Siinä on pariin otteeseen kyllä photoshop huutanut leipää.
Minkäslaisia omakohtaisia kokemuksia teillä kitisijöillä on ollut aiheesta? Onko paketista löytynyt sitä mitä kuvassa on luvattu, vai jotain ihan muuta?
Entäs yllätyksiä noin niinkuin positiivisessa mielessä? Onko sellaisia olemassakaan tässä yhteydessä?
No ei kyllä ikinä ole mitään positiivista noista valmispaskoista löytynyt.
Kaiken huippu oli jauhelihakeitto, jonka duuniin ostin: pohjalla pikkurillinpään kokoinen nokare jauhelihaa. Lisäksi liemi ja muutama perunanpala. Eikä maistunut miltään, tietenkään.
Useampi vuosi sitten (ennen photoshop aikaa) tuli tv:stä dokkari mainoskuvauksesta. Oli mielenkiintoinen, mm. kinkkua kypsennettiin kuumailmapuhaltimella ja jätsi ei ollut jätskiä, kun se sulaa liian helposti.
Täällähän on alan ammattilaisia useampi paikalla. Kommentteja?
Bliss kirjoitti:Oi aikoja, kun olin opiskeluaikoina studiolla kuvausavustajana töpöttämässä glyseriiniä "huurteisen kylmän" oluttuopin ja -pullon pintaan...
Puhumattakaan partavaahtokermavaahtotäytekakuista
Katoitsä tuon dokkarin vuonna miekka ja kypärä? Varmaankin kaikki siinä oleva oli sinulle itsestään selvää, mutta allekiroillut kyllä sen jälkeen suhtautui ruokamainoksiin hiukan epäillen. Mistäs se "jäätelö" tehtiin? Muovailuvahasta?
Herra Manala kirjoitti:Saanko arvata? Koneenne ei ole ihan tuoreinta mahdollista kamaa?
Tarvitseeko köyhän opiskelijan kohdalla edes arvata?
ja gigan keskusmuistista ei olla kuultukaan?
Oonpas kuullut!!
Edit: Kas, tolla sivulla näyttää tosiaan olevan joku java-mainos, josta FireFoxia käyttävän AdBlockmiehen ei tarvitse edes tietää.
Joo, ollapa rajattomasti aikaa, niin mäkin keskittyisin koneen kanssa säätämiseen. Mutkun koko ajan on kaikkea, eikä tietsikka sitten kuitenkaan ole se elämisen keskeisin väline.
NuoriDaavid kirjoitti:
Katoitsä tuon dokkarin vuonna miekka ja kypärä?
En katsonut
En tiedä jäätelöstä, ei kuulunut meidän kuvattaviin artikkeleihin.
Paperimassahedelmiä kyllä on aseteltu nätisti kasaan, ja akryylilastuja lumihiutaleiksi, mutta jäätelöstä ei mitään havaintoa.
Kyllä noissa oikeastaan aika hyvä vastaavuus näyttää olevan. Lopujen lopuksi. Mainostajat pyrkivät näköjään yleisimmin saamaan sopissa ja sooseissa olevat kökkäreet paremmin näkyviin, sekä kastikkeen ja ruuan erillään, ja tämä lienee käytännön tuotteissa hankala toteuttaa.
Värisävyjähän voi aina kuvassa säätää, mutta sekin riippuu kovasti myös valaistuksesta.
NuoriDaavid kirjoitti:Aiotko vielä väittää, että sinulla on Elämä?
Kuten olen monta kertaa sanonut: kitinöinti on minulle väline, joka auttaa etenemään luovassa prosessissa (tai, kuten esimerkiksi tänään, käynnistämään sitä). Ei siis mikään tylsyyden täyttämisen tai arjesta pakenemisen työkalu.
Tai no, tarkemmin ajatellen olen yhden kesän ajan käyttänyt Kitinää myös arjesta pakenemiseen. Sinä kesänä en voinut tehdä töitä, eikä elämä ollut muutenkaan kovin hauskaa koska jouduimme asumaan putkiremontin vuoksi kumppanin vanhempien luona. Täytyy myöntää, että silloin kitiseminen tuli ihan todella tarpeeseen, joten kiitos kaikille joilla on osuutta asiaan!
EveryWoman kirjoitti:Kuten olen monta kertaa sanonut: kitinöinti on minulle väline, joka auttaa etenemään luovassa prosessissa (tai, kuten esimerkiksi tänään, käynnistämään sitä).
Minulla oli pieni hetki jolloin luulin ymmärtäväni sinua (on siitä aikaa), ^tuo täräytti maanpinnalle. Oletkin hyväksikäyttäjä.