Muistatko missä olit kun Colin McRae kuoli?
Sama juttu. Klo 8.30 luin teksti-tv:ltä. Rallipeleistä ei ole enää kuin 04 tallella, vois ehkä kunnianosoituksena pelata illalla. (Jos hakis vaikka ratin ja polkimet kellarista).Rouva Pupu kirjoitti:Varmaan nukkumassa. Tähän kauhistuttavaan uutiseen sitten törmäsin heti telkun avattuani. Harmi, että olen pakannut pleikkarin pahvilootaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
- Stadinarska
- Kitisijä
En ainakaan samassa helinä kopterissa kuin Kolin Mäk Rai. EN VARMAAN ollut.
Saattaapi muuten olla, että olin tosiaan Kehä 3:lla tuolloin. Rauta-ammun sisällä.
Mitä väliiii? Piäassia et Stadinarska istuu SOFFALLAAN ny! Nih.
Terveisin totaalisen huumorintajuton StadinArska
SA
kuuluu joukkoon
Saattaapi muuten olla, että olin tosiaan Kehä 3:lla tuolloin. Rauta-ammun sisällä.
Mitä väliiii? Piäassia et Stadinarska istuu SOFFALLAAN ny! Nih.
Terveisin totaalisen huumorintajuton StadinArska
SA
kuuluu joukkoon

"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
MäkRakeen kuolemalla ei kyllä ole ainakaan henkilökohtaista merkitystä, kun liikenteessäkin kuolee tuhansia päivittäin ympäri maapalloa..
Ralliautoilijat ja formulakuskit ja varsinkin heidän menestyksensä ovat varmasti osasyynä merkittävään osaan liikennekuolemia.
Joten.. ¤whine¤
Ralliautoilijat ja formulakuskit ja varsinkin heidän menestyksensä ovat varmasti osasyynä merkittävään osaan liikennekuolemia.
Joten.. ¤whine¤
Pyyhin Netikettiin..