Lorttolauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Huima osaa trollata :jee:
Todellakin. Ainoastaan urpiainen saa samanlaisen vitutuksen aikaan diagnosoinnillaan.

Mut ei kerrota sitä niille. Ne yltyvät vaan entisestään kun tietävät akilleeni.
Ei kerrota kuin 300 parhaalle kaverille. :)
Came here for school, graduated to the high life
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti: Todellakin. Ainoastaan urpiainen saa samanlaisen vitutuksen aikaan diagnosoinnillaan.
Tähän on pakko tarttua, koska nyt käytät diagnoosi sanaa oikein.

Urpiainen on sen verran kyvykäs, että pystyy tarjoamaan validin oloisia diagnooseja ihan vaikka lämpimikseen. Sen sijaan en ole -- trollausepäilyjä lukuunottamatta -- esittänyt mitään diagnooseja, vaan kommentoinut omaa kokemustani reflektiona toimintoihisi.
Nergal
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Sivistyssanoista päätellen Supo on laittanut samaa kamaa huiman muroihin mitä on urpiaisen puurossa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nergal kirjoitti:Sivistyssanoista päätellen Supo on laittanut samaa kamaa huiman muroihin mitä on urpiaisen puurossa.
Luulin, että sträppärit on kiinnitetty useammassakin kotitaloudessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

huima kirjoitti:Jos sinulla on joskus aikaa ja halua, niin kerro ihmeessä lisää - koska haluaisin ymmärtää ja kehittyä viestijänä.
Mä olen vähän aikaa poissa Kitinästä, ja yksi keskeisistä uutisista meinasi mennä sivu suun: Huima = EW.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

urpiainen kirjoitti:
huima kirjoitti:Jos sinulla on joskus aikaa ja halua, niin kerro ihmeessä lisää - koska haluaisin ymmärtää ja kehittyä viestijänä.
Mä olen vähän aikaa poissa Kitinästä, ja yksi keskeisistä uutisista meinasi mennä sivu suun: Huima = EW.
Miten sä juuri tähän viestiketjuun päädyit tauon jälkeen? Hakusanalla Urpiainen? Vai sitten noi Masan sivistyssanat? Auta nyt ymmärtämään!
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Johnny Winter kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Miten sä juuri tähän viestiketjuun päädyit tauon jälkeen? Hakusanalla Urpiainen? Vai sitten noi Masan sivistyssanat? Auta nyt ymmärtämään!
Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

NuoriDaavid kirjoitti:Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!
Ai sekään ei tee oikeitä töitä.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Johnny Winter kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!
Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Johnny Winter kirjoitti:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MTCen9-RELM[/youtube]
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Sinä se jaksat aina huolehtia mun huolehtimisista. Kiristääkö pipo?
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Mä olen vähän aikaa poissa Kitinästä, ja yksi keskeisistä uutisista meinasi mennä sivu suun: Huima = EW.
Urpiainen tietenkin lukee kaikki postaukset, jotka on kirjoitettu sen jälkeen, kun hän oli kitinässä viimeksi. Daah!
Mä haluaisin tukea tätä Daven tulkintaa, mutta valitettavasti totuus on jonkinlainen rajoitetun otoksen versio tuosta komeammasta: avasin paskanjauhanta-alueen ja siitä pari sellaista ketjua, joissa oli eniten kontribuutioita. Arvelin, että sieltä ne puheenaiheet löytyvät. Hutiksi kuitenkin meni, sillä suurin osa noista kontribuutioista taisi olla tuotettu jo ennen lyhyttä poisasoloani. Lupaan kuitenkin yrittää lukea kaikki väliin jääneet postaukset ensi tilassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Johnny Winter kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sinä se aina jaksat narista muiden duuneista. Kiristääkö pipo, vai mikä ihmeen vaikeus on keskittyä huolehtimaan vain omistasi?
Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Johnny Winter

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
Tää keissi huutaa Huiman interventioita! Palstan oma Fuhrman, virsikirja on auki, silloin pitää laulaa!
Mä olen enemmän huolissani siitä, että Urpiainen on mennyt omien sanojensa mukaan avaamaan paskanjauhannan ilman mitää merkittävää syytä. Tässä on koira haudattuna!
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
Itse voin osallistua terapiaan Espoolaisen koulukunnan suosittamalla metodilla;

Päätä liikutellaan n ½ Hz:n taajuudella vertikaalisuunnassassa n 20 asteen liikelaajuudella ja n 30 sekunnin välein päästetään suusta hiljainen "mmhh" ääni.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Johnny Winter kirjoitti:
Musta tuntuu, että sä oot turhautunut urallasi, koska et pääse toteuttamaan luonnollista kyttäys- ja kontrollitarvettasi duunissas, pitää sitten palstalla. Mietis jos hakeutuisit:

http://www.polamk.fi/
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Bluntly
Kitisijä

^ Tuli vain mieleeni, että kansanopistojen pitäisi järjestää koulutusta kerrostalokyttäämisestä. Olen hiukan pettynyt mummojen tämänhetkiseen tasoon.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Bluntly kirjoitti:^ Tuli vain mieleeni, että kansanopistojen pitäisi järjestää koulutusta kerrostalokyttäämisestä. Olen hiukan pettynyt mummojen tämänhetkiseen tasoon.
Jos sussa ei vaan oo mitään kytättävää :twisted:
Johnny Winter

So Hard kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
Musta tuntuu, että sä oot turhautunut urallasi, koska et pääse toteuttamaan luonnollista kyttäys- ja kontrollitarvettasi duunissas, pitää sitten palstalla. Mietis jos hakeutuisit:

http://www.polamk.fi/
Mitäs keskittyisit huolehtimaan vain omistasi?

Odotas nyt kuitenkin sekunti... Nythän sä yrität huolehtia musta? VITTU MÄ EN OO SUN!!!
Bluntly
Kitisijä

Olen kyttääjien lemmikki, lappusia ilmestyy ilmoitustaululle satunnaisesti. Esimerkkinä muutama topikki:

- auto ei ole aivan keskellä ruutua
- lämmityspiuha roikkuu tolpasta
- roskikseen viety sinne kuulumatonta tavaraa
- aamusuihku kestää yli 2 minuuttia
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Bluntly kirjoitti:Olen kyttääjien lemmikki, lappusia ilmestyy ilmoitustaululle satunnaisesti. Esimerkkinä muutama topikki:

- auto ei ole aivan keskellä ruutua
- lämmityspiuha roikkuu tolpasta
- roskikseen viety sinne kuulumatonta tavaraa
- aamusuihku kestää yli 2 minuuttia
:jee:
Nergal
Kitisijä

Tuli vaan mieleen että millä tavalla on edes etäisesti mahdollista käydä suihkussa alle 2min? En edes saa munia pestyä tuossa ajassa vaikka pienet munat onkin.
Johnny Winter

Nergal kirjoitti:Tuli vaan mieleen että millä tavalla on edes etäisesti mahdollista käydä suihkussa alle 2min? En edes saa munia pestyä tuossa ajassa vaikka pienet munat onkin.
Kalju, karvaton ja lämmintä vettä tulee heti kun hanasta kääntää. Helppoa kuin lapsen teko.
Nergal
Kitisijä

Uskosin että kaljulle ja karvattomalle on lapsen teko aika vaikeaa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Nergal kirjoitti:Uskosin että kaljulle ja karvattomalle on lapsen teko aika vaikeaa.
Kaljuistahan kilpaillaan! Ainakin tällä palstalla!!1
Vastaa Viestiin