Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tix kirjoitti:Luulisi, että Elukka olisi täällä raportoimassa jos niin haluaisi asioiden olevan.
Raportointihan taisi loppua siihen että yleisö närkästyi..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Luulisi, että Elukka olisi täällä raportoimassa jos niin haluaisi asioiden olevan.
niin... onkohan Elukka saanut vähään aikaan melkein pesää?
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:Menee hankalaksi, ottaen huomioon että Elukka kuitenkin tulee jo ihan mukelonkin takia olemaan osa myös minun elämääni, mistä seuraa, että hänen asiansa vaikuttavat myös minun asioihini => ne ovat minunkin asioitani. Mutta tuo Manalan kommentti itse asiassa oli omituisin, siitä kun tuli tunne, etten enää saisi välittää Elukasta. Valitan, mutta välitän, enkä ajatellut lakata välittämästä. Niin, ja pitäisikö minun myös lakata raportoimasta mukelosta, kun puolet sen geeneistä on Elukan?
Tee miten lystäät. Tuo raportointisi Elukasta nyt vaan ärsyttää luultavati monia. Ei näitä tarvitse puhki analysoida. Perustouhua. Ilon kautta.
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kiihkeä seksisuhde alaiseen, taas. Homma tulee varmaan paukahtamaan käsille, taas.
Mut ei se mitään, pääasia et nyt on kivaa. Ja talviloman jälkeen varmaan ehtivät rauhottumaan, uskaltaa palata takas töihin.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:
Niin kai. Jokunen ajatteli Prosessin tunteita, senkin jeesustelijat.

Kaikki kunnon sossupoke jää tapahtumatta jos täällä yritetään olla inhimillisiä.
Geetz

Viesti Kirjoittaja Geetz »

SikaMika kirjoitti:
huima kirjoitti:
Esimerkiksi mitä siitä tulisi, jos parin vuoden kuluttua Manala raportoisi täällä että Geetzu on yh ja strippaa nykyään kalliossa... olettaen siis että Geetzu on tehnyt kosteasilmäisen exitin, ja ettei Manala kirjoita raporttia vain saadakseen geetzulle lisää bisnestä.
Huono esimerkki. Tuollaisen tiedon pimittäminen olisi sekä moraalitonta, rikollista että lihottavaa.
Höp höp. En ikinä poistu kuin osakosteesti ja yh-strippariks en voi ruveta koska tuleva aviomieheni Tix sitä ei varmasti sallisi. Manalalle kyllä kertoisin välittömästi uudesta liitostani, tietenkin, kerron sille aina kaiken sellaisen, jonka haluan nettiin silmillenne. 8)

Ihmettelen miten iso juttu tästä nyt on tullu teille. Prosessista ette pidä mutta Elukasta piditte vielä vähemmän. Ihme touhua, mukelot. AJ:n ajatukset ehkä olivat omassa päässäni kun teitä rupesin ihmettelemään.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

huima kirjoitti:Tee niin kuin parhaaksi näet, mutta huomioi että Elukka ei välttämättä pidä siitä että hänen asioitaan levitetään muille ihmisille. Sinun vitutuksestasi olisi riittänyt hyvin kirjoitus että joku sinulle rakas tai merkittävä ihminen on kokenut sitä ja tätä.
Elukkaa ei häiritse, olen kysynyt, eivätkä nyt ainakaan nuo asiat olleet millään tavoin liian henkilökohtaisia. Kyseessähän olivat sentään koiranpurema ja kolari.
huima kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Niin kai. Jokunen ajatteli Prosessin tunteita, senkin jeesustelijat.
Eivätkä ajatelleet. Kun minä ihan itse kerroin, ettei minua haittaa ollenkaan mitä Elukka täällä kertoo omasta elämästään, sekin oli jotenkin paheksuttavaa.

Kyllä tässä kaikessa itse asiassa on jotain aivan muuta kyseessä, sillä viime aikoina olen vähentänyt paljonkin kirjoittamista, ja ne muutamat viestit joita kirjoitan, saavat lähinnä kommentteja muodossa "väärä ketju", "väärä aihe", "lainattu mielipide", "mitä ideaa koko tässä ketjussa muka on?", "mitä hauskaa tuossa muka oli?" jne. Aika kummallista, kun ottaa huomioon, että harva täällä mikään virtuoosi on.
prosessi

Tix kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Soraääni täältä sivusta :!: Mistäs tiedät, ettei Elukalta ole kysytty asiaa?
Oletus: ei ole kysytty. Jos on, asia on ok. Jos ei, se ei ole. Luulisi, että Elukka olisi täällä raportoimassa jos niin haluaisi asioiden olevan.
Elukka ei ole täällä, koska häneen suhtaudutaan täällä niin vihamielisesti, eikä kukaan kai halua paskaa niskaan jatkuvalla syötöllä. Tietenkin hän tietää mitä minä täällä kirjoitan, eikä suhtaudu siihen negatiivisesti.
Imo prosessille voisi muutenkin tehdä hyvää sulkea netti välillä ihan kokonaan.
Äskenkin oli kolme päivää taukoa! Miten pitkäksi aikaa minun oikein pitäisi netti sulkea, isi?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Elukka ei ole täällä, koska häneen suhtaudutaan täällä niin vihamielisesti, eikä kukaan kai halua paskaa niskaan jatkuvalla syötöllä.
Miten mä en muista tommosta ollenkaan?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Elukka ei ole täällä, koska häneen suhtaudutaan täällä niin vihamielisesti, eikä kukaan kai halua paskaa niskaan jatkuvalla syötöllä.
Mun muistaakseni kyseessä oli ns. pataa kattilaa... jne. tapaus.
The great club outshines the individual, always and forever.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Nyt kaikki kirkasotsat ovat olleet vuorostaan närkästyneitä sekä prosessin että Elukan puolesta, joten tasapaino on saavutettu.

Minua kai vituttaa että varvas on ollut edelleen vähän pipi ja estänyt treenailun, mutta ei sekään ole niin paljoa vituttanut. Tänään koitan varovasti miten kestää. Ainakaan kävelyyn ja panemiseen se ei enää vaikuta.

Lisäksi minua ärsyttää kun Elppis kertoo palstalta poistuneen miehensä kännitoilailuista, arvatenkin kysymättä tältä lupaa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mua ärsyttää, kun kaikki vuorollaan arvostelevat toisiaan.

Vitutusta aiheuttaa tällä hetkellä alkava flunssa ja täydellinen työmotivaation puute, joka on melko katastrofaalinen asia kun töitä on jonossa melko reippaasti.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mua vituttaa tänään kaikki liikenneurpåt, joiden takia mun työmatka aina venyy!! AArrrrggghh!!
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^ Pist netti kii, tätsä jos ei pygee lugee! :)

Hiirikäsi edelleen krempassa ja pahasti.
Samaten ärsyttää suunnattomasti kaveri, joka on näköjään lopettanut kaiken yhteydenpidon, kun tyttöystävänsä maailmalta palasi.
Viimeksi muokannut killkill, 05.02.2008 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:^ Pist netti kii, tätsä jos ei pygee lugee!
Jos mua tarkoitit, niin ei toimi. Nää jutut kun tapahtuu enempi IRL, suhteessa 80/20 tjtn :wink:
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Nää jutut kun tapahtuu enempi IRL, suhteessa 80/20 tjtn :wink:
Välillä kun näitä pitkiä vääntöjä lukee, niin pitää olla samaa mieltä. Välillä tämän palstan jutut elävät AIVAN omaa elämäänsä.
Onneksi on nore-nappula.
Viimeksi muokannut killkill, 05.02.2008 10:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

ninnithequeen kirjoitti:
Koska olet se poikkeus, joka joko vahvistaa tai koettelee sääntöä. Etkä ole lukenut oikeita ketjuja.
prosessi

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mun muistaakseni kyseessä oli ns. pataa kattilaa... jne. tapaus.
Mun muistaakseni kyseessä oli ns. muna vai kana -tapaus.
prosessi

Googlebot kirjoitti:Lisäksi minua ärsyttää kun Elppis kertoo palstalta poistuneen miehensä kännitoilailuista, arvatenkin kysymättä tältä lupaa.
Tämä kommentti vasta selvensi minulle, miksi nuo aiheet koettiin niin Elukan henkilökohtaisina juttuina: te pidätte niitä toilailuina. Sitä ne eivät todellakaan ole. Kuinka moni täällä uskaltaisi mennä kahden sudenkokoisen koiran väliin niiden tapellessa, jos se olisi välttämätöntä niiden oman terveyden suojelemiseksi? Etenkin jos nuo koirat leikkiessäänkin näyttävät tältä:

Kuva

Kolari tilanteessa näkyvyys ja pito pyöreä nolla ei myöskään ole toilailua, vaan huonoa tuuria.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Googlebot kirjoitti: Lisäksi minua ärsyttää kun Elppis kertoo palstalta poistuneen miehensä kännitoilailuista, arvatenkin kysymättä tältä lupaa.
Ei voi mitään, pistä mut noreen :) (kyllä mies ne lukee ennen julkaisua)
The great club outshines the individual, always and forever.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

prosessi kirjoitti:Kolari tilanteessa näkyvyys ja pito pyöreä nolla ei myöskään ole toilailua, vaan huonoa tuuria.
Jos kolarissa ei ollut toista osapuolta aiheuttamassa turmaa niin syy löytyy vain ja ainoastaan ratin ja istuimen välistä. Ilman tippumista rotkoon, autoa tuskin saa lunastuskuntoon niillä nopeuksilla, millä ajetaan jos pito ja näkyvyys on nolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Bluntly kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kolari tilanteessa näkyvyys ja pito pyöreä nolla ei myöskään ole toilailua, vaan huonoa tuuria.
Jos kolarissa ei ollut toista osapuolta aiheuttamassa turmaa niin syy löytyy vain ja ainoastaan ratin ja istuimen välistä. Ilman tippumista rotkoon, autoa tuskin saa lunastuskuntoon niillä nopeuksilla, millä ajetaan jos pito ja näkyvyys on nolla.
Toinen osapuoli oli osasyyllinen, ja pakettiauto nyt vain menee hyvin helposti lyttyyn ihan nokkarakenteensa vuoksi.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Nyt kaikki kirkasotsat ovat olleet vuorostaan närkästyneitä sekä prosessin että Elukan puolesta, joten tasapaino on saavutettu.
Hyvin tiivistetty. On teillä murheet.
prosessi

Zeb kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Nyt kaikki kirkasotsat ovat olleet vuorostaan närkästyneitä sekä prosessin että Elukan puolesta, joten tasapaino on saavutettu.
Hyvin tiivistetty. On teillä murheet.
:D Äläs nyt. Ihmettelin noiden murheita ääneen Elukalle, ja hänen freudilaiset selityksensä niille olivat hyvin, tuota, huvittavia.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pisti vituttamaan Radio Rockia kuuntelevat urpot isosti.

TOP100:lta jäänyt pois Led Zeppelinin nelonen ja sitten kummiskin kärjestä löytyy jotain tämän hetken kuumia paskabändejä, joita kukaan ei edes muista ensi vuonna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin