T______

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

ND tai Kain alo nähty lumilinkoa käyttämässä?

lumikki
Pyyhin Netikettiin..
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:Hih, mulla on jalkakylpylaite täällä työpöydän alla.. aikas hauskaa :D
Tarkoitatko "hieromalaite"?
Paras päivä ikinä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Haluisko joku tulla hieroo niskaa, tääl olis aika kovasti nyt tarvetta...
Eilisellä keikalla tuli toteltua käskyjä; "headbang m*********s!".
Jatkoista ei ihmekään etten muista, kun kuulemma simahdin kesken :D

Ja sit aamupalan tilaus karvakädeltä.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lukaisin kunta-alan sopimusvaikeuksista ja tuli mieleen tarkistaa paljonko palkka onkaan noussut tänä aikana. Tehtäväkohtainen palkka 10/07 -> 1/10 +272€ ja senttejä päälle. Kiinnostaisi hieman muiden alojen palkkakehitys reilun kahden vuoden ajalta. Vielä enemmän kiinnostaa miten neuvotteluissa käy, kun nyt ankeina aikoina ei tällaisiin huimiin lisäyksiin johtavia megaprosentteja ole jaossa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elpalle ♥

Ja joku vois tulla hieromaan mun pohkeita, takareisiä ja pakaroita. Ja etureisiä kans. Nyt kiitos.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:
milli kirjoitti:Hih, mulla on jalkakylpylaite täällä työpöydän alla.. aikas hauskaa :D
Tarkoitatko "hieromalaite"?
En :)

Ha, kävin väsyttämässä pikkuisen takapihalla. Itselläkin oli lunta melkein puoleen reiteen asti, joten voi kuvitella kuinka poikki Mimi oli hangessa telmimisen jälkeen :D Kauhea puuskutus.
Stinky

Ja nyt stoppia niille yv:lle. Mä tiiän et moni teistä haluu tulla hieromaan mun kroppaa mut mun tarvii kohta ottaa jonotusnumerot käyttöön 8)
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Stinky kirjoitti:Ja nyt stoppia niille yv:lle. Mä tiiän et moni teistä haluu tulla hieromaan mun kroppaa mut mun tarvii kohta ottaa jonotusnumerot käyttöön 8)
Ihmettelinkin kun on tullut niin vähän kirjoituksia tänne "julkiselle puolelle" tänään. :)
Came here for school, graduated to the high life
Stinky

^Niinpä. Ei oo helppoo olla upee.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Stinky kirjoitti:Ja nyt stoppia niille yv:lle. Mä tiiän et moni teistä haluu tulla hieromaan mun kroppaa mut mun tarvii kohta ottaa jonotusnumerot käyttöön 8)
Hiukan tuntuu että riittää tuo vaimonhankinta samalla tekniikalla, ei kestä enään hermo noita ryssiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Mulle niskahierontaa, kiitos. On muuten himppasen pipi.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Yumalauta täällä Galliossa on lunta. Autopaikkoja on ehkä kolmasosa normaalista käytössä. Loput on pelkkää lumikasaa. Mihin snittuun ihmiset tunkevat autonsa? Varsinkin kun pysäköintitunnuksia on myyty enemmän kuin mitä kadunvarsipaikkoja löytyy?
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dumis kirjoitti:Mulle niskahierontaa, kiitos. On muuten himppasen pipi.
Pyörittele käsiä, silleen samalla tavalla ropellina, kun uimarit lähtökorokkeella ennen uintikilpailua. Sata kierrosta myötäpäivään ja toiset vastapäivään. Joka päivä, vaikka kipua ei olisikaan. Ei vaivaa mitkään selkä- ja hartiajumit, jos tota tekee säännöllisesti.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Väsytti kun piti kukkua Sinkkuelämät puolille öin ja herätys kuudelta. Varmaan oon toipilaskunnossa edelleen, ei nyt yleensä yks kuuden tunnin yö tunnu missään. Tänään aikasin nukkuun ja piikkimaton kautta. Meillä muuten muksukin on ihan rakastunut tuohon, tykkää nukahtaa sen päälle.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:*kurkkaa* Niba avaa yhä viikonpäiväketjut ja Manalalla on yhä MC hammer ava. *kääntää kylkeä* Nähdään taas joskus!
Crybaby. Itelläs on joku pedofiiliavatar.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotiin. Lumityöt odottaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Hitto et olin ahkera tänään. Tulin töistä, siivosin ja pyykkäsin. Söin, otin tirsat, tein pullataikinan, kävin salilla, söin ja paistoin pullat. Kiihteetä sinkkuelämää siis :]
Se hieronta tekis edelleen hyvää.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti: söin ja paistoin pullat
Eiks tää ny menny väärässä järjestyksessä? :P
Dumis

Bhven kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mulle niskahierontaa, kiitos. On muuten himppasen pipi.
Pyörittele käsiä, silleen samalla tavalla ropellina, kun uimarit lähtökorokkeella ennen uintikilpailua. Sata kierrosta myötäpäivään ja toiset vastapäivään. Joka päivä, vaikka kipua ei olisikaan. Ei vaivaa mitkään selkä- ja hartiajumit, jos tota tekee säännöllisesti.
Jees, teen kyllä noita joka kerta kun oon salilla reenaamassa. Tän kertainen nikakipu johtuu ihan siitä että tuli eilen keikalla mossattua kivasti.
Stinky

bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti: söin ja paistoin pullat
Eiks tää ny menny väärässä järjestyksessä? :P
Eikäku salin jälkeen söin normiruokaa ja sit paistoin pullat jälkkäriks. Mä osaan näköjään taas ajatella ennenkun kirjotan :oops:
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mätkyt, part II maksettu. Prkl! Jos jaksaisin vielä valvoa, olisin maksanut vasta minuuttia vaille. Oon kauhee kapinallinen! Zzzzzz....
Work like a captain, play like a pirate.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti: Crybaby. Itelläs on joku pedofiiliavatar.
Onks japanilaisen tyylisuuntaisen mukaiset hahmot kaikki kategorisesti pedofiiliaan viittavia? Yuyukossa mitään vikaa oo...
Manaaja

tuulenpuiska kirjoitti:
Onks japanilaisen tyylisuuntaisen mukaiset hahmot kaikki kategorisesti pedofiiliaan viittavia? Yuyukossa mitään vikaa oo...
Eivät kaikki toki ole. 99% vain pilaavat kaikkien maineen.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Eivät kaikki toki ole. 99% vain pilaavat kaikkien maineen.
Taidat olla asiantuntija tai sitten et vaan tiedä mistään mitään.
Manaaja

tuulenpuiska kirjoitti:Taidat olla asiantuntija tai sitten et vaan tiedä mistään mitään.
Taidat nyt vain valehdella itsellesi, etkä suostu myöntämään itsellesi kiihottuvasi animehahmoista jotka näyttävät 12-vuotiailta ja kuulostavat 6-vuotiailta.
Vastaa Viestiin