Mene uimalla.Elppis kirjoitti:Hukun tähän räkään. Kohta pitäis kai kauppaan.
Maailmanmestareiden maanantai
-
RP
Tein suklaamuffinsseja (Vespan respaa muunnellen), pyöritin kalsarit koneessa, käytin lapsityövoimaa pyykin ripustamisessa. Pyöräytin tiskikoneen, käytin lapsityövoimaa koneen tyhjentämisessä, lakaisin lattiat (vaikka eilen imuroin koko kämpän niin murusia ilmestyy jostain).
Nyt tytsän kanssa ulos, naapurin kanalauma on onnekseni siirtynyt sisätiloihin. Tänään, ei sietokykyä millekään.
Nyt tytsän kanssa ulos, naapurin kanalauma on onnekseni siirtynyt sisätiloihin. Tänään, ei sietokykyä millekään.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Nahka(kin) on kova ja paksu juu. Mutta köyhillä vanhemmilla ei ollut varaa umpinaisempaan nahkaan, tää vuotaa kun rämpii puoleen reiteen yltävässä lumihangessa sahan kanssa ja kiskoo runkoja kasoihin. Takuukin on ummessa!Riemumieli kirjoitti:Kyllä kunnon metsien panokuninkaalla on äärimmäisen paksu nahka. Taidat ollakin vain surullisen kuuluisa kaupunkien lerppakulli.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Piti lukea useaan kertaan..RP kirjoitti:Tein suklaamuffinsseja (Vespan respaa muunnellen pyöritin kalsarit koneessa)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
AngryBird
-
Dumis