Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meillä oli yt:iden eka seurantapalaveri just. Nyt kyllä vituttaa taas vähän.

EDIT No nyt vituttaa vähän vähemmän. Laitoin mailia edustettaville ja yksi mailasi takasin että "Thanks for your good work".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

No ei nyt varsinaisesti vituta mikään mutta tänään päivällä alkoi ärsyttää dna:n myymälässä myyjää leikkinyt poikapissis.
Jos on töissä yritysmyyntipuolella, pitää tietää mitä myy eikä sanoa kaikkeen en mää vaan tiedä, kai se toimii, kai siellä on ohjeet, ei kai näitä voi applen koneiden kanssa käyttää, EN MÄÄ TIEDÄ.

Annoin välitöntä palautetta. Ihan nätisti vieläpä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nenään sattuu niin penteleesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Yläkerran 4- ja 5-vuotiaat lapset.

Juoksevat abt joka ilta 20.30-22 ympyrää asunnossaan. Kuulostaa tyhmältä, mutta kuulisitte. JUOKSEVAT sen 1,5h. Sitten 15 min 4v. poika huutaa joka ilta omassa sängyssään ennen kuin nukahtaa.

Hyvät iltarutiinit :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Meillä aivan sama tuossa naapurissa, paitsi aika on 22-24. Päivällä nukutaan kolmesta-neljästä lähtien muutaman tunnin päikkärit. Kyseessä siis 4-vuotias tyttö. Ja sit ihmetellään ku lapsi on aivan ADHD, kun unien lisäksi ahmitaan jatkuvasti karkkia ja jäätelöä... Mut kun ei äitinsä voi kieltää mitään. Edes puolen vuoden antibiootti-kuuri (lapsi oli niitä tubin Pirkkalassa saaneita) ei saanut äitiä kieltämään karkkia, niinpä lapsi menee huomenna hammaslääkäriin poistattamaan 3 vai 4 hammasta ja paikkauttamaan 6...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

aasi kirjoitti:Huomasin vasta tilauksen maksettuani, että hollantilainen nettikauppa toimittaakin tavaransa Hong Kongista.
Tilasin juuri titaaniset varalasit (titaaniset hengettömät + polarisoidut klipsut 30e) amerikkalaisesta nettikaupasta ja toimitus tuli Hong Kongista.
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

Elppis kirjoitti:Yläkerran 4- ja 5-vuotiaat lapset.

Juoksevat abt joka ilta 20.30-22 ympyrää asunnossaan. Kuulostaa tyhmältä, mutta kuulisitte. JUOKSEVAT sen 1,5h. Sitten 15 min 4v. poika huutaa joka ilta omassa sängyssään ennen kuin nukahtaa.

No joo, ei tuo Sairankaan mainitsema hyvältä kuulostanut.

Meillä spartalaisesti puuro kahdeksalta, tunti kevyempää leikkiä valot himmeämmällä, yhdeksältä petiin. Toimii.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Meillä spartalaisesti puuro kahdeksalta, tunti kevyempää leikkiä valot himmeämmällä, yhdeksältä petiin. Toimii.
Onhan kypärä päässä?
Work like a captain, play like a pirate.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

exPertti kirjoitti:Tilasin juuri titaaniset varalasit (titaaniset hengettömät + polarisoidut klipsut 30e) amerikkalaisesta nettikaupasta ja toimitus tuli Hong Kongista.
Kolmenkympin ostos ei kai jää tulliin?
exPertti
Kitisijä

aasi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tilasin juuri titaaniset varalasit (titaaniset hengettömät + polarisoidut klipsut 30e) amerikkalaisesta nettikaupasta ja toimitus tuli Hong Kongista.
Kolmenkympin ostos ei kai jää tulliin?
Ei jäänyt joo. Epäiletkö, että saat kunnon tullit päälle itse? Mikä oli hinta?
exPertti
Kitisijä

Vesper kirjoitti:Onhan kypärä päässä?
Kyse ei ole lapsen tukahduttamisesta vaan pienestä pitäen opetetusta nukkumaanmenoon rauhoittavasta rutiinista. Luojan kiitos opetettiin se jo pienenä, kun juniorilla olisi tehoja vaikka ympärivuorokautiseen menoon.

Aamullakin kun tein lähtöä tuli silmiä hieroen kertomaan, että "en halua nukkua enää, kalenterit pitäisi avata". Awww. :dream:
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

exPertti kirjoitti:Ei jäänyt joo. Epäiletkö, että saat kunnon tullit päälle itse? Mikä oli hinta?
Vajaa kuuskymppiä maksoin. Sinänsä ei tullin (tai ALV kai tuosta vain menee) maksaminen harmittais, vaan tavaran hakeminen virastoaikaan tullista lähipostin sijaan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NetAnttilan kanssa pientä kämminkiä. Tilasin pojalle Xboxiin

tämän

Anttila väittää, että "Tuote mahtuu postilaatikkoon". Tilatessa ihmettelin, mutta ajattelin että niin kai sitten.

No. Tilasin. Tilauksen seuranta ei antanut mitään postin seurantakoodia tms ja odottelin huolestuneena, että kait se ehtii jouluksi kun mitään ei kuulu ja yli viikko mennyt. Soitin Anttilaan ja sieltä sain seurantakoodin (täti väitti, että näkyy tilauksen seurantasivulla, no kun ei näy!1).

Postin järjestelmästä näin, että pakettihan on jo postissa. Otin yhteyttä postiin kysyäkseni koska mahtaa tulla postilaatikkoon. Sieltä todettiin, että tämähän on pahvilaatikko eikä kotiin kanneta.

No, postista löytyi sitten seurantunnuksella, eilen hain. Mutta Anttila oli uskollisesti lähettänyt postilaatikkoon mahtuvana sellaisen 20:n litran pahvilootan. Ja siis tilauksen seurantasysteemi Anttilan sivuilla ei toiminut, johtuneeko sitten tuosta, että olivat koodanneet sen postilaatikkoon mahtuvaksi?!
Viimeksi muokannut NuoriD, 22.12.2010 9:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä

^Paljonkohan sitä "hävinnyttä" kamaa lojuu postissa? Ja miksei siitä tullut kotiin lappua?!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:^? Ja miksei siitä tullut kotiin lappua?!
No yritin kysyä tiskillä, että koskahan tästä olisi tullut kotiin ilmoitus ja postineiti siinä jotain arpoi, en jaksanut jäädä jankuttamaan. Kun oli siis lähetetty kirjeenä, niin siinä ei kait ollut mukana sitä asiakkaan kotiin kannettavaa ilmoitusosaa ollenkaan.
exPertti
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^? Ja miksei siitä tullut kotiin lappua?!
No yritin kysyä tiskillä, että koskahan tästä olisi tullut kotiin ilmoitus ja postineiti siinä jotain arpoi, en jaksanut jäädä jankuttamaan. Kun oli siis lähetetty kirjeenä, niin siinä ei kait ollut mukana sitä asiakkaan kotiin kannettavaa ilmoitusosaa ollenkaan.
Kuulosta aika "asialliselta". Toista on matkahuollossa. Tekstiviesti luuriin ja paketti kohta kotimatkalla kainaloon.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on vielä hemmetisti joululahjoja postissa, olis paree alkaa näkyä tänään jotain ilmoituksia...
Work like a captain, play like a pirate.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kissojen joululahjat on vielä postissa, eivät taida ehtiä ennen joulua. Paska juttu. Tulevat Saksasta ja DHL tuo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä

Vituttaa niin että meinaan itkeä työpisteessäni.

Aina kun homma menee vaikeaksi, TJ sysää homman mulle. Mun pitäis päättää asioista, joissa se on puhunut itsensä pussiin tai ei vaan enää jaksa vängätä. Mä irtisanoisin koko stanan tyypin, mutta ei. En tiiä mitä vittua teen.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Alat etsiä uutta työpaikkaa kaikessa hiljaisuudessa ja lakkaat stressaamasta?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
exPertti
Kitisijä

Lilo kirjoitti:^ Alat etsiä uutta työpaikkaa kaikessa hiljaisuudessa ja lakkaat stressaamasta?
Käsittääkseni uuden työpaikan hakeminen se vasta stressaavaa onkin, mutta tietty jos se sillä joskus loppuisi niin voisihan se olla askel oikeaan suuntaan.
saira
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Yläkerran 4- ja 5-vuotiaat lapset.

No joo, ei tuo Sairankaan mainitsema hyvältä kuulostanut.

Meillä spartalaisesti puuro kahdeksalta, tunti kevyempää leikkiä valot himmeämmällä, yhdeksältä petiin. Toimii.
No, mun puolesta muuten saavat kasvattaa kakaransa kuten haluavat, mut ärsyttää et se vaikuttaa munkin kotona. Se hemmetin apina nakkaa mullekin niskojaan jos ilmoitan ettei toisen käsistä oteta tavaroita, ruokaa ei sanota pahaksi tai muiden keskeneräisiä piirustuksia ei aleta leikkeleen saksilla. Ärsyttävää komennella toisen muksua kun ei ole mitään käytöstapoja opetettu. Lisäksi kun tyttö haluaa karkkia mun likan ollessa siellä, niin äitinsä antaa molemmille likoille herkkuja. Vaikka tietää hyvin ettei meillä syödä karkkia niinkuin heillä, joka päivä.

Ja meillä mennään arki-iltaisin kasin pintaan nukkumaan. Joskus jotain erityispäiviä, ja viikonloppuisin saa valvoa hieman.
~Albert Einstein
exPertti
Kitisijä

saira kirjoitti:No, mun puolesta muuten saavat kasvattaa kakaransa kuten haluavat, mut ärsyttää et se vaikuttaa munkin kotona. Se hemmetin apina nakkaa mullekin niskojaan jos ilmoitan ettei toisen käsistä oteta tavaroita, ruokaa ei sanota pahaksi tai muiden keskeneräisiä piirustuksia ei aleta leikkeleen saksilla. Ärsyttävää komennella toisen muksua kun ei ole mitään käytöstapoja opetettu. Lisäksi kun tyttö haluaa karkkia mun likan ollessa siellä, niin äitinsä antaa molemmille likoille herkkuja. Vaikka tietää hyvin ettei meillä syödä karkkia niinkuin heillä, joka päivä.

Ja meillä mennään arki-iltaisin kasin pintaan nukkumaan. Joskus jotain erityispäiviä, ja viikonloppuisin saa valvoa hieman.
:ditchthepig:
saira
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
saira kirjoitti:No, mun puolesta muuten saavat kasvattaa kakaransa kuten haluavat, mut ärsyttää et se vaikuttaa munkin kotona. Se hemmetin apina nakkaa mullekin niskojaan jos ilmoitan ettei toisen käsistä oteta tavaroita, ruokaa ei sanota pahaksi tai muiden keskeneräisiä piirustuksia ei aleta leikkeleen saksilla. Ärsyttävää komennella toisen muksua kun ei ole mitään käytöstapoja opetettu. Lisäksi kun tyttö haluaa karkkia mun likan ollessa siellä, niin äitinsä antaa molemmille likoille herkkuja. Vaikka tietää hyvin ettei meillä syödä karkkia niinkuin heillä, joka päivä.

:ditchthepig:
Oon miettiny sitäkin vaihtoehtoa jo aika vahvasti...
~Albert Einstein
exPertti
Kitisijä

saira kirjoitti:Oon miettiny sitäkin vaihtoehtoa jo aika vahvasti...
No jos siitä ei tule kuin murhetta. Tietty se kaveruuden tärkeyskin pitänee ensin arvioida.
Vastaa Viestiin