T______
^^ No hei, kato jätkä vähän tota omaa avatartas! Yäk!
Kurssia pukkaa, motivaatio kateissa! Onneks sain eilen avauduttua henkilöstöjohtajalle saamattomasta pomosta, toivottavasti jotain tapahtuukin. Ja mitä mä laitan päälle, iik!
Kurssia pukkaa, motivaatio kateissa! Onneks sain eilen avauduttua henkilöstöjohtajalle saamattomasta pomosta, toivottavasti jotain tapahtuukin. Ja mitä mä laitan päälle, iik!
Viimeksi muokannut Vesper, 02.02.2010 8:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Jei, eilen oli sairaan hyvä reeni pitkästä aikaa. Tänään tuottikin sitten tuskaa kahlata tuolla lumessa töihin. Ai stana et mun persiiseen ja reisiin sattuu.
Tänään yläkropan vuoro eli huomenna tuottaa vaikeuksia nostaa kahvikuppia![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Äiree tuo mulle tänään oman piikkimaton. Mulla oli sen matto lainassa ja kyl se niin on että se rentouttaa ♥
Tänään yläkropan vuoro eli huomenna tuottaa vaikeuksia nostaa kahvikuppia
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Äiree tuo mulle tänään oman piikkimaton. Mulla oli sen matto lainassa ja kyl se niin on että se rentouttaa ♥
Olipas reissu heti aamusta. Kilsa suuntaansa tarpomista, toinen puolisko vetäen pulkkaa perässä. Ei olis rattailla päässytkään. On se vaan hienoa että mulla on poika; kaikki aura-autot, rekka-autot, junat, traktorit ym. pitää osoittaa ja hihkua onnesta soikeana
Mitäköhän mä tekisin tytön kanssa? 
** avautumisvaroitus **
Mun äiti on kyllä perseestä, edelleen. Systerillä 1,5vk ikäinen kersa kotona, äitille on paljon tärkeämpää olla sunnuntai miehensä kanssa "kun saavat olla niin vähän kahdestaan", kun lähteä siskoa moikkamaan. Äidin kanssa sovittiin jo viikko sitten, että tänään, vapaapäivänään, käydään jossain lounaalla ja nähdään pitkästä aikaa. Perui äsken; miehelle pitää tehdä ruokaa eikä viitsi lähteä ulos syömään kun kotonakin on ruokaa. MÄ olen kuulemma tervetullut hänen luokseen toiselle puolelle kaupunkia julkisilla, hänellä se auto on. )%(¤/#%= . En mene, piruuttanikaan, en vastaa edes puhelimeen. Ääliö ämmä joskus, unohtanut meidät ihan kokonaan *marttyyri*
En mä olis halunnutkaan kenkäostoksille. Surffaan sit ne kengät, prkle.

** avautumisvaroitus **
Mun äiti on kyllä perseestä, edelleen. Systerillä 1,5vk ikäinen kersa kotona, äitille on paljon tärkeämpää olla sunnuntai miehensä kanssa "kun saavat olla niin vähän kahdestaan", kun lähteä siskoa moikkamaan. Äidin kanssa sovittiin jo viikko sitten, että tänään, vapaapäivänään, käydään jossain lounaalla ja nähdään pitkästä aikaa. Perui äsken; miehelle pitää tehdä ruokaa eikä viitsi lähteä ulos syömään kun kotonakin on ruokaa. MÄ olen kuulemma tervetullut hänen luokseen toiselle puolelle kaupunkia julkisilla, hänellä se auto on. )%(¤/#%= . En mene, piruuttanikaan, en vastaa edes puhelimeen. Ääliö ämmä joskus, unohtanut meidät ihan kokonaan *marttyyri*
En mä olis halunnutkaan kenkäostoksille. Surffaan sit ne kengät, prkle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bussissa riisuin paljastaen massiivisen penikseni.exPertti kirjoitti:Toivottavasti et heittänyt niitä kuitenkaan kesken työmatkan...bedlam kirjoitti:Tämäpä sattui. Sai kahlata melkoisesti hangessa tuossa työmatkalla. Hauskaa kuitenkin, kun pakkanen tippui miinus kahdeksaan, sai heittää pitkät kalsarit pois! Mahtavaa!
Elpan mutsille pari virtuaalista raipaniskua. Omalleni suurensuurikaipaushalaus.
Ja ihan vähän on paha tuulahdus päällä kun onhan tuo lumenluonti lumisateessa aivan saatanan vittumaista puuhaa. Nyt totes jo 5v lumenrakastajalikkakin "miksi tää ei lopu, äiti lähetäänkö madeilalle?".
En tarjoo naapurin vanhuksille kolaus-apua. Ei vaan enää pysty ei.
Ja ihan vähän on paha tuulahdus päällä kun onhan tuo lumenluonti lumisateessa aivan saatanan vittumaista puuhaa. Nyt totes jo 5v lumenrakastajalikkakin "miksi tää ei lopu, äiti lähetäänkö madeilalle?".
En tarjoo naapurin vanhuksille kolaus-apua. Ei vaan enää pysty ei.