masa kirjoitti:
Todellakin. Ainoastaan urpiainen saa samanlaisen vitutuksen aikaan diagnosoinnillaan.
Tähän on pakko tarttua, koska nyt käytät diagnoosi sanaa oikein.
Urpiainen on sen verran kyvykäs, että pystyy tarjoamaan validin oloisia diagnooseja ihan vaikka lämpimikseen. Sen sijaan en ole -- trollausepäilyjä lukuunottamatta -- esittänyt mitään diagnooseja, vaan kommentoinut omaa kokemustani reflektiona toimintoihisi.
NuoriDaavid kirjoitti:Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!
Ai sekään ei tee oikeitä töitä.
Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
urpiainen kirjoitti:
Mä olen vähän aikaa poissa Kitinästä, ja yksi keskeisistä uutisista meinasi mennä sivu suun: Huima = EW.
Miten sä juuri tähän viestiketjuun päädyit tauon jälkeen? Hakusanalla Urpiainen? Vai sitten noi Masan sivistyssanat? Auta nyt ymmärtämään!
Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!
Mä haluaisin tukea tätä Daven tulkintaa, mutta valitettavasti totuus on jonkinlainen rajoitetun otoksen versio tuosta komeammasta: avasin paskanjauhanta-alueen ja siitä pari sellaista ketjua, joissa oli eniten kontribuutioita. Arvelin, että sieltä ne puheenaiheet löytyvät. Hutiksi kuitenkin meni, sillä suurin osa noista kontribuutioista taisi olla tuotettu jo ennen lyhyttä poisasoloani. Lupaan kuitenkin yrittää lukea kaikki väliin jääneet postaukset ensi tilassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?
Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!
Mä olen enemmän huolissani siitä, että Urpiainen on mennyt omien sanojensa mukaan avaamaan paskanjauhannan ilman mitää merkittävää syytä. Tässä on koira haudattuna!
So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!
Itse voin osallistua terapiaan Espoolaisen koulukunnan suosittamalla metodilla;
Päätä liikutellaan n ½ Hz:n taajuudella vertikaalisuunnassassa n 20 asteen liikelaajuudella ja n 30 sekunnin välein päästetään suusta hiljainen "mmhh" ääni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Musta tuntuu, että sä oot turhautunut urallasi, koska et pääse toteuttamaan luonnollista kyttäys- ja kontrollitarvettasi duunissas, pitää sitten palstalla. Mietis jos hakeutuisit:
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Bluntly kirjoitti:^ Tuli vain mieleeni, että kansanopistojen pitäisi järjestää koulutusta kerrostalokyttäämisestä. Olen hiukan pettynyt mummojen tämänhetkiseen tasoon.
Jos sussa ei vaan oo mitään kytättävää
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Musta tuntuu, että sä oot turhautunut urallasi, koska et pääse toteuttamaan luonnollista kyttäys- ja kontrollitarvettasi duunissas, pitää sitten palstalla. Mietis jos hakeutuisit:
Tuli vaan mieleen että millä tavalla on edes etäisesti mahdollista käydä suihkussa alle 2min? En edes saa munia pestyä tuossa ajassa vaikka pienet munat onkin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Nergal kirjoitti:Tuli vaan mieleen että millä tavalla on edes etäisesti mahdollista käydä suihkussa alle 2min? En edes saa munia pestyä tuossa ajassa vaikka pienet munat onkin.
Kalju, karvaton ja lämmintä vettä tulee heti kun hanasta kääntää. Helppoa kuin lapsen teko.