Kuis teil?
Wakastawa Wauantawi
-
küllküll
-
ninnithequeen
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ei kylmennyslaitteita. Yläkerta +23 ja alakerta +20 astetta.
Ilmanvaihto päivisin pois päältä.
Ilmanvaihto päivisin pois päältä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onneksi iltapäivän 3v-syndet on kerhohuoneella, sieltä pääsee ulos ja ovi saa olla auki. Jos 10 lasta + aikuiset olisivat ahtautuneet kolmioon (ylin kerros) tällä säällä, olisin saattanut jättää menemättä, vaikka kyseessä oliskin pojan "paras" kaveri.
Sain aamusta lahjaksi isommalta aivastuksen seurauksena puuroiset hiukset ja naaman, pienemmältä heti perään oksennuksen joka meni niskasta paidan alle persvakoon saakka. Ihanaa
Tarvitsen sellaisen kannettavan suihkun, tai sitten ditchaan lapset ja hypähdän Rastilan sillalla metrosta pulikoimaan ja nähdään Itiksessä.
Sain aamusta lahjaksi isommalta aivastuksen seurauksena puuroiset hiukset ja naaman, pienemmältä heti perään oksennuksen joka meni niskasta paidan alle persvakoon saakka. Ihanaa
The great club outshines the individual, always and forever.
Yläkerta +29, alakerta +27Pulkannaru kirjoitti:Ei kylmennyslaitteita. Yläkerta +23 ja alakerta +20 astetta.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
If you can't stand the heat, get out of the kitchen!Mirkku kirjoitti:Yläkerta +29, alakerta +27Pulkannaru kirjoitti:Ei kylmennyslaitteita. Yläkerta +23 ja alakerta +20 astetta.. Kohta pojan 5v syndebileet. Vieraita ei tule aivan jäjetöntä määrää, mutta huomenna sitten lisää. Onko tarvetta kertoa, että tuolla keittiössä tulee törkeen kuuma
Jos on kielestä jumissa pakkasessa?NuoriDaavid kirjoitti:If you can't stand the heat, get out of the kitchen!Mirkku kirjoitti:Yläkerta +29, alakerta +27Pulkannaru kirjoitti:Ei kylmennyslaitteita. Yläkerta +23 ja alakerta +20 astetta.. Kohta pojan 5v syndebileet. Vieraita ei tule aivan jäjetöntä määrää, mutta huomenna sitten lisää. Onko tarvetta kertoa, että tuolla keittiössä tulee törkeen kuuma
The great club outshines the individual, always and forever.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei niin voi käydä muille kuin mulle ja se oli sitä paitsi lusikka!Elppis kirjoitti:Jos on kielestä jumissa pakkasessa?NuoriDaavid kirjoitti:If you can't stand the heat, get out of the kitchen!Mirkku kirjoitti: Yläkerta +29, alakerta +27. Kohta pojan 5v syndebileet. Vieraita ei tule aivan jäjetöntä määrää, mutta huomenna sitten lisää. Onko tarvetta kertoa, että tuolla keittiössä tulee törkeen kuuma
-
küllküll
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
*Likaantuvat ruojat kuitenkin..
Vesi kantsii poistaa tarkasti koska kalkki, toiset käytttää epånaturelleja moniarvoisia alkoholeja, niistä ei jää ainakaan vesiraamuja ikkunaan, silleen epäekoisasti edeten..
Ikkunoidenpesu on sijaistoiminto.
Mutta hyvä että olen sisäistänyt ikkunoiden pesun, toisaalta oot varreltasi niin nysä ettet yllä ihan kaikkiin paikkoihin!
Vesi kantsii poistaa tarkasti koska kalkki, toiset käytttää epånaturelleja moniarvoisia alkoholeja, niistä ei jää ainakaan vesiraamuja ikkunaan, silleen epäekoisasti edeten..
Ikkunoidenpesu on sijaistoiminto.
Eiku homojen hommaa, vaan homot pesee ikkunoita!NuoriDaavid kirjoitti:Naisten hommia.küllküll kirjoitti:Ikkunanpesua vois harkita, kun ei tuo puhelinkaan soi ja perhe on evakossa. Millä poppakonsteilla sais klasit helpoiten tahrattoman puhtaaksi? Joku suositteli mikrokuituliinassa vähän vettä ja etikkaa ..?
Mutta hyvä että olen sisäistänyt ikkunoiden pesun, toisaalta oot varreltasi niin nysä ettet yllä ihan kaikkiin paikkoihin!
Pyyhin Netikettiin..
-
küllküll
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Vaimo haluaa pestä. Ei halua tilata pesijää.küllküll kirjoitti:Ollaanpas sitä kivikautisia. Ihan mukavaa hommaa näin kesällä, ja ennenkaikkea vaihtelua koneen ääressä jumittamiseen.NuoriDaavid kirjoitti:Naisten hommia.
Niinno teillä tietysti homma ostetaan ulkopuolisena palveluna
Kunhan provoilen. Onhan se mukavaa hommaa, kun siinä näkee työn tuloksen.
Nyt ulkona varjossa +30(klo 12:20), sisällä +28, mittari 5m korkeudella maanpinnasta, nopeasti se kääntyi, onneksi pyöräilin 2,5 tuntia heti 8 jälkeen, onhan loma alkanut, lomakondikseen valovuosi. 1,5h kohdalla energiat hupeni..
Lähin virallinen mittauspiste on Loviisa jossa +30,1
Lähin virallinen mittauspiste on Loviisa jossa +30,1
Viimeksi muokannut Niba, 02.07.2011 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
-
küllküll
Mä oon nyt homman puolivälissä, eikä tää oo YHTÄÄN sellaista kuin elokuvissa!NuoriDaavid kirjoitti:Vaimo haluaa pestä. Ei halua tilata pesijää.