Kyse on siis auringon valosta ei muusta interstellaarisesta möhköstä! Luulen että näinä vaikeina aikoina huonotkin selitykset ovat parempia kuin pelkät yritykset! Muinaisen keskitalvenjuhlan hetkellä toivotan kaikille hyvää alkavaa uutta auringonkiertoa ja valoisampaa seuraavaa päivää!
Huomenta. Se pimeys ainakin meitsin selkärangassa tuntuu. Ollut jotensakin nuupahtanut olo vaikka lomalla ollaankin. Siitä huolimatta aion tänä aamuna yrittää uimista, ja sen jälkeen lähden kohti Turkkusta jåulua viettämään.
2 pv kahden viikon lomaan ja tällä hetkellä pöytä täynnä WAH-ongelmia. Kiinnostaaa kuin kilo kiviä. Taidan lusmuta itseni lomille ja palata WAH-paskan pariin vasta tammikuussa.
masa kirjoitti:2 pv kahden viikon lomaan ja tällä hetkellä pöytä täynnä WAH-ongelmia. Kiinnostaaa kuin kilo kiviä. Taidan lusmuta itseni lomille ja palata WAH-paskan pariin vasta tammikuussa.
Kohta tää ajoreissu takana. Jos nyt kotiin ajelis pariksi päiväksi, matka kovasti voiton puolella - jäljellä vain 350km ! Viimeyön reilut 1000km tuntuu hiukan. Ajokeli oli piristävä, lunta ja tuulta piisasi just sopivasti reilun 100km/h keskinopeudelle.
Huomenna voiskin ajaa takas tänne maalle joulupukin hommiin..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky kirjoitti:Just nyt ei työnteko hotsita kun väsyttää ja hartiat taas jumissa. Onneksi joulupäivänä saan hierojan kotiini. Mikä mahtava joululahja
Meinaatko, että krapuloissa se hieronta tuntuu hyvältä?
Piti lähteä vielä tänään jouluostoksille, mut vatsa määräs toisin.
Hmm, ehkä huomenna kaupoissa ei ole kovaa ruuhka
Takka ja hella (+koukku) kuumiksi !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jouluostokset osapuilleen tehty. Vittu, ei koskaan enää. Yhtäkin lahjaa kolusin sekä Sellosta että sen perään keskustan Akateemisesta. Ei löytynyt, joten otin huonon korvikkeen tilalle. Saa luvan kelvata. Jouluruokaakin tuli ostettua, imellettyä perunalaatikkoa ei löytynyt oikein mistään ainakaan isoissa rasioissa.
Törmäsin matkoillani alberoniin, jos jotakuta nyt niin erityisesti mukamas ehkä joopajoo kiinnostaa. Vedimme kättä lippaan emmekä jääneet vaihtamaan kuulumisia, koska mitäpä juteltavaa meillä oikeastaan olisi edes ollut.