Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:rautakanki iron bar, crowbar, breaker tool

sorkkarauta s crowbar, claw bar

Ollaan hiljaa jos ei osata kieltä. Sama koskaa Vesperiä. En ole kenenkään englantilaisen kuullut ikinä puhuvan "iron barista". Ehkä se on mahdollista jossakin finglishiä puhuvissa "asiantuntijapiireissä"
Awww... Pertti osaa googlata :h:
Work like a captain, play like a pirate.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^ohnoes, minne purkurauta ja rekkisrauta jäi? Pfffffffff, amatöörit :D
Kirjoitan tätä alasti
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

VITTUSAATANA että turhauttaa! Kerroinkin jo kuolemaa tekevästä tädistä aiemmin. Tänään tuli jonkinlainen saattohoitopäätös, ja ilmoitettin muille sisaruksille (2) tilanne. Näistä toiselle sitten soitin, ja tarjouduin varaamaan lennot puolesta, jos haluaa lähteä hyvästelemään siskoaan. Samaa olin tarjonnut jo aiemmin omiani varatessa, mutta silloin ei kiinnostanut.

Lentotarjouksen esittämisen jälkeen alkoi tinkaus, jossa esitettiin mm. seuraavia toiveita:
- täti voisi olla kuolematta vielä jonkun kuukauden, niin keväämmällä olisi mukavampi mennä
- alle viikon päästä lähtevälle lennolle olisi pitänyt saada paikat samaan hintaan mitä itse maksoin omistani kun varasin niitä alkuviikosta
- Jos katsellaan vielä hetki ja varataan sitten --> lentojen hinta ei saa muuttua kuitenkaan
- Perillä pitää olla vastaanottaja, mutta ne päivät kun siihen olisi mahdollisuus eivät käy

Kyseessä on eläkkeellä oleva ihminen, jolla ei ole lapsia, lemmikkejä eikä puutetta rahasta. Joku vitun iso ongelma sen sijaan tuntuu olevan. Mun jousto loppu just tähän.
Vesper
Kitisijä

V*tuttaa, ettei toi yksi huutonetin huutaja saa rahoja hoidettua tilille, että pääsisin tuoleista eroon. Jos ei tänään hoidu, laitan uudelleen myyntiin. Saatana!

Edit: Heti auttoi, rahat tilillä :]
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

EDIT: aiheeton.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:EDIT: aiheeton.
Vitutus parani jo?
küllküll

^ Ei ku julkaisupäivä oli siirtynyt torstaille.

Soitto helldeskiin:
- meillä oli sähkökatko ja nyt tuossa ruudussa lukee "NO INPUT SIGNAL"
- kuulostaisi että tietokone on sammuksissa. Painatko keskusyksiköstä virrat päälle?
- mikä ja minkä näköinen se on? Iso vai pieni, minkä värinen?

(tässä kohtaa meni aivot hetkeksi solmuun)

- Niin, tarkoitin sitä teidän tietokonettanne. En valitettavasti osaa sanoa koosta mitään, kun en tiedä minkä mallin kone kyseessä...

:facepalm:
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Tämä vuosituhannen lumisin talvi vituttaa. Tulis saatana viikon vesisade ja veis kaiken lumen pois!

saatana!
Dave

küllküll kirjoitti:^ Ei ku julkaisupäivä oli siirtynyt torstaille.

Soitto helldeskiin:
- meillä oli sähkökatko ja nyt tuossa ruudussa lukee "NO INPUT SIGNAL"
- kuulostaisi että tietokone on sammuksissa. Painatko keskusyksiköstä virrat päälle?
- mikä ja minkä näköinen se on? Iso vai pieni, minkä värinen?

(tässä kohtaa meni aivot hetkeksi solmuun)

- Niin, tarkoitin sitä teidän tietokonettanne. En valitettavasti osaa sanoa koosta mitään, kun en tiedä minkä mallin kone kyseessä...

:facepalm:
Olisit tietty sanonut, että 22 cm ja rubiininpunainen.
küllküll

Dave kirjoitti:Olisit tietty sanonut, että 22 cm ja rubiininpunainen.
Sääkö se nänniä imenyt lääkäri olitkin?
Vesper
Kitisijä

küllküll kirjoitti:
Ei voi olla, sillä nännilääkäri sai potkut, mutta Daven palstakirjoittelu jatkuu.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Ei voi olla, sillä nännilääkäri sai potkut, mutta Daven palstakirjoittelu jatkuu.
Jos Dave teki Sarasvuot ja siirsi itsensä johdosta sivuun nänniä nuolemaan?
küllküll

Vesper kirjoitti:Ei voi olla, sillä nännilääkäri sai potkut, mutta Daven palstakirjoittelu jatkuu.
Työttömänä on paremmin aikaa kirjoitella.

Ontopic:
"nää meidän koneet on hitaita, tehkää jotain"
No mitähän vittua minun odotat tekevän, jos verkossa ei ole minkäänlaista lägiä, speedtesti antaa d/ul ihan normaalit nopeudet, koneen muisti- ja prosessorikäyttö on normaalia... voisitko vaikka kertoa vähän tarkemmin MIKÄ on hidasta? Uuno.
Vesper
Kitisijä

küllküll kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ei voi olla, sillä nännilääkäri sai potkut, mutta Daven palstakirjoittelu jatkuu.
Työttömänä on paremmin aikaa kirjoitella.
Dave ei saa kirjoitella kotoa.
küllküll

Vesper kirjoitti:Dave ei saa kirjoitella kotoa.
Ai niinhän se olikin. Minä tosin kätkisin eri puolelle taloa miniläppäreitä ja kirjoittelisin niistä wlan-yhteyden yli...
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

küllküll kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Dave ei saa kirjoitella kotoa.
Ai niinhän se olikin. Minä tosin kätkisin eri puolelle taloa miniläppäreitä ja kirjoittelisin niistä wlan-yhteyden yli...
Nimenomaan. Tärkeintä kaikessa tekemisessä on kitinöinti. Muusta viis. :)
Came here for school, graduated to the high life
küllküll

exPertti kirjoitti:Tärkeintä kaikessa tekemisessä on kitinöinti. Muusta viis. :)
If it aint on da internetz, it didnt happen.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onpa taas tilanne. Aamulla kuuden-seitsemän aikoihin oli pakkasta sen kymmenkunta astetta, ja jotenkin silloin aattelin että lämpeneehän se päivänmittaan ja lompsottelin kävellen salille ja myöhemmin sieltä töihin. No, mitävielä. Nyt on kaksikymmentä, ei lauhdu, tuulikin on pikkaisen noussut ja mulla ei oo pitkiä kalsareita tahi muutakaan ylimääräistä jalkojen lämpimiksi.
Dave

aasi kirjoitti: mulla ei oo pitkiä kalsareita tahi muutakaan ylimääräistä jalkojen lämpimiksi.
Nyt poika pitkät kalsarit jalkaan! Eikö äiti ole opettanut?!
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dave kirjoitti:
aasi kirjoitti: mulla ei oo pitkiä kalsareita tahi muutakaan ylimääräistä jalkojen lämpimiksi.
Nyt poika pitkät kalsarit jalkaan! Eikö äiti ole opettanut?!
Siis ne jotka on n. kahden kilometrin kävelymatkan päässä. Oisko jotain pirkka-niksiä?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

aasi kirjoitti:Siis ne jotka on n. kahden kilometrin kävelymatkan päässä. Oisko jotain pirkka-niksiä?
Lähitaksi?
Dumis

Manaaja kirjoitti:
aasi kirjoitti:Siis ne jotka on n. kahden kilometrin kävelymatkan päässä. Oisko jotain pirkka-niksiä?
Lähitaksi?
Pullo wiskiä?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Lähitaksi?
Pullo wiskiä?
Kiire tulee jos meinaa taksimatkan aikana ehtiä.
Dumis

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Lähitaksi?
Pullo wiskiä?
Kiire tulee jos meinaa taksimatkan aikana ehtiä.
Ennen matkaa ja sitten taksilla soittoruokalaan.
küllküll

On se suomenkieli niin kovin vaikea ymmärretävä.
Jos sähköposti ei toimi siksi että tili on melkein tapissaan täynnä, "siivoa postilaatikkoasi" tarkoittaa ihan oikeasti "siivoa postilaatikkoasi".

Ai siivosit kaksi tuntia? Wuppiduu. Inboxissa on edelleen toista tuhatta viestiä. Käsityksesi siivoamisesta on ilmeisesti joko "lakaisen kaiken maton alle" tai "poimin yhden villakoiran tuosta olohuoneen matolta, niin kämppä on siisti"

Nyt minä sitten olen joutunut tunnin ajan arkistoimaan sinun meilejäsi, että pääset käyttämään postilootaasi :evil:
Vastaa Viestiin