Geskiviikko
-
- Kitisijä
Hyvä että on ihanaa, olisikin ihan ennenkuulumatonta jos valittaisit jostain.Bluntly kirjoitti: On tämä vain ihanaa.
Mun eilinen urheilukierrokseni(3 matsia) soffalla ei ollut menestys. Ekan matsin nukuin jonka IFK voitti ja sitten ei enää tehnyt mieli kaljaakaan ja sittenhän Liverpool ja juniorijellonat hävis.
Tänään päätin korjata kurssin ja kävin salilla pitkästä aikaa, kun mikään paikka ei ole enää huonossa hapessa. Ehkä se tästä taas lähtee.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kaveri änkes saunomaan. Lähti just takas perheensä luo.
Toinen kaveri ilmestyi takas feseen kuukauden tauon jälkeen, jolloin sitä ei tavottanu ees puhelimella. Oisko ollu Myllyhoidossa.. Ainakin se veti viinaa ja nappeja vuos sitten railakkaaseen tahtiin. Toivois sille kuitenkin jo selvempää loppuelämää.
Toinen kaveri ilmestyi takas feseen kuukauden tauon jälkeen, jolloin sitä ei tavottanu ees puhelimella. Oisko ollu Myllyhoidossa.. Ainakin se veti viinaa ja nappeja vuos sitten railakkaaseen tahtiin. Toivois sille kuitenkin jo selvempää loppuelämää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.