Geskiviikko
Geskiviikko
Lunta tulvillaan oli tai ainakin vetistä vastinetta.
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Tärkeintä kuitenkin, ettei päästä nopeutta laskemaanmasa kirjoitti:Talvi alkoi Keravan pohjoispuolelta. Jäkessä lunta on 15 cm ja ajokeli aika kaamea. 100km/h motarilla vaati jo keskittymistä kunnolla, kun ei meinannut erottaa missä menee ajettu ura ja missä on sohjopalteet. Pari kertaa oli rystyset valkosena..

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Älä masis oo, sieltä tulee sulle tai hauankaivajalle uusia asiikkaita!NuoriDaavid kirjoitti:Tärkeintä kuitenkin, ettei päästä nopeutta laskemaanmasa kirjoitti:Talvi alkoi Keravan pohjoispuolelta. Jäkessä lunta on 15 cm ja ajokeli aika kaamea. 100km/h motarilla vaati jo keskittymistä kunnolla, kun ei meinannut erottaa missä menee ajettu ura ja missä on sohjopalteet. Pari kertaa oli rystyset valkosena..

Neljän auton ketjukolari vs. kymmenen-60 auton ketjuhärdelli? Vaikka eihän kyseessä ole naurun asia, jossain vaiheessa hengityskoneessa maatessaan sitä varmaan tulee ajamisenkin suhteen toisiin ajatuksiin?
Mitähän keksittäisi tälle Herralle?
Pyyhin Netikettiin..
Hui!masa kirjoitti:Jos on, niin sitten on aika laittaa verkot vesille. 8,5 vuotta yhdessä it-talossa on elinikä.
Olen kyllä istunut viitisen vuotta samoilla työpisteillä, mutta onneksi kolme eri firmaa on hoitanut palkanmaksun.
Nykyinen firma kyllä hakee orjia, muttei taida kohdata kiinnostukset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Uskaltaisikohan tässä sanoa, että 14v? Onneksi tunnelin päässä näkyy juuri nyt valoa.Bluntly kirjoitti:Hui!masa kirjoitti:Jos on, niin sitten on aika laittaa verkot vesille. 8,5 vuotta yhdessä it-talossa on elinikä.
Olen kyllä istunut viitisen vuotta samoilla työpisteillä, mutta onneksi kolme eri firmaa on hoitanut palkanmaksun.
Noh, se YT on toisella puolella firmaa - eikä sen pitäisi vaikuttaa siihen mikä sun osuus on arvontuotannossa firmalle?masa kirjoitti:Puolen tunnin päästä alkaa palkkaneuvottelut. Saas nähdä onko eilinen yt-ilmoitus heti kompastuskivi keskustelulle. Jos on, niin sitten on aika laittaa verkot vesille. 8,5 vuotta yhdessä it-talossa on elinikä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Vastaantuleva juna?exPertti kirjoitti:Uskaltaisikohan tässä sanoa, että 14v? Onneksi tunnelin päässä näkyy juuri nyt valoa.Bluntly kirjoitti:Hui!masa kirjoitti:Jos on, niin sitten on aika laittaa verkot vesille. 8,5 vuotta yhdessä it-talossa on elinikä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Koko talo niiden piiriin kuuluu, ja yleensä yt:n aikana on rekry ja kulukielto päällä.huima kirjoitti: Noh, se YT on toisella puolella firmaa - eikä sen pitäisi vaikuttaa siihen mikä sun osuus on arvontuotannossa firmalle?
Ei torpannut kokonaisuudessaan. 15 pinnan vaatimus sai 10 pinnan hyväksynnän ja kehotuksen tulla kesällä uudelleen jutttelemaan aiheesta. Korotus odottaa tosin vielä Kalifin allekirjoitusta..
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Harmi. Siis ei paketin kestosta vaan paketista.exPertti kirjoitti:Noin vuodeksi luulen.huima kirjoitti:Moneksi kuukaudeksi se riittää?exPertti kirjoitti:^ Lähinnä iso lahjapaketti.
Itse olen huomannut sen jo nykyisessä, jossa siis hommat valitettavasti jatkuvat puolivaloilla kevään silti.masa kirjoitti:Erimieltä. Useinmiten irtisanominen hyvä juttu. Loppupeleissä kun uudessa paikassa huomaakin että olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten.NuoriDaavid kirjoitti: Harmi. Siis ei paketin kestosta vaan paketista.
Irtisanomisesta en tiedä, mutta nyt kävi niin että uudessa paikassa huomasin että se vanha paikka oli ihan helvetin hyvä tähän verratunna. No, ei muuta ko verkot vesille.masa kirjoitti: Loppupeleissä kun uudessa paikassa huomaakin että olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Nyt ei ole mitenkään erityisen hyvä aika jäädä työttömäksi: markkina hidastuu.
Toki jos saisin 6kk+ paketin niin lähtisin niin hanakasti, että poistumiseni muodostama tyhjiö imaisisi pari lähintä konsulttiakin ovesta pellolle. Valitettavasti ei vaan taida olla mitään toivoa, jollen ala tosissaan downshiftaamaan.
Toki jos saisin 6kk+ paketin niin lähtisin niin hanakasti, että poistumiseni muodostama tyhjiö imaisisi pari lähintä konsulttiakin ovesta pellolle. Valitettavasti ei vaan taida olla mitään toivoa, jollen ala tosissaan downshiftaamaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication