Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Juuri nyt vituttavat intensiteettitasoilla 1-10 seuraavat asiat:
1) En saa unta (taso 1)
2) Huomenna pitää herätä aikaisin (kohdasta 1 johtuen taso 5)
3) Kuukauden antibioottikuuri edessä (taso 3)
4) Kesälomaan on ihan liian monta viikkoa (taso 2)
Varsin matalalla tasolla siis mennään, huomenna aamulla taso lienee 2-3 pykälää korkeammalla. Yleisasteikolla
mitattuna mennään tällä hetkellä varmaan tasolla
1) En saa unta (taso 1)
2) Huomenna pitää herätä aikaisin (kohdasta 1 johtuen taso 5)
3) Kuukauden antibioottikuuri edessä (taso 3)
4) Kesälomaan on ihan liian monta viikkoa (taso 2)
Varsin matalalla tasolla siis mennään, huomenna aamulla taso lienee 2-3 pykälää korkeammalla. Yleisasteikolla
mitattuna mennään tällä hetkellä varmaan tasolla
Samaa mietin minäkin. Taitaa nyt Tixin huomiointi olla liian matalalla intensiteettitasolla. HUOMIOIKAA TIXIÄ NYT!!!Vadim kirjoitti:
Ja siis miksi piikkisian piti perustaa ihka oma ketutusketju? Siksi, että aina täytyy olla niin erityinen? Virallisessa vitutusketjussa on jo 1986 ketutusviestiä, miksi tälle piti mukamas perustaa oma? Häh?
TIX TIX
Mua vituttaa tänään turkulaiset.
Samoin katupöly, silmätulehdus, yskä, kirjastojen lainausjonot, lehdenjakaja joka toistuvasti jakaa minun hesarini naapurin lukolliseen postilaatikkoon, huonolaatuiset sukkahousut ja se, että duunissa pitää huononakin päivänä olla sosiaalinen.
Enkä saanut unta yöllä, ja nyt päätä särkee.
Samoin katupöly, silmätulehdus, yskä, kirjastojen lainausjonot, lehdenjakaja joka toistuvasti jakaa minun hesarini naapurin lukolliseen postilaatikkoon, huonolaatuiset sukkahousut ja se, että duunissa pitää huononakin päivänä olla sosiaalinen.
Enkä saanut unta yöllä, ja nyt päätä särkee.
Mutta nythän sä olet saanut huiomiota! Juuri niin kuin oli tarkoituksesikin. Hymyä huuleen ja uutta ketjua perustamaan! 'Mikä soi nyt'-ketju kaipaa ehdottomasti uusia tuulia!Tix kirjoitti:Vituttaa konservatiivit jotka kirjoittaa vanhaan vitutusketjuun eikä anna mulle kaikkeen huomioo!!11! Ihan vituskin, niinq!1!
Jostain syystä vituttaa! Kaikesta särkylääke –ketjussa harrastetusta palstajeesustelusta huolimatta olisin ollut lähdössä jätkien kanssa viettämään ansaittua saunailtaa pääkaupungin ytimeen ja sitten käykin ilmi että homma peruuntuu osanottajien puutteen takia. Mikä on mennyt vikaan kun terveitä, urheilevia suomalaisia miehiä ei enää saunailta kiinnosta?! Voi vitulla päähän! Kaikki se hallituksen kanssa suoritettu kädenvääntö vapaasta lauantai-illasta, sekä sunnuntaiaamun palautumisajasta oli turhaa! (Tosiasiassa se meni niin, että suoraan kysymykseen vastaus oli ”joo mee vaan”) Tarkoin ajoitettu vapaailta menee hukkaan!! Tätä neuvotellen saavutettua etua kun ei voi siirtää toiseen ajankohtaan – pelkästään vilkaisu kalenteriin osoittaa sen. Pitääkö tässä nyt alkaa vääntämään vaihtoehtoista toimintamallia. Ei ollut suunnitelmaa B, ei. Perkele!!
Okei... jäin kiinni. Mähän olen kaunainen/kateellinen Tixille! Ihmettelinkin mikä tämä vittumainen tunne olikaan.Lilo kirjoitti:Taitaa pojat olla kaunaisia nyt!Vadim kirjoitti: No, useimpien muiden ihmisten käyttäytymistä koskevien julkituotujen arvostelmien taustalla piilee minusta huonosti peitelty kaunaisuus.
Joo. Mäkin olen ihmetellyt mikä palstan miehiin on nyt mennyt, ihan neitejä kaikki. Eilen niba kiusasi mua ja nyt kaikki kiusaavat tixiä.Chubs kirjoitti:Etkö sä tiedä, että vain nainen on naiselle susi, ja vain naisten välillä on kateutta jne. Kyllä tässä on nyt puhtaasti asiasyyt taustalla.Lilo kirjoitti: Taitaa pojat olla kaunaisia nyt!
Muistitko tilata naiset? Pienet detaljit ovat tärkeitä poikien illanvietoissa.JakeBlues kirjoitti:Jostain syystä vituttaa! Kaikesta särkylääke –ketjussa harrastetusta palstajeesustelusta huolimatta olisin ollut lähdössä jätkien kanssa viettämään ansaittua saunailtaa pääkaupungin ytimeen ja sitten käykin ilmi että homma peruuntuu osanottajien puutteen takia. Mikä on mennyt vikaan kun terveitä, urheilevia suomalaisia miehiä ei enää saunailta kiinnosta?!
Ei sentään. Ja kaikilla meillä on suku, jos muussa tapauksessa sattuisi säästymään.Rouva Pupu kirjoitti: Mietin, että onko tässä kenties henkilö joka on jostain ihmeellisestä syystä selvinnyt elämänsä läpi ilman kaakatuskerhoa.
Mutta siinä mielessä kokemukseni on poikkeuksellinen, että olen varsinkin nuorena tyttönä törmännyt enemmän poikien kuin tyttöjen ilkeilyyn. Olen varmaan tehnyt jotain väärin.