Maanantai? Talvenselkä taittui? Valo, tule meitä lähemmäksi!
Maanantai? Talvenselkä taittui? Valo, tule meitä lähemmäksi!
Kyse on siis auringon valosta ei muusta interstellaarisesta möhköstä! Luulen että näinä vaikeina aikoina huonotkin selitykset ovat parempia kuin pelkät yritykset! Muinaisen keskitalvenjuhlan hetkellä toivotan kaikille hyvää alkavaa uutta auringonkiertoa ja valoisampaa seuraavaa päivää!
Pyyhin Netikettiin..
-
Duck
-
masa
-
NuoriDaavid
-
NuoriDaavid
-
daddykillkill
-
bedlam
-
NuoriDaavid
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kohta tää ajoreissu takana. Jos nyt kotiin ajelis pariksi päiväksi, matka kovasti voiton puolella - jäljellä vain 350km ! Viimeyön reilut 1000km tuntuu hiukan. Ajokeli oli piristävä, lunta ja tuulta piisasi just sopivasti reilun 100km/h keskinopeudelle.
Huomenna voiskin ajaa takas tänne maalle joulupukin hommiin..
Huomenna voiskin ajaa takas tänne maalle joulupukin hommiin..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Stinky
-
RL Burnside
-
Stinky
-
RL Burnside
Pelastit nahkasi! Mutta pakko kehua, että olin aika nopeaStinky kirjoitti:Meinaan. Vaikka hieman saatan alkoholijuomia maistella ei tarkotus ole saada krapulaa. Ei saa kaikkea kirjoittamaani ottaa kauhian tosissaanRL Burnside kirjoitti: Meinaatko, että krapuloissa se hieronta tuntuu hyvältä?
-
Stinky
-
ninnithequeen
- Pulkannaru
- Kitisijä
Piti lähteä vielä tänään jouluostoksille, mut vatsa määräs toisin.
Hmm, ehkä huomenna kaupoissa ei ole kovaa ruuhka
Takka ja hella (+koukku) kuumiksi !
Hmm, ehkä huomenna kaupoissa ei ole kovaa ruuhka
Takka ja hella (+koukku) kuumiksi !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Jouluostokset osapuilleen tehty. Vittu, ei koskaan enää. Yhtäkin lahjaa kolusin sekä Sellosta että sen perään keskustan Akateemisesta. Ei löytynyt, joten otin huonon korvikkeen tilalle. Saa luvan kelvata. Jouluruokaakin tuli ostettua, imellettyä perunalaatikkoa ei löytynyt oikein mistään ainakaan isoissa rasioissa.
Törmäsin matkoillani alberoniin, jos jotakuta nyt niin erityisesti mukamas ehkä joopajoo kiinnostaa. Vedimme kättä lippaan emmekä jääneet vaihtamaan kuulumisia, koska mitäpä juteltavaa meillä oikeastaan olisi edes ollut.
Törmäsin matkoillani alberoniin, jos jotakuta nyt niin erityisesti mukamas ehkä joopajoo kiinnostaa. Vedimme kättä lippaan emmekä jääneet vaihtamaan kuulumisia, koska mitäpä juteltavaa meillä oikeastaan olisi edes ollut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä