OIKEA avatar-äänestys

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miten on?

Kyllä
7
29%
Ei
16
67%
EOS
1
4%

Ääniä yhteensä: 24

Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jos haluat listata faktoja, niin oiskohan mennyt pikemminkin niin, että Munala provosi pöljää, ja pöljä astui miinaan isommin kuin olisi uskaltanut toivoa? Käynyt edes etäisesti mielessä?
Öh, no aika ankeeta provoilua ois ollut kyllä. E-pilleriherkkäilyistä huolimatta kierrokseni eivät kohonneet piiruakaan.
Eihän provoilussa pointtina ja tuloksena ole välttämättä mikään kierrosten nostattaminen, pöljä, vaan esimerkiksi tässä tapauksessa aivan megalomaaninen reagointisi ja selittelysi asiasta, joka oli todellisuudessa ainakin minulle aivan täysin yhdentekevä.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Jos mua kiinnostaisi, mitä Juuri Sinä asiasta ajattelet, olisin Megalomaanisesti Reagoinut siinä ketjussa missä kävit ryppyilemään.
Manaaja

EveryWoman kirjoitti:^Jos mua kiinnostaisi, mitä Juuri Sinä asiasta ajattelet, olisin Megalomaanisesti Reagoinut siinä ketjussa missä kävit ryppyilemään.
En kysynyt kiinnostuksesi tasoa. Ainoastaan korjasin väärät käsityksesi siitä kuka todellisuudessa pillastui ja ketä vietiin.
EveryWoman
Kitisijä

^Mjoo no saat mun puolesta kuvitella, että mä "pillastuin" ja mua "vietiin", jos se on sulle noin tärkeää. Voin vaikka nytkin pillastua jos haluut!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No jos mä sanoisin, että mä pillastuin ja te ette pillastuneet, niiin olisiko sitten kaikilla hyvä mieli?
EveryWoman
Kitisijä

^Ei tartte enää, oon jo aivan pillastunut! :D

Edit: tai siis kyllä säki saat jos haluut. Pillastutaan yhdessä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jotenkin tämä nykyinen kuva on tuhmempi, näyttää siltä että Steele on juuri orgasmoimassa. Mun mielestä se on paljon kiehtovamman tuhmempaa kuin erektiossa oleva penis. Vaikka olikin Steelen kädessä, sai runkkimisefektejä.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

TISSI!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

EveryWoman kirjoitti:^Mjoo no saat mun puolesta kuvitella, että mä "pillastuin" ja mua "vietiin", jos se on sulle noin tärkeää. Voin vaikka nytkin pillastua jos haluut!
Toi sun karsee tunnusmerkkimäisesti jatkuva selittely ei nyt kyllä auta enää asiaa yhtään.
EveryWoman
Kitisijä

^Tsori, unohdin mainita että "pillastumisen" lisäksi "selittelen". Oliko vielä muuta?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:^Tsori, unohdin mainita että "pillastumisen" lisäksi "selittelen". Oliko vielä muuta?
joo, sä et provoontunut, mutta kiihotuit Peterin kikulista.
EveryWoman
Kitisijä

RP kirjoitti:Jotenkin tämä nykyinen kuva on tuhmempi, näyttää siltä että Steele on juuri orgasmoimassa. Mun mielestä se on paljon kiehtovamman tuhmempaa kuin erektiossa oleva penis. Vaikka olikin Steelen kädessä, sai runkkimisefektejä.
Munki mielestä tää on tuhmempi. 8)
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tossa teennäisyydessä ei kyllä oikein ole mitään tuhmaa. Kikkeli ei sentään valehdellut. :(
EveryWoman
Kitisijä

masa kirjoitti:joo, sä et provoontunut, mutta kiihotuit Peterin kikulista.
Jackpot! (No ainakin vähäsen.)
EveryWoman
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tossa teennäisyydessä ei kyllä oikein ole mitään tuhmaa. Kikkeli ei sentään valehdellut. :(
Sulla on vaan tälle liian maskuliininen mieskuva.
Vastaa Viestiin