Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Riemumieli kirjoitti:Kyllä kunnon metsien panokuninkaalla on äärimmäisen paksu nahka. Taidat ollakin vain surullisen kuuluisa kaupunkien lerppakulli.
Nahka(kin) on kova ja paksu juu. Mutta köyhillä vanhemmilla ei ollut varaa umpinaisempaan nahkaan, tää vuotaa kun rämpii puoleen reiteen yltävässä lumihangessa sahan kanssa ja kiskoo runkoja kasoihin. Takuukin on ummessa!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP kirjoitti:Tein suklaamuffinsseja (Vespan respaa muunnellen pyöritin kalsarit koneessa)
Piti lukea useaan kertaan..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Huh huh. Jopas oli maanantai ja paskin työpäivä ikinä. Vieläkään osaa sanoa oikein mitään duunikavereille jotka saivat kenkää. Onneksi kaikki eivät ole maansa myyneitä vaikka useilla on yli 10 vuoden työura samassa firmassa. Huominen pitää vielä venailla omaa kohtaloa.