Maailmanmestareiden maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elppis kirjoitti:Hukun tähän räkään. Kohta pitäis kai kauppaan.
Mene uimalla. :)
Came here for school, graduated to the high life
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Yhteistoimintalakia ENGLANNIKSI! Lovely!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tein suklaamuffinsseja (Vespan respaa muunnellen), pyöritin kalsarit koneessa, käytin lapsityövoimaa pyykin ripustamisessa. Pyöräytin tiskikoneen, käytin lapsityövoimaa koneen tyhjentämisessä, lakaisin lattiat (vaikka eilen imuroin koko kämpän niin murusia ilmestyy jostain).

Nyt tytsän kanssa ulos, naapurin kanalauma on onnekseni siirtynyt sisätiloihin. Tänään, ei sietokykyä millekään.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Riemumieli kirjoitti:Kyllä kunnon metsien panokuninkaalla on äärimmäisen paksu nahka. Taidat ollakin vain surullisen kuuluisa kaupunkien lerppakulli.
Nahka(kin) on kova ja paksu juu. Mutta köyhillä vanhemmilla ei ollut varaa umpinaisempaan nahkaan, tää vuotaa kun rämpii puoleen reiteen yltävässä lumihangessa sahan kanssa ja kiskoo runkoja kasoihin. Takuukin on ummessa!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

RP kirjoitti:Tein suklaamuffinsseja (Vespan respaa muunnellen pyöritin kalsarit koneessa)
Piti lukea useaan kertaan..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Strömsössä oli ihan hillitön, vanhasta suihkusta tehty valaisin :D

Ai minullako tylsää...
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Guumaa energyy kakkosella! Nuuh!
Work like a captain, play like a pirate.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huh huh. Jopas oli maanantai ja paskin työpäivä ikinä. Vieläkään osaa sanoa oikein mitään duunikavereille jotka saivat kenkää. Onneksi kaikki eivät ole maansa myyneitä vaikka useilla on yli 10 vuoden työura samassa firmassa. Huominen pitää vielä venailla omaa kohtaloa.
Vastaa Viestiin