Euroviisukevät

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Euroviisukevät

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Tästä kun en vielä löytänyt keskustelua, niin keskustellaan sitten... Vai meneekö monologiksi?

http://www.yle.fi/eurovision/main.php?611

Mitä mieltä olette? Löytyykö yhtään tarpeeksi sähäkkää ja tyylikästä edustajaa heidän joukostaan? Keneltä voisi odottaa hyviä biisejä? Entä mieletöntä lavashowta? Pystyykö keneltäkään?

Mä en jotenkin pysty ymmärtämään tiettyjen nimien mukana oloa. Mun mielestä, jos ei ole Suomessa kyennyt breikkaamaan kunnolla, on aika kyseenalaista riittääkö paukut Euroviisujen kaltaiseen showhun. Vaikka iloisia yllätyksiäkin sillä saralla on tullut vastaan. Artistien esittelyvideoita katsellessa pisti silmään muutaman ehdokkaan selkeä jäykkyys ja jännittäminen.

Itse pidin pari vuotta sitten paljon Kentalasta, tai lähinnä hänen ehdokasbiisistään. Esiintyminen oli ehkä snadisti liian vaisuissa kantimissa vielä silloin, mielenkiintoista nähdä miten nyt.

En ole oikein osannut muodostaa mielipidettä valtakunnan apinoiden, Beats and Stylesin mukana olosta. Kiinnostaa kyllä nähdä mitä pojat tarjoavat. Tosin vaikka biisithän sen lopullisen mielipiteen aina ratkaisee, heiltä luulisi ainakin löytyvän energiaa mielenkiintoiseen lavatyöskentelyyn.

Yhdestä asiasta olen lähes varma. Suomalaisella, suomenkielisellä iskelmäpopilla, tanssitytöillä höystettynä, tuskin tulemme koskaan pärjäämään. Viime vuonna mun mielestä lordi oli paras ehdokas jo tässä vaiheessa.

MUOKS: Vaihdoin otsikon sopivammaksi vähän laajemmallekin keskustelulle...
Viimeksi muokannut Vaola, 21.01.2007 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei varmaan suuri yllätys jos ääneni menee Thunderstonelle. Eivät ole vielä niin paskaa biisiä saanet aikaiseksi ettei olisi ollut ainakin jotenkuten makuni mukainen. J&J, Johanna Kurkela ja Katra ovat ennen kuulemattomia, mutta jotenkin tuntuu ettei kannata suurta noilta odottaa. Loput onkin vanhaa perustuubaa, ei tykkää tämä.

En oikein välitä tästä tavasta valita ensin artistit ja vasta sitten biisit, mutta voihan tuokin yllättää. Tulos ratkaisee, enkä tarkoita viisujen tulosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Laitetaans näin viisukevään alkajaisiksi pieni muistutus Suomen ehdokkaiden huikeasta tasosta kolmenkymmenen vuoden takaa. Jos pääsen itse viisuja katsomaan, pukeudun ehdottomasti kuten Anneli koivistoksi! Muuvit oon siltä jo pöllinyt tietty.

Ei ole tämän voittanutta.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=F2KgO9vLOtc[/youtube]
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti: Ei ole tämän voittanutta.
Onpas!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3AQ8wRIK3H8[/youtube]

Ainakin ne eiliset artistit kipaleineen oli aivan kamalaa kuraa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ann kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Ei ole tämän voittanutta.
Onpas!
Tampoonia, käytätsä tampoonia!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:
Tampoonia, käytätsä tampoonia!
Korvissa, silloin kun Fredi laulaa..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Suvinen kirjoitti:Toivottavasti jatkossa vahvempia esityksiä, tai muuten jää Suomen kisat katsomatta.
Mä lasken aika paljon nyt Beats&Stylesin varaan. Ne on niin hörhöjä, että niiltä kehtaa odottaakin jotain. Heillä saattaa olla joku yllätysartistikin messissä. Kukahan tällä kertaa... Jari Sillanpää, Danny? No okei, ne on jo vanha juttu. :P
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ann kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Tampoonia, käytätsä tampoonia!
Korvissa, silloin kun Fredi laulaa..
Kulta! Samikset!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ja okei, jos lähdetään etsimään helmiä muualtakin kuin Suomesta...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=G05W0l88CDc[/youtube]

EDIT: Oon siis ihan rakastunut tohon punapukuiseen!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

[youtube]http://youtube.com/watch?v=O28Gvl8adUU& ... ed&search=[/youtube]


[myötähäpeä] Jos tälle linjalle ihan tosissaan lähdetään, niin mä kyllä suosin kansallisia näytteitä [/myötähäpeä]
Don't Panic!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Ei ole tämän voittanutta.
Onpas!
Tampoonia, käytätsä tampoonia!
Kun Lappiin menee Lapponia ja Karjalaan Karelia, niin mikä juna menee Tampereelle?

Jaksaa naurattaa vähän vielä vuosienkin jälkeen...
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ann kirjoitti:Ainakin ne eiliset artistit kipaleineen oli aivan kamalaa kuraa.
Niin oli. Jänskään Beats and Stylesin suoritusta. Katra on varmaan Nightwishin uusi laulaja, jos Agnes ei vie sitä pestiä. Johanna Kurkela oli miellyttävä yllätys, vaikka ei varmaan räjäytä euroviisu-pottia.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

nexie kirjoitti: [myötähäpeä] Jos tälle linjalle ihan tosissaan lähdetään, niin mä kyllä suosin kansallisia näytteitä [/myötähäpeä]
Mutta missä on TAUSKI???!!!!??!

Mun on kyllä pakko tunnustaa, ettei toi Kätkättimien biisi ole mun mielestä edes yhtään niin karmea kun toi puvustus ja tanssikoreografia antaa ymmärtää.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Se piti vielä sanomani, että aikalailla se ja sama kuka Suomea tänä vuonna edustaa, nimittäin Ruotsi voittaa tänä vuonna. Siis jos ne hemmetin böökit tajuavat äänestää Arkin edustamaan itseään. Ja jos näin fiksusti tekevät, saavat ainakin Annalta äänen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ann kirjoitti:Se piti vielä sanomani, että aikalailla se ja sama kuka Suomea tänä vuonna edustaa, nimittäin Ruotsi voittaa tänä vuonna. Siis jos ne hemmetin böökit tajuavat äänestää Arkin edustamaan itseään. Ja jos näin fiksusti tekevät, saavat ainakin Annalta äänen.
Samma här. Täytynee katsoa SVT1:ltä Melodifestivalenia. :wink:

Uskallan luvata noin, koska huonoja biisejä The Arkiltahan ei tule. Jann Wilde & Rose Avenuehan on maininnut The Arkin yhdeksi vaikuttajistaan. Ja on näköjään saanut uudet biisitkin valmiiksi ajallaan. Edellisethän diskattiin.

Katsoin eilen lauantain karsinnat uusintana. Ei mielestäni yhtään tarpeeksi hyvää vetoa. Ihme kyllä, Jani & The Jetsettersin meininki yllätti positiivisesti, vaikkei heistä Euroviisu-edustajiksi kylläkään mun mielestä ole. Janilla jotenkin vilpittömän vaatimaton, mutta tosi intensiivinen läsnäolo. Pidin häntä jopa super-söpönä!!! Vaikka yleensä tuon sortin tukkajumalat eivät kyllä väräytä viisaria. Ainakaan plussan puolelle.

No joo, mut se ei vielä riitä viisuvoittoon. Söpöys siis. Ainakin jos edellisvuoteen on uskominen.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tarttis perehtyä tähän paremmin, mulla ei ole muuta kosketuspintaa koko juttuun kuin eilisen euroviisupätkän osittainen näkeminen telkasta. Musta sulhanen-biisi Jani ja Jetsettereiltä jätti hämmentyneeksi - ne Vaskikellojen tyyppiset dingdongit jotenkin.. no, muistuttivat siitä psykedeelisestä Vaskikellot-kappaleesta.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti: Pakarinen keskittyi näyttämään hyvältä
Jos pukeutuu käsivarret paljastavaan asuun, niin pitäisi käydä salilla.

Löysät olkavarret olivat mielestäni no-no.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos pukeutuu käsivarret paljastavaan asuun, niin pitäisi käydä salilla.
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Suvinen kirjoitti: Pakarinen keskittyi näyttämään hyvältä
Pakarinen ei valitettavasti enää edes keskittymällä voi näyttää hyvältä. Telkusta katselin sen esiintymistä jossain toisessa ohjelmassa ja akkahan on lihonnut vähintään 20kg. Ryhävalasta muistuttava nainen paljastavissa vaatteissa ei ole koskaan kaunis näky.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
safi kirjoitti: Pakarinen ei valitettavasti enää edes keskittymällä voi näyttää hyvältä. Telkusta katselin sen esiintymistä jossain toisessa ohjelmassa ja akkahan on lihonnut vähintään 20kg.
Mutta eihän se koskaan ollut mikään laiha? Aika persevä se oli jo kisassa, joten eiköhän se aika samassa kuosissa ole nytkin. Puku vaan oli turhan paljastava.
Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
safi kirjoitti: Pakarinen ei valitettavasti enää edes keskittymällä voi näyttää hyvältä. Telkusta katselin sen esiintymistä jossain toisessa ohjelmassa ja akkahan on lihonnut vähintään 20kg.
Mutta eihän se koskaan ollut mikään laiha? Aika persevä se oli jo kisassa, joten eiköhän se aika samassa kuosissa ole nytkin.
Ei se minusta kans ole lihont, mitä nyt josain pätkän näin. Persettä löytyi jo kisassa tosiaan.
NuoriDaavid kirjoitti:Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Ööh.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Et sitten ehtinyt kertomaan tätä Juice Leskiselle?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

safi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Pakarinen keskittyi näyttämään hyvältä
Pakarinen ei valitettavasti enää edes keskittymällä voi näyttää hyvältä. Telkusta katselin sen esiintymistä jossain toisessa ohjelmassa ja akkahan on lihonnut vähintään 20kg. Ryhävalasta muistuttava nainen paljastavissa vaatteissa ei ole koskaan kaunis näky.
Taitavasti leikattu musta puku hänellä oli. Koetti parhaansa peittää todellisen tilanteen. Tosiaan toisessa ohjelmassa kun oli normaalivaatteet totuus näkyi "paremmin".

Biisi oli kauheaa tuubaa, kuten kaikki muutkin.

Pertti kirjoittaa kiveen miten tässä käy. Finland zero points. Kerrankin viime vuonna kun kansa sai päättää ihan hulluista ehdokkaista homma toimi ja nyt "kutsumismenettely" vai mikä tuossa oli? Taidan jättää katsomatta koko tapahtuman etten kuole myötähäpeään.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Kun ammattina on esiintyminen niin pitäisi panostaa ulkonäköön. Kunnon salitreeni tekisi hyvää ja muutama kilo pois.
Et sitten ehtinyt kertomaan tätä Juice Leskiselle?
Juicen kohdalla viinan käytön rajoittaminen olisi ollut tärkeämpää.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Juicen kohdalla viinan käytön rajoittaminen olisi ollut tärkeämpää.
Joo, ei viinalla itseään lihavana pidä. Vai oletteko nähneet yhtään lihavaa juoppoa?

(Ilmeisesti viinan polttaminen vaatii keholta enemmän energiaa kuin mitä se sisältää).
Vastaa Viestiin