Euroviisukevät

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Voisko ylläpito siirtää tämän ulkonäkökeskustelun hittoon mun asiantunkevasta keskustelusta!!!!1! :vihelt:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vaola kirjoitti:Voisko ylläpito siirtää tämän ulkonäkökeskustelun hittoon mun asiantunkevasta keskustelusta!!!!1! :vihelt:
Ulkonäkökeskusteluhan on paljon mielenkiintoisempi!!1

Niin ja on topic: mun mielestä se voittaa, jolla on parhaat tissit!
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Vaikuttaako moinen pynttäytyminen esiintyjän menestykseen on kyllä biljardin taalan kysymys, johon kukaan ei tiedä oikeaa vastausta. Ihmisen ulkonäkö vaihtelee iän mukaan, mutta silti sitä voi mummona rieukua kuin Cher ikään ja myydä miljardeja levyjä.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tuschoon eli pillua!

Kai tuokin nyt on joskus ollut jonkun maan oman karsinnan biisin ysittäinen sana. Et, tää niinku jää tähän ketjuun. Pillu.
Vaola
Kitisijä

No. Kävin tänään Ylen sivuilta kuuntelemassa ensi lauantain kipaleet. Eivät kauheasti vakuuttaneet nekään. Humanea odotan mielenkiinnolla, esim. Bubble shell, oli kuitenkin ihan miellyttävä biisi ja Kimin enkkula-aksentti jokseenkin söpö.

Jukka Kuoppamäen Pikajuna taisi mennä jo. Ihan kohtuullista iskelmäkamaa, mutta aika pliisua kuiteskiin. Ja Katran meininki taas suhteellisen "kikkeliä".

Sain tänään vihdoin ja viimein, pitkällisen yrityksen jälkeen, Euroviisuklubilta viestin, että jäsenhakemukseni on hyväksytty! :D
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:Humanea odotan mielenkiinnolla, esim. Bubble shell, oli kuitenkin ihan miellyttävä biisi ja Kimin enkkula-aksentti jokseenkin söpö.
Kuka se tsiksi on joka laulaa Kimin kanssa siinä slovarissa?

Toi bubblebobble toi mieleen Savage Gardenin.

EDIT: Ei perkele, tossa Humanen biisissä oli joku oopperajollotuskohtakin. Repesin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vaola
Kitisijä

Ann kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Humanea odotan mielenkiinnolla, esim. Bubble shell, oli kuitenkin ihan miellyttävä biisi ja Kimin enkkula-aksentti jokseenkin söpö.
Kuka se tsiksi on joka laulaa Kimin kanssa siinä slovarissa?
Kuva

Ilmeisesti Johanna Sandell. Ja tenorina Tom Nyman.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti: Johanna Sandell.
Hyvin se veti, vaikka itse biisistä en pitänytkään. Bubble-juttu tähän mennessä kuulluista ehdokkaista paras.

Ja Heroldhan kelpaa sen ulkonäkönsä puolesta varmaan daavidillekin.. Vai pitääkö senkin laittaa pitkähihainen kolttu karsintoihin?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Chap kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Voisko ylläpito siirtää tämän ulkonäkökeskustelun hittoon mun asiantunkevasta keskustelusta!!!!1! :vihelt:
Ulkonäkökeskusteluhan on paljon mielenkiintoisempi!!1

Niin ja on topic: mun mielestä se voittaa, jolla on parhaat tissit!
Vaolalle. Takapenkki hiljaa!!!1! :)

Niin, saisimmeko arvioitavaksemme ne Chapin mainitsemat kriteerit?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Vaikuttaako moinen pynttäytyminen esiintyjän menestykseen on kyllä biljardin taalan kysymys, johon kukaan ei tiedä oikeaa vastausta. Ihmisen ulkonäkö vaihtelee iän mukaan, mutta silti sitä voi mummona rieukua kuin Cher ikään ja myydä miljardeja levyjä.
Jos Cher muistuttaisi Marion Rungia, niin pelkään pahoin, että levymyynti (ja gay-kansan suosio) jäisivät vain haaveiksi.
imbesiili

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Ketty juoksi yli järrven.
Viimeksi muokannut imbesiili, 24.01.2007 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Think
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Think »

NuoriDaavid kirjoitti:
Luottaisitko mieheen, joka työskentelee Ohjelmanaiset Oy:ssä ja luonnehtii itseään sanoin "luotettava, söpö naapurinpoika
tarvittaessa napakka – ja laulaa ok!"?
Arvaa kerran. Taitaa olla tuo kuva otettu noin 15 vuotta, x kiloa ja aika monta hiusta sitten.
Ovela kuin orgasmi
cardic
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja cardic »

suomen ei pitais lahettaa ketaan noista tan vuoden ehdokkaista, on ne niin surkeeta tasoa, itse asiassa suomen pitas vetaytya voittajana koko euroviisuista
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

cardic kirjoitti:suomen ei pitais lahettaa ketaan noista tan vuoden ehdokkaista, on ne niin surkeeta tasoa, itse asiassa suomen pitas vetaytya voittajana koko euroviisuista
Miten "pitäkää tunkkinne" sanotaan englanniksi?

Pidän ideasta.
Vaola
Kitisijä

Alan käydä epätoivoiseksi. Olen luvannut kaverini poikaystävän veljelle pillua, jos hän vie minut katsomaan viisuja. En kuitenkaan omaa pilluani, joten vielä ei epätoivo hivele säädyttömyyden rajoja!

Helsinkiin on kuulemma tulossa eri viisudelegaatioiden vanavedessä yli 1500 eri maiden lehdistöjen edustajaa. (Pakko tähän viestiin oli koettaa jotain asiaakin tunkea).

Ai niin!

Kojo - Nuku pommiin

(yksi noista urpoista taustalla on Pave Maijanen, ja tiesiväthän kaikki että tämän hirvityksen sanat ovat Juice Leskisen käsialaa?)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N8HdS0ukSwk[/youtube]

"Jos joku nakkaa ydinkakkaa kohta tänne Eurooppaamme
Niin mitä haastat, kun kaikki saastat sieltä kasvoillemme saamme
Jos joku viskaa pommin niskaan, niin sä tuskin huomaatkaan..."
:zap:
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti: Kojo - Nuku pommiin
Kojo on ihan Nykäsen Masan näköinen!(ja haisee kuulemma pissalle) Itse biisiä en ole koskaan ennen kuullutkaan, ja nyt tiedän miksi. En mä kyllä oikeastaan kuullut sitä nytkään, koska korviini kantautui pelkkää epämääräistä räminää. Toivottavasti vika oli videon huonossa laadussa, tai sitten Suomella on tosiaan ollut aihetta euroviisuhäpeään kaikki nämä vuodet.

Tosin meikäläinenhän meni saamaan siitä musikaalisuustestistä miinuspisteitä, joten ehkä vika on taas kerran minussa..
Vaola
Kitisijä

Ann kirjoitti:Itse biisiä en ole koskaan ennen kuullutkaan, ja nyt tiedän miksi. En mä kyllä oikeastaan kuullut sitä nytkään, koska korviini kantautui pelkkää epämääräistä räminää.
No ei toi biisi sen parempi ole, räminää tai ei. Mä olen aikanaan nähnyt ekaksi biisin sanat, ennenkuin olen kuullut mitään. Sekin jo riitti.

Kojo raukka, en tiedä miten herran uralle kävi tämän jälkeen.
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti: Tosin meikäläinenhän meni saamaan siitä musikaalisuustestistä miinuspisteitä, joten ehkä vika on taas kerran minussa..
Oliko siinä edes mahdollista saada miinuspisteitä? :shock:
Ihan hyvälle sun laulu kuullostaa siltil
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti: Kojo raukka, en tiedä miten herran uralle kävi tämän jälkeen.
Se alkoi haista kuselle.
Mylwin kirjoitti: Ihan hyvälle sun laulu kuullostaa siltil
Taisit olla tohon aikaan yhä kännissä..
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JeNk3nHBiE4[/youtube]

No vertaillaan sitten täälläkin. Kommentteja?
Vaola
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:No vertaillaan sitten täälläkin. Kommentteja?
Olivathan nuo samanlaiset. Mutta en tuosta Katrasta muutenkaan niin pidä, eli siinä mielessä aika sama kuinka käy. Mutta haluaisin kyllä, että Suomea edustaa joku omaperäisempi biisi. Vaikkei se omaperäisyys kyllä Suomen viisuvaltti ole ollut. Ei ainakaan ennen Lordia.

No ehkä joku tajuaa, mitä tarkoitan.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaola kirjoitti:Vaikkei se omaperäisyys kyllä Suomen viisuvaltti ole ollut. Ei ainakaan ennen Lordia.
Jätän eriävän mielipiteeni. Kyllä täältä on lähetetty ihan uskomatonta shaissea, että on erotettu eurohumpasta ihan tarpeeksi alaspäin. Ja tuo on jo aika paljon tälläiseltä eurojumputuksen vihaajalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Katsoin eilen lauantain yrittäjät. Kuvittelenko vaan vai olenko mä Kim Heroldin näköinen?

No, lukiossa olin kuulemma Beverly Hills 90210:n Steven näköinen (kaverini oli kuulemma Brendan näköinen), joten en enää ylläty mistään.
Kikkelis kokkelis.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jäipä taas näkemättä. Kävin kyllä kuuntelemassa tämän viikonlopun kipaleet Ylen saitilta jo aiemmin. Lovex oli ihan positiivinen ylläri, tosin se paskempi niistä biiseistä taisi tulla äänestetyksi jatkoon.

Täytyy kyllä sanoa, että ihan kauhean kökköinen on tuo taso ollut. Ainakin siihen nähden mitä on hehkuteltu. Eipä sieltä kyllä tarvitsekaan löytyä kuin se yksi helmi..
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:Jäipä taas näkemättä. Kävin kyllä kuuntelemassa tämän viikonlopun kipaleet Ylen saitilta jo aiemmin. Lovex oli ihan positiivinen ylläri, tosin se paskempi niistä biiseistä taisi tulla äänestetyksi jatkoon.

Täytyy kyllä sanoa, että ihan kauhean kökköinen on tuo taso ollut. Ainakin siihen nähden mitä on hehkuteltu. Eipä sieltä kyllä tarvitsekaan löytyä kuin se yksi helmi..
Ihan kuin olisit ihan järjissäsi? Mistä nyt tuulee? Oletko Mylwin?
Vastaa Viestiin