Manaaja kirjoitti:Jos haluat listata faktoja, niin oiskohan mennyt pikemminkin niin, että Munala provosi pöljää, ja pöljä astui miinaan isommin kuin olisi uskaltanut toivoa? Käynyt edes etäisesti mielessä?
Öh, no aika ankeeta provoilua ois ollut kyllä. E-pilleriherkkäilyistä huolimatta kierrokseni eivät kohonneet piiruakaan.
Eihän provoilussa pointtina ja tuloksena ole välttämättä mikään kierrosten nostattaminen, pöljä, vaan esimerkiksi tässä tapauksessa aivan megalomaaninen reagointisi ja selittelysi asiasta, joka oli todellisuudessa ainakin minulle aivan täysin yhdentekevä.
EveryWoman kirjoitti:^Jos mua kiinnostaisi, mitä Juuri Sinä asiasta ajattelet, olisin Megalomaanisesti Reagoinut siinä ketjussa missä kävit ryppyilemään.
En kysynyt kiinnostuksesi tasoa. Ainoastaan korjasin väärät käsityksesi siitä kuka todellisuudessa pillastui ja ketä vietiin.
Jotenkin tämä nykyinen kuva on tuhmempi, näyttää siltä että Steele on juuri orgasmoimassa. Mun mielestä se on paljon kiehtovamman tuhmempaa kuin erektiossa oleva penis. Vaikka olikin Steelen kädessä, sai runkkimisefektejä.
EveryWoman kirjoitti:^Mjoo no saat mun puolesta kuvitella, että mä "pillastuin" ja mua "vietiin", jos se on sulle noin tärkeää. Voin vaikka nytkin pillastua jos haluut!
Toi sun karsee tunnusmerkkimäisesti jatkuva selittely ei nyt kyllä auta enää asiaa yhtään.
RP kirjoitti:Jotenkin tämä nykyinen kuva on tuhmempi, näyttää siltä että Steele on juuri orgasmoimassa. Mun mielestä se on paljon kiehtovamman tuhmempaa kuin erektiossa oleva penis. Vaikka olikin Steelen kädessä, sai runkkimisefektejä.