Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
Itse en muista koskaan mitään mikä ei ole kalenterissa, hälytyksellä. Antakee armoa, ootte te ennenkin antaneet.
En mäkään, mutta sitä varten juuri omat ja toisen tärkeät asiat pitää laittaa muistuttamaan niin että muistaa.

Keppiä ja sähköpiiskaa, niin kyllä vanhakin koira oppii. Jos hyväksyy muistamattomuuden niin sama meno jatkuu.

DTP:tä en suosita vaan em. metodeja.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:Keppiä ja sähköpiiskaa, niin kyllä vanhakin koira oppii. Jos hyväksyy muistamattomuuden niin sama meno jatkuu.

Kai nyt edes eläinsuojelulaki koskee sentään miesparkojakin?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Keppiä ja sähköpiiskaa, niin kyllä vanhakin koira oppii. Jos hyväksyy muistamattomuuden niin sama meno jatkuu.

Kai nyt edes eläinsuojelulaki koskee sentään miesparkojakin?
Eläinparat eivät pääse karkuun, miehet halutessaan pääsevät. Tuo täytyy tietysti aina ottaa huomioon...
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Melnais kirjoitti:Taas komppaan Perttiä, mikä mulla on?

Osa ihmisistä vaan EI MUISTA. Ei omia menojaan, ei toisten. Olen nyt viisi vuotta koittanut kouluttaa miestä muistamaan menoja ja siten arvostamaan muiden aikaa. Edistystä ei ole juuri tapahtunut. En epäile rakkautta, tuo on luonteenpiirre, vähän kuin kiusallinen käyntiääni. Toki voi vastata kovalla ja vaatia muutosta tai ulkoistaa miehen, mutta silloin onkin enemmän kyse siitä rakastaako itse ja pystyykö hyväksymään toisessa mitään vikaa.
:lol:
Came here for school, graduated to the high life
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tämä on vaan niin vuotta 1999.

Miehet eivät muista mitään (mihin ei liity hevosvoimat ja/tai seksi) eikä heteromies pidä kalenteria. Sillä ei ole mitään tekemistä rakastamattomuuden tai välinpitämättömyyden kanssa.

End of story.
Mulle on, niin että tuu pääd hänen kannaltaan. Arvaa millainen haloo siitä tulis jos MINÄ en muistais jotain hänen sanomaa juttua tai menoa. Helvetti ois irti ja murjotus pitkäaikainen. No, sekin päivä saattaa kyllä tulla.
HAH! Tässä se tuli! Käännetään katse toisen suuntaan ja katsotaan sitten, tuleeko sanomista!

Esim. skenario : mies käy kaverin kanssa ulkona, ei saa puhelimitse kiinni moneen tuntiin, soittaa klo 3 että "oho, sammuin!" ja tulee kotiin.

Jos mua ei saisi muutamaan tuntiin kiinni, sammuisin kaverille ja hipsin kotiin klo 3, tulisi jumalatonta sanomista ja vittuilua ikuisuuksiksi. Miehen mittapuussa se on "Huppista.. mitä sä nyt marmatat?". :roll:

ps. ja sanoo vielä loppuun että "sentään mä tulin hei kotiin" (tämä siis vakio - ei vältsysti nyt koske omaa miestä)
The great club outshines the individual, always and forever.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Itse asiassa ihminen, joka itse muistaa kaiken reagoi kaikkein voimakkaammin ja epärationaalisemmin toisen muistamattomuuteen. Tämä pedantti ihminen voi itsekin olla varsin rasittava tapaus.
Tiedostan. Paitsi että en muista kaikkea ja käytän siksi kalenteria enkä ennen kaikkea tee lupauksia joita ei voi pitää.
Toimistorotta kirjoitti:Kyllä se melko heikoilla kantimilla on parisuhde jos koiran yksin oleminen kotona yhtenä päivänä kello 8-18 välisen ajan muodostaa DTP-luokan kriisin. Toki siis oikea ratkaisu koiranhoitokriisiin on dumpata potentiaalinen toinen hoitaja.
Koiran, aikuisenkaan, ei pitäisi olla yksin kuin 6-8h yhteen putkeen, minusta. Toisekseen, homma meni alun perin niin että minä ihmettelin että voihan hemmetti, mulla on se pääkurssi ja koira on vielä kakara johon hellu että "no kyllähän minä voin olla lyhyemmän päivän töissä niin sen ei tarvi olla yksin niin pitkään". Totesin että aijaa no eihän se sitten ole ongelma, ai kun kiva. Ai kun kiva tosiaan.

En minä oo ketään dumppaamassa (ainakaan vielä), mietin vain yhtenä vaihtoehtona, varmaan siksi että olen niin vittuuntunut. Asiaanhan vaikuttaa toki se että miten tämän "muistutuksen" jälkeen kolmannen päivän ongelma hoituu. Toistaiseksi on saatu kaikki muutkin asiat hoituun, joten miksipä ei saatais tätäki. Tuo muistamattomuus on tosiaan luonteenpiirre, joskin ärsyttävä sellainen. On minussakin ärsytyksiä. Esimerkiksi pilkunnussinta.
Toimistorotta kirjoitti: Itse en muista koskaan mitään mikä ei ole kalenterissa, hälytyksellä. Antakee armoa, ootte te ennenkin antaneet.
Annan armon koska olen itse samanlainen.
Elppis kirjoitti:HAH! Tässä se tuli! Käännetään katse toisen suuntaan ja katsotaan sitten, tuleeko sanomista!
Niin. Mulle tuli tämän luettuani valaistus. Hoksasin asian jonka kyllä olen tiennyt jo pitkään mutta en vain ole tullut ajatelleeksi. Toista ei voi muuttaa, itseään voi. Ei minun pidä odottaa toiselta samanlaista käytöstä kuin itselläni, minun pitää käyttäytyä samalla lailla kuin se toinen. Koska itseään voi muuttaa. Näin pystyn kyllä jatkossakin sitten hyväksymään toisen puutteet. Eli seuraavan piiitkän ajan kuluessa opettelen sanomaan että "hups, unohin".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Toimistorotta

annepa kirjoitti:Koiran, aikuisenkaan, ei pitäisi olla yksin kuin 6-8h yhteen putkeen, minusta.
Näin se varmaan on, mutta uskoisin että ei se kerrasta mene rikki - koirien muisti on ymmärtääkseni melkoisen huono ja ajantaju mahdottoman surkea. Sohva tai olkkarin matto voi toki mennä rikki.
En minä oo ketään dumppaamassa (ainakaan vielä), mietin vain yhtenä vaihtoehtona, varmaan siksi että olen niin vittuuntunut.... Tuo muistamattomuus on tosiaan luonteenpiirre, joskin ärsyttävä sellainen. On minussakin ärsytyksiä. Esimerkiksi pilkunnussinta.
Nyt tarvittaisiin EW:tä sanomaan, että kaikki on hyvin ja elä ressaa. Ties vaikka kääntyisit deMellolaisuuteen ja löytäisit sisäisen sankarittaresi ja päätyisit Nokian pääjohtajaksi.
annepa
Kitisijä

Toimistorotta kirjoitti:Näin se varmaan on, mutta uskoisin että ei se kerrasta mene rikki - koirien muisti on ymmärtääkseni melkoisen huono ja ajantaju mahdottoman surkea. Sohva tai olkkarin matto voi toki mennä rikki.
On niillä huono ajantaju mut jotenkin ne kyllä muistaa ihmeellisiä asioita.

Matot on poistettu lattialta, sohvaa ei saa rikki ilman teräasetta, ruokapöydät ja tuolit on täyspuuta eli helppo korjata ja kengät on kaapissa että niihin ei pääse käsiksi. Tai hampaiksi. Kirjat ja muut tavarat on poistettu matalilta hyllyiltä. Että ON VARAUDUTTU :D
Toimistorotta kirjoitti: Nyt tarvittaisiin EW:tä sanomaan, että kaikki on hyvin ja elä ressaa. Ties vaikka kääntyisit deMellolaisuuteen ja löytäisit sisäisen sankarittaresi ja päätyisit Nokian pääjohtajaksi.
Mulla on tapana aina vaahdota ja sit kun vitutus laantuu niin kaikki tuppaa olemaan hyvin. Katsotaan.

Ai niin sitä epäillään että OPK saa potkut. Olisin Nokian johtajana varmaan aika hyvä mutt minä en kyllä HALUA johtajaksi. Edes team leaderiksi tai miksikään ihmisten esimieheksi. Tietysti jos siitä maksetaan tarpeeksi niin sitten.... Olen ihan horo O_o Ja toisaalta Nokiahan on vain yksi iso projekti, ei siinä käytännössä ollaa kenenkään esimiehiä vaikka teoriassa ollaan kaikkien. Että vois kyllä sopia mulle :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Toimistorotta

annepa kirjoitti:Olisin Nokian johtajana varmaan aika hyvä mutt minä en kyllä HALUA johtajaksi. Edes team leaderiksi tai miksikään ihmisten esimieheksi. Tietysti jos siitä maksetaan tarpeeksi niin sitten.... Olen ihan horo O_o Ja toisaalta Nokiahan on vain yksi iso projekti, ei siinä käytännössä ollaa kenenkään esimiehiä vaikka teoriassa ollaan kaikkien. Että vois kyllä sopia mulle :D
Tämän kappaleen perustella on melko vaikea päätellä, että mihin suuntaan viiri kallistuu. Uskoisin, että OPK:n seuraaja saa riittävän kompensaation menetetystä vapaa-ajasta.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ei jösses... Tänään kohdistan kiukkuni tähän periaateporukkaan.
Koira nukkuu 6-8 timmaa kevyesti, opeta se siihen.
annepa
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ei jösses... Tänään kohdistan kiukkuni tähän periaateporukkaan.
Koira nukkuu 6-8 timmaa kevyesti, opeta se siihen.
Kyllä, se nukkuu yöllä ja aamupäivällä kymmenenkin tuntia ihan kevyesti.

Pointtina ei ollut koiran viihtyminen, kyllä minä sille saan hoitajan joka esim käy puolen päivän maissa lenkittämässä ja ruokkimassa sen. Kysymys oli lupauksesta joka on unohdettu.
Toimistorotta

annepa kirjoitti:Kysymys oli lupauksesta joka on unohdettu.
Oikeutettu kiukun määrä = (lupauksen tärkeys x lupauksen tärkeyden mieltämisen todennäköisyys) ^ unohdusten toistokerrat - (lieventävät asianhaarat + kukkapuskan koko + sovintoseksin taso)
Elppis
Kitisijä

Toimistorotta - miehet!
Toimistorotta

Toimistorotta - miehet = 130%
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Mitä jos enskerralla ottaist ukkos kännykän ja merkkaisit sen kalenteriin että sulla on menoa xx.xx.xxxx klo xx.xx. Be home.
Jenny Daa-aah! ling

^ No ei kun se on sihteerin hommia.
Elppis
Kitisijä

masa kirjoitti:

Mitä jos enskerralla ottaist ukkos kännykän ja merkkaisit sen kalenteriin että sulla on menoa xx.xx.xxxx klo xx.xx. Be home.
Äh, annepa olis hankkinut lapsen, jos olisi sellaisen halunnut.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ No ei kun se on sihteerin hommia.
Niin mut jos sihteeri muistaa vaan pyyhkiä mällit poskeltaan?
Elppis kirjoitti: Äh, annepa olis hankkinut lapsen, jos olisi sellaisen halunnut.
Miten niin olis? Sillähän on jo semmonen.
Jenny Daa-aah! ling

masa kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ No ei kun se on sihteerin hommia.
Niin mut jos sihteeri muistaa vaan pyyhkiä mällit poskeltaan?
Tärkeysjärjestykseen asiat. Mua ei ainakaan palaakaan kiinnosta tuhrittu naama jos sitä verrataan koiraan tai vaikkapa lasten hakemiseen tarhasta. Liksa suhteutettava sihteerin pätevään kalenterimerkintöjen priorisointiin.

Ontopic; vituttaa kadonneet kirjoitustaitoni.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elppis kirjoitti:Äh, annepa olis hankkinut lapsen, jos olisi sellaisen halunnut.
Huhut kertovat, että miehen välillä pintaan tulevan lapsellisuus/lapsenomaisuus onkin juuri se parisuhteen suola.

Ehkä liika on sitten liikaa?
Came here for school, graduated to the high life
Elppis
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Äh, annepa olis hankkinut lapsen, jos olisi sellaisen halunnut.
Huhut kertovat, että miehen välillä pintaan tulevan lapsellisuus/lapsenomaisuus onkin juuri se parisuhteen suola.

Ehkä liika on sitten liikaa?
Vähän voi antaa anteeksi ;) Tutitus keskellä yötä on jo juu liian paljon.
annepa
Kitisijä

masa kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Äh, annepa olis hankkinut lapsen, jos olisi sellaisen halunnut.
Miten niin olis? Sillähän on jo semmonen.
Olen aina sanonut että en halua lapsia. Nyt kun on päässyt tämmöinen lapsus käymään niin tarkoittaako tämä sittenkin että DTP tai siis DTK?
annepa
Kitisijä

Lentoliput sai vaihettua, herra tulee kotiin toinen päivä kesäkuuta. Lisäksi hän pyysi apua muistamiseensa (johon sanoin että en ole mikään sihteeri ja hän sanoi että ei hän sitä tarkoita) eli että minä voisin sanoa aina kun on joku tärkeä meno, että laittaa heti kalenteriinsa. Voinen tähän suostua.
Elppis
Kitisijä

annepa kirjoitti:Lentoliput sai vaihettua, herra tulee kotiin toinen päivä kesäkuuta. Lisäksi hän pyysi apua muistamiseensa (johon sanoin että en ole mikään sihteeri ja hän sanoi että ei hän sitä tarkoita) eli että minä voisin sanoa aina kun on joku tärkeä meno, että laittaa heti kalenteriinsa. Voinen tähän suostua.
:p:
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Toimistorotta kirjoitti:Kyllä se melko heikoilla kantimilla on parisuhde jos koiran yksin oleminen kotona yhtenä päivänä kello 8-18 välisen ajan muodostaa DTP-luokan kriisin. Toki siis oikea ratkaisu koiranhoitokriisiin on dumpata potentiaalinen toinen hoitaja.
Kultaseni, et vaan voinut missata pointtia näin komeasti?
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin