Geskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hiukka noloa, kirjoitin juuri kaksi mielestäni nokkelaa viestiä, mutta en sitten kuitenkaan postannut niitä, koska alkoi kaduttamaan. Mihin mä piilotan tän kaiken käyttämättömän lahjakkuuden?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Takana neljä huonosti nukuttua yötä, nieluun sattuu, uudenvuodenlupausten takia kaikki hauskuus kadoksissa ja motivaatio hukassa.

On tämä vain ihanaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumiz
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bluntly kirjoitti: On tämä vain ihanaa.
Hyvä että on ihanaa, olisikin ihan ennenkuulumatonta jos valittaisit jostain.

Mun eilinen urheilukierrokseni(3 matsia) soffalla ei ollut menestys. Ekan matsin nukuin jonka IFK voitti ja sitten ei enää tehnyt mieli kaljaakaan ja sittenhän Liverpool ja juniorijellonat hävis.

Tänään päätin korjata kurssin ja kävin salilla pitkästä aikaa, kun mikään paikka ei ole enää huonossa hapessa. Ehkä se tästä taas lähtee.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaveri änkes saunomaan. Lähti just takas perheensä luo.
Toinen kaveri ilmestyi takas feseen kuukauden tauon jälkeen, jolloin sitä ei tavottanu ees puhelimella. Oisko ollu Myllyhoidossa.. Ainakin se veti viinaa ja nappeja vuos sitten railakkaaseen tahtiin. Toivois sille kuitenkin jo selvempää loppuelämää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin