Ei kerrota kuin 300 parhaalle kaverille.masa kirjoitti:Todellakin. Ainoastaan urpiainen saa samanlaisen vitutuksen aikaan diagnosoinnillaan.Nergal kirjoitti:Huima osaa trollata
Mut ei kerrota sitä niille. Ne yltyvät vaan entisestään kun tietävät akilleeni.
Lorttolauantai
Came here for school, graduated to the high life
Tähän on pakko tarttua, koska nyt käytät diagnoosi sanaa oikein.masa kirjoitti: Todellakin. Ainoastaan urpiainen saa samanlaisen vitutuksen aikaan diagnosoinnillaan.
Urpiainen on sen verran kyvykäs, että pystyy tarjoamaan validin oloisia diagnooseja ihan vaikka lämpimikseen. Sen sijaan en ole -- trollausepäilyjä lukuunottamatta -- esittänyt mitään diagnooseja, vaan kommentoinut omaa kokemustani reflektiona toimintoihisi.
Mä olen vähän aikaa poissa Kitinästä, ja yksi keskeisistä uutisista meinasi mennä sivu suun: Huima = EW.huima kirjoitti:Jos sinulla on joskus aikaa ja halua, niin kerro ihmeessä lisää - koska haluaisin ymmärtää ja kehittyä viestijänä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
Johnny Winter
Miten sä juuri tähän viestiketjuun päädyit tauon jälkeen? Hakusanalla Urpiainen? Vai sitten noi Masan sivistyssanat? Auta nyt ymmärtämään!urpiainen kirjoitti:Mä olen vähän aikaa poissa Kitinästä, ja yksi keskeisistä uutisista meinasi mennä sivu suun: Huima = EW.huima kirjoitti:Jos sinulla on joskus aikaa ja halua, niin kerro ihmeessä lisää - koska haluaisin ymmärtää ja kehittyä viestijänä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!Johnny Winter kirjoitti:Miten sä juuri tähän viestiketjuun päädyit tauon jälkeen? Hakusanalla Urpiainen? Vai sitten noi Masan sivistyssanat? Auta nyt ymmärtämään!urpiainen kirjoitti:Mä olen vähän aikaa poissa Kitinästä, ja yksi keskeisistä uutisista meinasi mennä sivu suun: Huima = EW.huima kirjoitti:Jos sinulla on joskus aikaa ja halua, niin kerro ihmeessä lisää - koska haluaisin ymmärtää ja kehittyä viestijänä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
Johnny Winter
Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?Johnny Winter kirjoitti:Ai sekään ei tee oikeitä töitä.NuoriDaavid kirjoitti:Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MTCen9-RELM[/youtube]Johnny Winter kirjoitti:Ai sekään ei tee oikeitä töitä.NuoriDaavid kirjoitti:Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
Johnny Winter
Mä haluaisin tukea tätä Daven tulkintaa, mutta valitettavasti totuus on jonkinlainen rajoitetun otoksen versio tuosta komeammasta: avasin paskanjauhanta-alueen ja siitä pari sellaista ketjua, joissa oli eniten kontribuutioita. Arvelin, että sieltä ne puheenaiheet löytyvät. Hutiksi kuitenkin meni, sillä suurin osa noista kontribuutioista taisi olla tuotettu jo ennen lyhyttä poisasoloani. Lupaan kuitenkin yrittää lukea kaikki väliin jääneet postaukset ensi tilassa.NuoriDaavid kirjoitti:Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!Johnny Winter kirjoitti:Miten sä juuri tähän viestiketjuun päädyit tauon jälkeen? Hakusanalla Urpiainen? Vai sitten noi Masan sivistyssanat? Auta nyt ymmärtämään!urpiainen kirjoitti: Mä olen vähän aikaa poissa Kitinästä, ja yksi keskeisistä uutisista meinasi mennä sivu suun: Huima = EW.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!Johnny Winter kirjoitti:Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
Johnny Winter
Mä olen enemmän huolissani siitä, että Urpiainen on mennyt omien sanojensa mukaan avaamaan paskanjauhannan ilman mitää merkittävää syytä. Tässä on koira haudattuna!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!Johnny Winter kirjoitti:Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Itse voin osallistua terapiaan Espoolaisen koulukunnan suosittamalla metodilla;Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!Johnny Winter kirjoitti:Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Päätä liikutellaan n ½ Hz:n taajuudella vertikaalisuunnassassa n 20 asteen liikelaajuudella ja n 30 sekunnin välein päästetään suusta hiljainen "mmhh" ääni.
Musta tuntuu, että sä oot turhautunut urallasi, koska et pääse toteuttamaan luonnollista kyttäys- ja kontrollitarvettasi duunissas, pitää sitten palstalla. Mietis jos hakeutuisit:Johnny Winter kirjoitti:Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
http://www.polamk.fi/
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Jos sussa ei vaan oo mitään kytättävääBluntly kirjoitti:^ Tuli vain mieleeni, että kansanopistojen pitäisi järjestää koulutusta kerrostalokyttäämisestä. Olen hiukan pettynyt mummojen tämänhetkiseen tasoon.
-
Johnny Winter
Mitäs keskittyisit huolehtimaan vain omistasi?So Hard kirjoitti:Musta tuntuu, että sä oot turhautunut urallasi, koska et pääse toteuttamaan luonnollista kyttäys- ja kontrollitarvettasi duunissas, pitää sitten palstalla. Mietis jos hakeutuisit:Johnny Winter kirjoitti:Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
http://www.polamk.fi/
Odotas nyt kuitenkin sekunti... Nythän sä yrität huolehtia musta? VITTU MÄ EN OO SUN!!!
Olen kyttääjien lemmikki, lappusia ilmestyy ilmoitustaululle satunnaisesti. Esimerkkinä muutama topikki:
- auto ei ole aivan keskellä ruutua
- lämmityspiuha roikkuu tolpasta
- roskikseen viety sinne kuulumatonta tavaraa
- aamusuihku kestää yli 2 minuuttia
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Bluntly kirjoitti:Olen kyttääjien lemmikki, lappusia ilmestyy ilmoitustaululle satunnaisesti. Esimerkkinä muutama topikki:
-
Johnny Winter
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen