Muistatko missä olit kun Colin McRae kuoli?
-
Rouva Pupu
-
Rouva Pupu
-
Rouva Pupu
Sama juttu. Klo 8.30 luin teksti-tv:ltä. Rallipeleistä ei ole enää kuin 04 tallella, vois ehkä kunnianosoituksena pelata illalla. (Jos hakis vaikka ratin ja polkimet kellarista).Rouva Pupu kirjoitti:Varmaan nukkumassa. Tähän kauhistuttavaan uutiseen sitten törmäsin heti telkun avattuani. Harmi, että olen pakannut pleikkarin pahvilootaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
- Stadinarska
- Kitisijä
En ainakaan samassa helinä kopterissa kuin Kolin Mäk Rai. EN VARMAAN ollut.
Saattaapi muuten olla, että olin tosiaan Kehä 3:lla tuolloin. Rauta-ammun sisällä.
Mitä väliiii? Piäassia et Stadinarska istuu SOFFALLAAN ny! Nih.
Terveisin totaalisen huumorintajuton StadinArska
SA
kuuluu joukkoon
Saattaapi muuten olla, että olin tosiaan Kehä 3:lla tuolloin. Rauta-ammun sisällä.
Mitä väliiii? Piäassia et Stadinarska istuu SOFFALLAAN ny! Nih.
Terveisin totaalisen huumorintajuton StadinArska
SA
kuuluu joukkoon
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
-
Herra Manala
MäkRakeen kuolemalla ei kyllä ole ainakaan henkilökohtaista merkitystä, kun liikenteessäkin kuolee tuhansia päivittäin ympäri maapalloa..
Ralliautoilijat ja formulakuskit ja varsinkin heidän menestyksensä ovat varmasti osasyynä merkittävään osaan liikennekuolemia.
Joten.. ¤whine¤
Ralliautoilijat ja formulakuskit ja varsinkin heidän menestyksensä ovat varmasti osasyynä merkittävään osaan liikennekuolemia.
Joten.. ¤whine¤
Pyyhin Netikettiin..
-
SikaMika