Haluisko joku tulla hieroo niskaa, tääl olis aika kovasti nyt tarvetta...
Eilisellä keikalla tuli toteltua käskyjä; "headbang m*********s!".
Jatkoista ei ihmekään etten muista, kun kuulemma simahdin kesken
Lukaisin kunta-alan sopimusvaikeuksista ja tuli mieleen tarkistaa paljonko palkka onkaan noussut tänä aikana. Tehtäväkohtainen palkka 10/07 -> 1/10 +272€ ja senttejä päälle. Kiinnostaisi hieman muiden alojen palkkakehitys reilun kahden vuoden ajalta. Vielä enemmän kiinnostaa miten neuvotteluissa käy, kun nyt ankeina aikoina ei tällaisiin huimiin lisäyksiin johtavia megaprosentteja ole jaossa.
milli kirjoitti:Hih, mulla on jalkakylpylaite täällä työpöydän alla.. aikas hauskaa
Tarkoitatko "hieromalaite"?
En
Ha, kävin väsyttämässä pikkuisen takapihalla. Itselläkin oli lunta melkein puoleen reiteen asti, joten voi kuvitella kuinka poikki Mimi oli hangessa telmimisen jälkeen Kauhea puuskutus.
Stinky kirjoitti:Ja nyt stoppia niille yv:lle. Mä tiiän et moni teistä haluu tulla hieromaan mun kroppaa mut mun tarvii kohta ottaa jonotusnumerot käyttöön
Ihmettelinkin kun on tullut niin vähän kirjoituksia tänne "julkiselle puolelle" tänään.
Stinky kirjoitti:Ja nyt stoppia niille yv:lle. Mä tiiän et moni teistä haluu tulla hieromaan mun kroppaa mut mun tarvii kohta ottaa jonotusnumerot käyttöön
Hiukan tuntuu että riittää tuo vaimonhankinta samalla tekniikalla, ei kestä enään hermo noita ryssiä.
Yumalauta täällä Galliossa on lunta. Autopaikkoja on ehkä kolmasosa normaalista käytössä. Loput on pelkkää lumikasaa. Mihin snittuun ihmiset tunkevat autonsa? Varsinkin kun pysäköintitunnuksia on myyty enemmän kuin mitä kadunvarsipaikkoja löytyy?
Dumis kirjoitti:Mulle niskahierontaa, kiitos. On muuten himppasen pipi.
Pyörittele käsiä, silleen samalla tavalla ropellina, kun uimarit lähtökorokkeella ennen uintikilpailua. Sata kierrosta myötäpäivään ja toiset vastapäivään. Joka päivä, vaikka kipua ei olisikaan. Ei vaivaa mitkään selkä- ja hartiajumit, jos tota tekee säännöllisesti.
Väsytti kun piti kukkua Sinkkuelämät puolille öin ja herätys kuudelta. Varmaan oon toipilaskunnossa edelleen, ei nyt yleensä yks kuuden tunnin yö tunnu missään. Tänään aikasin nukkuun ja piikkimaton kautta. Meillä muuten muksukin on ihan rakastunut tuohon, tykkää nukahtaa sen päälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Hitto et olin ahkera tänään. Tulin töistä, siivosin ja pyykkäsin. Söin, otin tirsat, tein pullataikinan, kävin salilla, söin ja paistoin pullat. Kiihteetä sinkkuelämää siis
Se hieronta tekis edelleen hyvää.
Dumis kirjoitti:Mulle niskahierontaa, kiitos. On muuten himppasen pipi.
Pyörittele käsiä, silleen samalla tavalla ropellina, kun uimarit lähtökorokkeella ennen uintikilpailua. Sata kierrosta myötäpäivään ja toiset vastapäivään. Joka päivä, vaikka kipua ei olisikaan. Ei vaivaa mitkään selkä- ja hartiajumit, jos tota tekee säännöllisesti.
Jees, teen kyllä noita joka kerta kun oon salilla reenaamassa. Tän kertainen nikakipu johtuu ihan siitä että tuli eilen keikalla mossattua kivasti.
tuulenpuiska kirjoitti:Taidat olla asiantuntija tai sitten et vaan tiedä mistään mitään.
Taidat nyt vain valehdella itsellesi, etkä suostu myöntämään itsellesi kiihottuvasi animehahmoista jotka näyttävät 12-vuotiailta ja kuulostavat 6-vuotiailta.