Euroviisukevät
Vaikuttaako moinen pynttäytyminen esiintyjän menestykseen on kyllä biljardin taalan kysymys, johon kukaan ei tiedä oikeaa vastausta. Ihmisen ulkonäkö vaihtelee iän mukaan, mutta silti sitä voi mummona rieukua kuin Cher ikään ja myydä miljardeja levyjä.NuoriDaavid kirjoitti:Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
No. Kävin tänään Ylen sivuilta kuuntelemassa ensi lauantain kipaleet. Eivät kauheasti vakuuttaneet nekään. Humanea odotan mielenkiinnolla, esim. Bubble shell, oli kuitenkin ihan miellyttävä biisi ja Kimin enkkula-aksentti jokseenkin söpö.
Jukka Kuoppamäen Pikajuna taisi mennä jo. Ihan kohtuullista iskelmäkamaa, mutta aika pliisua kuiteskiin. Ja Katran meininki taas suhteellisen "kikkeliä".
Sain tänään vihdoin ja viimein, pitkällisen yrityksen jälkeen, Euroviisuklubilta viestin, että jäsenhakemukseni on hyväksytty!
Jukka Kuoppamäen Pikajuna taisi mennä jo. Ihan kohtuullista iskelmäkamaa, mutta aika pliisua kuiteskiin. Ja Katran meininki taas suhteellisen "kikkeliä".
Sain tänään vihdoin ja viimein, pitkällisen yrityksen jälkeen, Euroviisuklubilta viestin, että jäsenhakemukseni on hyväksytty!

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kuka se tsiksi on joka laulaa Kimin kanssa siinä slovarissa?Vaola kirjoitti:Humanea odotan mielenkiinnolla, esim. Bubble shell, oli kuitenkin ihan miellyttävä biisi ja Kimin enkkula-aksentti jokseenkin söpö.
Toi bubblebobble toi mieleen Savage Gardenin.
EDIT: Ei perkele, tossa Humanen biisissä oli joku oopperajollotuskohtakin. Repesin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ann kirjoitti:Kuka se tsiksi on joka laulaa Kimin kanssa siinä slovarissa?Vaola kirjoitti:Humanea odotan mielenkiinnolla, esim. Bubble shell, oli kuitenkin ihan miellyttävä biisi ja Kimin enkkula-aksentti jokseenkin söpö.

Ilmeisesti Johanna Sandell. Ja tenorina Tom Nyman.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Hyvin se veti, vaikka itse biisistä en pitänytkään. Bubble-juttu tähän mennessä kuulluista ehdokkaista paras.Vaola kirjoitti: Johanna Sandell.
Ja Heroldhan kelpaa sen ulkonäkönsä puolesta varmaan daavidillekin.. Vai pitääkö senkin laittaa pitkähihainen kolttu karsintoihin?
Vaolalle. Takapenkki hiljaa!!!1!Chap kirjoitti:Ulkonäkökeskusteluhan on paljon mielenkiintoisempi!!1Vaola kirjoitti:Voisko ylläpito siirtää tämän ulkonäkökeskustelun hittoon mun asiantunkevasta keskustelusta!!!!1!
Niin ja on topic: mun mielestä se voittaa, jolla on parhaat tissit!

Niin, saisimmeko arvioitavaksemme ne Chapin mainitsemat kriteerit?
Jos Cher muistuttaisi Marion Rungia, niin pelkään pahoin, että levymyynti (ja gay-kansan suosio) jäisivät vain haaveiksi.Chap kirjoitti:Vaikuttaako moinen pynttäytyminen esiintyjän menestykseen on kyllä biljardin taalan kysymys, johon kukaan ei tiedä oikeaa vastausta. Ihmisen ulkonäkö vaihtelee iän mukaan, mutta silti sitä voi mummona rieukua kuin Cher ikään ja myydä miljardeja levyjä.NuoriDaavid kirjoitti:Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Arvaa kerran. Taitaa olla tuo kuva otettu noin 15 vuotta, x kiloa ja aika monta hiusta sitten.NuoriDaavid kirjoitti:
Luottaisitko mieheen, joka työskentelee Ohjelmanaiset Oy:ssä ja luonnehtii itseään sanoin "luotettava, söpö naapurinpoika
tarvittaessa napakka – ja laulaa ok!"?
Ovela kuin orgasmi
Alan käydä epätoivoiseksi. Olen luvannut kaverini poikaystävän veljelle pillua, jos hän vie minut katsomaan viisuja. En kuitenkaan omaa pilluani, joten vielä ei epätoivo hivele säädyttömyyden rajoja!
Helsinkiin on kuulemma tulossa eri viisudelegaatioiden vanavedessä yli 1500 eri maiden lehdistöjen edustajaa. (Pakko tähän viestiin oli koettaa jotain asiaakin tunkea).
Ai niin!
Kojo - Nuku pommiin
(yksi noista urpoista taustalla on Pave Maijanen, ja tiesiväthän kaikki että tämän hirvityksen sanat ovat Juice Leskisen käsialaa?)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N8HdS0ukSwk[/youtube]
"Jos joku nakkaa ydinkakkaa kohta tänne Eurooppaamme
Niin mitä haastat, kun kaikki saastat sieltä kasvoillemme saamme
Jos joku viskaa pommin niskaan, niin sä tuskin huomaatkaan..."
Helsinkiin on kuulemma tulossa eri viisudelegaatioiden vanavedessä yli 1500 eri maiden lehdistöjen edustajaa. (Pakko tähän viestiin oli koettaa jotain asiaakin tunkea).
Ai niin!
Kojo - Nuku pommiin
(yksi noista urpoista taustalla on Pave Maijanen, ja tiesiväthän kaikki että tämän hirvityksen sanat ovat Juice Leskisen käsialaa?)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N8HdS0ukSwk[/youtube]
"Jos joku nakkaa ydinkakkaa kohta tänne Eurooppaamme
Niin mitä haastat, kun kaikki saastat sieltä kasvoillemme saamme
Jos joku viskaa pommin niskaan, niin sä tuskin huomaatkaan..."

Kojo on ihan Nykäsen Masan näköinen!(ja haisee kuulemma pissalle) Itse biisiä en ole koskaan ennen kuullutkaan, ja nyt tiedän miksi. En mä kyllä oikeastaan kuullut sitä nytkään, koska korviini kantautui pelkkää epämääräistä räminää. Toivottavasti vika oli videon huonossa laadussa, tai sitten Suomella on tosiaan ollut aihetta euroviisuhäpeään kaikki nämä vuodet.Vaola kirjoitti: Kojo - Nuku pommiin
Tosin meikäläinenhän meni saamaan siitä musikaalisuustestistä miinuspisteitä, joten ehkä vika on taas kerran minussa..
No ei toi biisi sen parempi ole, räminää tai ei. Mä olen aikanaan nähnyt ekaksi biisin sanat, ennenkuin olen kuullut mitään. Sekin jo riitti.Ann kirjoitti:Itse biisiä en ole koskaan ennen kuullutkaan, ja nyt tiedän miksi. En mä kyllä oikeastaan kuullut sitä nytkään, koska korviini kantautui pelkkää epämääräistä räminää.
Kojo raukka, en tiedä miten herran uralle kävi tämän jälkeen.
Oliko siinä edes mahdollista saada miinuspisteitä?Ann kirjoitti: Tosin meikäläinenhän meni saamaan siitä musikaalisuustestistä miinuspisteitä, joten ehkä vika on taas kerran minussa..

Ihan hyvälle sun laulu kuullostaa siltil
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JeNk3nHBiE4[/youtube]
No vertaillaan sitten täälläkin. Kommentteja?
No vertaillaan sitten täälläkin. Kommentteja?
Olivathan nuo samanlaiset. Mutta en tuosta Katrasta muutenkaan niin pidä, eli siinä mielessä aika sama kuinka käy. Mutta haluaisin kyllä, että Suomea edustaa joku omaperäisempi biisi. Vaikkei se omaperäisyys kyllä Suomen viisuvaltti ole ollut. Ei ainakaan ennen Lordia.Rouva Pupu kirjoitti:No vertaillaan sitten täälläkin. Kommentteja?
No ehkä joku tajuaa, mitä tarkoitan.
Jätän eriävän mielipiteeni. Kyllä täältä on lähetetty ihan uskomatonta shaissea, että on erotettu eurohumpasta ihan tarpeeksi alaspäin. Ja tuo on jo aika paljon tälläiseltä eurojumputuksen vihaajalta.Vaola kirjoitti:Vaikkei se omaperäisyys kyllä Suomen viisuvaltti ole ollut. Ei ainakaan ennen Lordia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jäipä taas näkemättä. Kävin kyllä kuuntelemassa tämän viikonlopun kipaleet Ylen saitilta jo aiemmin. Lovex oli ihan positiivinen ylläri, tosin se paskempi niistä biiseistä taisi tulla äänestetyksi jatkoon.
Täytyy kyllä sanoa, että ihan kauhean kökköinen on tuo taso ollut. Ainakin siihen nähden mitä on hehkuteltu. Eipä sieltä kyllä tarvitsekaan löytyä kuin se yksi helmi..
Täytyy kyllä sanoa, että ihan kauhean kökköinen on tuo taso ollut. Ainakin siihen nähden mitä on hehkuteltu. Eipä sieltä kyllä tarvitsekaan löytyä kuin se yksi helmi..
- Stadinarska
- Kitisijä
Ihan kuin olisit ihan järjissäsi? Mistä nyt tuulee? Oletko Mylwin?Ann kirjoitti:Jäipä taas näkemättä. Kävin kyllä kuuntelemassa tämän viikonlopun kipaleet Ylen saitilta jo aiemmin. Lovex oli ihan positiivinen ylläri, tosin se paskempi niistä biiseistä taisi tulla äänestetyksi jatkoon.