Advertising vs. reality
-
Herra Manala
Advertising vs. reality
http://funtasticus.com/20080324/adverti ... n-project/
Siinä on pariin otteeseen kyllä photoshop huutanut leipää.
Minkäslaisia omakohtaisia kokemuksia teillä kitisijöillä on ollut aiheesta? Onko paketista löytynyt sitä mitä kuvassa on luvattu, vai jotain ihan muuta?
Entäs yllätyksiä noin niinkuin positiivisessa mielessä? Onko sellaisia olemassakaan tässä yhteydessä?
Siinä on pariin otteeseen kyllä photoshop huutanut leipää.
Minkäslaisia omakohtaisia kokemuksia teillä kitisijöillä on ollut aiheesta? Onko paketista löytynyt sitä mitä kuvassa on luvattu, vai jotain ihan muuta?
Entäs yllätyksiä noin niinkuin positiivisessa mielessä? Onko sellaisia olemassakaan tässä yhteydessä?
-
ninnithequeen
-
NuoriDaavid
-
Herra Manala
-
Pyry-Matias
-
EveryWoman
- Kitisijä
-
NuoriDaavid
-
Herra Manala
Saanko arvata? Koneenne ei ole ihan tuoreinta mahdollista kamaa, ja gigan keskusmuistista ei olla kuultukaan?ninnithequeen kirjoitti:Samikset.EveryWoman kirjoitti:Mulla meni linkistä kone tilttiin.
Edit: Kas, tolla sivulla näyttää tosiaan olevan joku java-mainos, josta FireFoxia käyttävän AdBlockmiehen ei tarvitse edes tietää.
-
Bliss
-
NuoriDaavid
Katoitsä tuon dokkarin vuonna miekka ja kypärä? Varmaankin kaikki siinä oleva oli sinulle itsestään selvää, mutta allekiroillut kyllä sen jälkeen suhtautui ruokamainoksiin hiukan epäillen. Mistäs se "jäätelö" tehtiin? Muovailuvahasta?Bliss kirjoitti:Oi aikoja, kun olin opiskeluaikoina studiolla kuvausavustajana töpöttämässä glyseriiniä "huurteisen kylmän" oluttuopin ja -pullon pintaan...
Puhumattakaan partavaahtokermavaahtotäytekakuista
-
EveryWoman
- Kitisijä
Tarvitseeko köyhän opiskelijan kohdalla edes arvata?Herra Manala kirjoitti:Saanko arvata? Koneenne ei ole ihan tuoreinta mahdollista kamaa?
Oonpas kuullut!!ja gigan keskusmuistista ei olla kuultukaan?
Joo, ollapa rajattomasti aikaa, niin mäkin keskittyisin koneen kanssa säätämiseen. Mutkun koko ajan on kaikkea, eikä tietsikka sitten kuitenkaan ole se elämisen keskeisin väline.Edit: Kas, tolla sivulla näyttää tosiaan olevan joku java-mainos, josta FireFoxia käyttävän AdBlockmiehen ei tarvitse edes tietää.
-
NuoriDaavid
-
EveryWoman
- Kitisijä
-
NuoriDaavid
-
Bliss
-
NegaDuck
Värisävyjähän voi aina kuvassa säätää, mutta sekin riippuu kovasti myös valaistuksesta.
-
EveryWoman
- Kitisijä
Kuten olen monta kertaa sanonut: kitinöinti on minulle väline, joka auttaa etenemään luovassa prosessissa (tai, kuten esimerkiksi tänään, käynnistämään sitä). Ei siis mikään tylsyyden täyttämisen tai arjesta pakenemisen työkalu.NuoriDaavid kirjoitti:Aiotko vielä väittää, että sinulla on Elämä?
Tai no, tarkemmin ajatellen olen yhden kesän ajan käyttänyt Kitinää myös arjesta pakenemiseen. Sinä kesänä en voinut tehdä töitä, eikä elämä ollut muutenkaan kovin hauskaa koska jouduimme asumaan putkiremontin vuoksi kumppanin vanhempien luona. Täytyy myöntää, että silloin kitiseminen tuli ihan todella tarpeeseen, joten kiitos kaikille joilla on osuutta asiaan!
-
1108
Minulla oli pieni hetki jolloin luulin ymmärtäväni sinua (on siitä aikaa), ^tuo täräytti maanpinnalle. Oletkin hyväksikäyttäjä.EveryWoman kirjoitti:Kuten olen monta kertaa sanonut: kitinöinti on minulle väline, joka auttaa etenemään luovassa prosessissa (tai, kuten esimerkiksi tänään, käynnistämään sitä).
-
Edith