Missä on MAANANTAI!?
Keikaus kirjoitti:hebuli sitä hebuli tätä

PeeÄs. Kyllä sun pitäisi jo tietää kokemuksesta ettet sä noin heppoisilla tarinoilla saa mua hämmentymään, sori.

PeePeeÄs. Enemmän mua kiinnostaisi tietää miten sä kuvailit Helykälle mun ominaistuoksuani? Aromikas mutta leuto, näätämäinen, aavistuksen verran ummehtunut?
Viimeksi muokannut hebuli, 27.02.2006 23:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- McJanne
- Kitisijä
Niin, ikä tuo järkeä. Lähtisköhän jompikumpi rehveille. Soitin mä tonnekkin kyllä.nypari kirjoitti:Tsih! Siellä lost and found byroossa on töissä kaksi tytyä, öh rouvaskaista. Semmonen 60+-ikäinen hiirulainen ja sit semmonen 50+-ikäinen... arvokkaasti vanhentunut emäntä. Ihmisen ääni nyt on petollinen, ei voi tietääMcJanne kirjoitti: Soittelin löytötavaratoimistoihin ja Tampestereen pantavan kuuloinen asiakaspalvelun täti lupasi ystävällisesti ilmoitella jos Jeep-merkkisiä näkimiä ilmaantuu sinne.
Kirjoitan tätä alasti
Tää on sanomattakin selvää. Mulle käy ihan mikä piimä tahansa.Turbohaltija kirjoitti:Jos voitan, haluan sitten Valion AB-piimää. Nih!Lolita kirjoitti: Laitetaan veto tölkistä piimää, kumpi joutuu ennemmin jörnimään.
Selvyydeksi vielä, ekä jörnijä ostaa sille siveämmälle litran piimää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Muistaakseni eturauhassyövän. Lääkärit suosittelevat miehille runkkausta tai muuta purkautumista n. 3 krt/vko (tai useammin).Keikaus kirjoitti:Turbohaltijan terveysriskeistä en osaa sanoa. Ai niin, kannattaa ainakin runkata, se putsaa putket ja estää näin kivessyöpän vai oliko se nyt penissyövän syntymistä. Luultavasti kivessyövän.
"Masturbation - You Know It's Good For You."
Huvennutta teevarastoa täydennetty seuraavasti:
- Rooibos Aavikkokerma punapensastee (uusi tuttavuus)
- Omenalla ja kanelilla maustettu tee (halpismerkki Victorian, uusi tuttavuus)
- Lipton Special Collection (sis. Ceylon Gardens, African Rooibos, Indian Spice, Orange Jaïpur; osa uusia tuttavuuksia)
Seuraavana tavoitteena on sympatiavarastojen saattaminen vastaavaan kuntoon ja laajuuteen. Ommmmmmmm.
- Rooibos Aavikkokerma punapensastee (uusi tuttavuus)
- Omenalla ja kanelilla maustettu tee (halpismerkki Victorian, uusi tuttavuus)
- Lipton Special Collection (sis. Ceylon Gardens, African Rooibos, Indian Spice, Orange Jaïpur; osa uusia tuttavuuksia)
Seuraavana tavoitteena on sympatiavarastojen saattaminen vastaavaan kuntoon ja laajuuteen. Ommmmmmmm.
Don't Panic!
Aamusta pitäisi lähteä ajelemaan Itä-suomeen, mutta kiinnostus on aikas nollassa. Ei kukaan haluaisi mennä selittelemään asioita upseeristolle? Ammattitaito, kokemus tai yleensäkkään minkäänlainen tietämys asiasta ei ole tarpeellista.
Ja printteristäkin muste loppu, mennään sitten ilman karttaa.
Ja printteristäkin muste loppu, mennään sitten ilman karttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jaahas. No jos ei kuukauteen kuulu meikäläisestä, olen samassa osoitteessa kuin se suomalaistunut kanukkinaparetkeilijä.McJanne kirjoitti:Ei hätää, kaikki tiet vievät Kuopioon.Bluntly kirjoitti:Imatralle olen menossa.McJanne kirjoitti:Kaikki tiet vievät Kuopioon, ei hätää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aah! Meneehän se noinkin päin, vaikka ehdotinkin toista. Onhan se tietenkin autuampaa antaa kuin ottaa. Eli se kumpi ekana antaa römpsää/munaskuukkelia, ostaa sulojaan pihdanneelle piimää - kaksinkertainen antamisen ilo!Lolita kirjoitti:Tää on sanomattakin selvää. Mulle käy ihan mikä piimä tahansa.Turbohaltija kirjoitti:Jos voitan, haluan sitten Valion AB-piimää. Nih!Lolita kirjoitti: Laitetaan veto tölkistä piimää, kumpi joutuu ennemmin jörnimään.
Selvyydeksi vielä, ekä jörnijä ostaa sille siveämmälle litran piimää.