Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Meillä oli yt:iden eka seurantapalaveri just. Nyt kyllä vituttaa taas vähän.
EDIT No nyt vituttaa vähän vähemmän. Laitoin mailia edustettaville ja yksi mailasi takasin että "Thanks for your good work".
EDIT No nyt vituttaa vähän vähemmän. Laitoin mailia edustettaville ja yksi mailasi takasin että "Thanks for your good work".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
No ei nyt varsinaisesti vituta mikään mutta tänään päivällä alkoi ärsyttää dna:n myymälässä myyjää leikkinyt poikapissis.
Jos on töissä yritysmyyntipuolella, pitää tietää mitä myy eikä sanoa kaikkeen en mää vaan tiedä, kai se toimii, kai siellä on ohjeet, ei kai näitä voi applen koneiden kanssa käyttää, EN MÄÄ TIEDÄ.
Annoin välitöntä palautetta. Ihan nätisti vieläpä.
Jos on töissä yritysmyyntipuolella, pitää tietää mitä myy eikä sanoa kaikkeen en mää vaan tiedä, kai se toimii, kai siellä on ohjeet, ei kai näitä voi applen koneiden kanssa käyttää, EN MÄÄ TIEDÄ.
Annoin välitöntä palautetta. Ihan nätisti vieläpä.
Yläkerran 4- ja 5-vuotiaat lapset.
Juoksevat abt joka ilta 20.30-22 ympyrää asunnossaan. Kuulostaa tyhmältä, mutta kuulisitte. JUOKSEVAT sen 1,5h. Sitten 15 min 4v. poika huutaa joka ilta omassa sängyssään ennen kuin nukahtaa.
Hyvät iltarutiinit
Juoksevat abt joka ilta 20.30-22 ympyrää asunnossaan. Kuulostaa tyhmältä, mutta kuulisitte. JUOKSEVAT sen 1,5h. Sitten 15 min 4v. poika huutaa joka ilta omassa sängyssään ennen kuin nukahtaa.
Hyvät iltarutiinit

The great club outshines the individual, always and forever.
^Meillä aivan sama tuossa naapurissa, paitsi aika on 22-24. Päivällä nukutaan kolmesta-neljästä lähtien muutaman tunnin päikkärit. Kyseessä siis 4-vuotias tyttö. Ja sit ihmetellään ku lapsi on aivan ADHD, kun unien lisäksi ahmitaan jatkuvasti karkkia ja jäätelöä... Mut kun ei äitinsä voi kieltää mitään. Edes puolen vuoden antibiootti-kuuri (lapsi oli niitä tubin Pirkkalassa saaneita) ei saanut äitiä kieltämään karkkia, niinpä lapsi menee huomenna hammaslääkäriin poistattamaan 3 vai 4 hammasta ja paikkauttamaan 6...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Tilasin juuri titaaniset varalasit (titaaniset hengettömät + polarisoidut klipsut 30e) amerikkalaisesta nettikaupasta ja toimitus tuli Hong Kongista.aasi kirjoitti:Huomasin vasta tilauksen maksettuani, että hollantilainen nettikauppa toimittaakin tavaransa Hong Kongista.
Came here for school, graduated to the high life
No joo, ei tuo Sairankaan mainitsema hyvältä kuulostanut.Elppis kirjoitti:Yläkerran 4- ja 5-vuotiaat lapset.
Hyvät iltarutiinit
Meillä spartalaisesti puuro kahdeksalta, tunti kevyempää leikkiä valot himmeämmällä, yhdeksältä petiin. Toimii.
Ei jäänyt joo. Epäiletkö, että saat kunnon tullit päälle itse? Mikä oli hinta?aasi kirjoitti:Kolmenkympin ostos ei kai jää tulliin?exPertti kirjoitti:Tilasin juuri titaaniset varalasit (titaaniset hengettömät + polarisoidut klipsut 30e) amerikkalaisesta nettikaupasta ja toimitus tuli Hong Kongista.
Kyse ei ole lapsen tukahduttamisesta vaan pienestä pitäen opetetusta nukkumaanmenoon rauhoittavasta rutiinista. Luojan kiitos opetettiin se jo pienenä, kun juniorilla olisi tehoja vaikka ympärivuorokautiseen menoon.Vesper kirjoitti:Onhan kypärä päässä?
Aamullakin kun tein lähtöä tuli silmiä hieroen kertomaan, että "en halua nukkua enää, kalenterit pitäisi avata". Awww.

NetAnttilan kanssa pientä kämminkiä. Tilasin pojalle Xboxiin
tämän
Anttila väittää, että "Tuote mahtuu postilaatikkoon". Tilatessa ihmettelin, mutta ajattelin että niin kai sitten.
No. Tilasin. Tilauksen seuranta ei antanut mitään postin seurantakoodia tms ja odottelin huolestuneena, että kait se ehtii jouluksi kun mitään ei kuulu ja yli viikko mennyt. Soitin Anttilaan ja sieltä sain seurantakoodin (täti väitti, että näkyy tilauksen seurantasivulla, no kun ei näy!1).
Postin järjestelmästä näin, että pakettihan on jo postissa. Otin yhteyttä postiin kysyäkseni koska mahtaa tulla postilaatikkoon. Sieltä todettiin, että tämähän on pahvilaatikko eikä kotiin kanneta.
No, postista löytyi sitten seurantunnuksella, eilen hain. Mutta Anttila oli uskollisesti lähettänyt postilaatikkoon mahtuvana sellaisen 20:n litran pahvilootan. Ja siis tilauksen seurantasysteemi Anttilan sivuilla ei toiminut, johtuneeko sitten tuosta, että olivat koodanneet sen postilaatikkoon mahtuvaksi?!
tämän
Anttila väittää, että "Tuote mahtuu postilaatikkoon". Tilatessa ihmettelin, mutta ajattelin että niin kai sitten.
No. Tilasin. Tilauksen seuranta ei antanut mitään postin seurantakoodia tms ja odottelin huolestuneena, että kait se ehtii jouluksi kun mitään ei kuulu ja yli viikko mennyt. Soitin Anttilaan ja sieltä sain seurantakoodin (täti väitti, että näkyy tilauksen seurantasivulla, no kun ei näy!1).
Postin järjestelmästä näin, että pakettihan on jo postissa. Otin yhteyttä postiin kysyäkseni koska mahtaa tulla postilaatikkoon. Sieltä todettiin, että tämähän on pahvilaatikko eikä kotiin kanneta.
No, postista löytyi sitten seurantunnuksella, eilen hain. Mutta Anttila oli uskollisesti lähettänyt postilaatikkoon mahtuvana sellaisen 20:n litran pahvilootan. Ja siis tilauksen seurantasysteemi Anttilan sivuilla ei toiminut, johtuneeko sitten tuosta, että olivat koodanneet sen postilaatikkoon mahtuvaksi?!
Viimeksi muokannut NuoriD, 22.12.2010 9:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No yritin kysyä tiskillä, että koskahan tästä olisi tullut kotiin ilmoitus ja postineiti siinä jotain arpoi, en jaksanut jäädä jankuttamaan. Kun oli siis lähetetty kirjeenä, niin siinä ei kait ollut mukana sitä asiakkaan kotiin kannettavaa ilmoitusosaa ollenkaan.Elppis kirjoitti:^? Ja miksei siitä tullut kotiin lappua?!
Kuulosta aika "asialliselta". Toista on matkahuollossa. Tekstiviesti luuriin ja paketti kohta kotimatkalla kainaloon.NuoriD kirjoitti:No yritin kysyä tiskillä, että koskahan tästä olisi tullut kotiin ilmoitus ja postineiti siinä jotain arpoi, en jaksanut jäädä jankuttamaan. Kun oli siis lähetetty kirjeenä, niin siinä ei kait ollut mukana sitä asiakkaan kotiin kannettavaa ilmoitusosaa ollenkaan.Elppis kirjoitti:^? Ja miksei siitä tullut kotiin lappua?!
Vituttaa niin että meinaan itkeä työpisteessäni.
Aina kun homma menee vaikeaksi, TJ sysää homman mulle. Mun pitäis päättää asioista, joissa se on puhunut itsensä pussiin tai ei vaan enää jaksa vängätä. Mä irtisanoisin koko stanan tyypin, mutta ei. En tiiä mitä vittua teen.
Aina kun homma menee vaikeaksi, TJ sysää homman mulle. Mun pitäis päättää asioista, joissa se on puhunut itsensä pussiin tai ei vaan enää jaksa vängätä. Mä irtisanoisin koko stanan tyypin, mutta ei. En tiiä mitä vittua teen.
The great club outshines the individual, always and forever.
No, mun puolesta muuten saavat kasvattaa kakaransa kuten haluavat, mut ärsyttää et se vaikuttaa munkin kotona. Se hemmetin apina nakkaa mullekin niskojaan jos ilmoitan ettei toisen käsistä oteta tavaroita, ruokaa ei sanota pahaksi tai muiden keskeneräisiä piirustuksia ei aleta leikkeleen saksilla. Ärsyttävää komennella toisen muksua kun ei ole mitään käytöstapoja opetettu. Lisäksi kun tyttö haluaa karkkia mun likan ollessa siellä, niin äitinsä antaa molemmille likoille herkkuja. Vaikka tietää hyvin ettei meillä syödä karkkia niinkuin heillä, joka päivä.exPertti kirjoitti:No joo, ei tuo Sairankaan mainitsema hyvältä kuulostanut.Elppis kirjoitti:Yläkerran 4- ja 5-vuotiaat lapset.
Hyvät iltarutiinit
Meillä spartalaisesti puuro kahdeksalta, tunti kevyempää leikkiä valot himmeämmällä, yhdeksältä petiin. Toimii.
Ja meillä mennään arki-iltaisin kasin pintaan nukkumaan. Joskus jotain erityispäiviä, ja viikonloppuisin saa valvoa hieman.
~Albert Einstein
~Albert Einstein
saira kirjoitti:No, mun puolesta muuten saavat kasvattaa kakaransa kuten haluavat, mut ärsyttää et se vaikuttaa munkin kotona. Se hemmetin apina nakkaa mullekin niskojaan jos ilmoitan ettei toisen käsistä oteta tavaroita, ruokaa ei sanota pahaksi tai muiden keskeneräisiä piirustuksia ei aleta leikkeleen saksilla. Ärsyttävää komennella toisen muksua kun ei ole mitään käytöstapoja opetettu. Lisäksi kun tyttö haluaa karkkia mun likan ollessa siellä, niin äitinsä antaa molemmille likoille herkkuja. Vaikka tietää hyvin ettei meillä syödä karkkia niinkuin heillä, joka päivä.
Ja meillä mennään arki-iltaisin kasin pintaan nukkumaan. Joskus jotain erityispäiviä, ja viikonloppuisin saa valvoa hieman.

Oon miettiny sitäkin vaihtoehtoa jo aika vahvasti...exPertti kirjoitti:saira kirjoitti:No, mun puolesta muuten saavat kasvattaa kakaransa kuten haluavat, mut ärsyttää et se vaikuttaa munkin kotona. Se hemmetin apina nakkaa mullekin niskojaan jos ilmoitan ettei toisen käsistä oteta tavaroita, ruokaa ei sanota pahaksi tai muiden keskeneräisiä piirustuksia ei aleta leikkeleen saksilla. Ärsyttävää komennella toisen muksua kun ei ole mitään käytöstapoja opetettu. Lisäksi kun tyttö haluaa karkkia mun likan ollessa siellä, niin äitinsä antaa molemmille likoille herkkuja. Vaikka tietää hyvin ettei meillä syödä karkkia niinkuin heillä, joka päivä.
~Albert Einstein
~Albert Einstein