Missämieoon? Huomenta. Menin nukkumaan jo yhdeksältä kun yhtäkkiä iski aivan tyrmäävä uupumus, ja tässä ollaan. Kohta vois lähtee uiiiimaaaan...
Säännöllisestä liikunnasta huolimatta on alkanut kroppa tuntumaan jotenkin rapautuneelta viime aikoina. Lihakset eivät vain jaksa. Oliskohan se tää räkätauti joka on vaivannut noin viikon? Vaiko jotain ihan muuta?
Toka TPK. Ei enää varsinaista darraa, mut aika paha maanantaikooma kuiteski.
Ja vi**u mikä viikonloppu taas. Muutan kohta Itä-Helsingistgä helvettiin, jos ei tää elämä rupee pikkuhiljaa rauhottumaan. En vain jaksa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Töissäpä hyvinkin, vaikka oishan sitä voinut nukkua tollaset viisi tuntia enemmän. Se on kuin pankkiin laittais, kun mä nukun. Pistin tossa 9 kuppia kahvia koneeseen, jos siitä itse siipasis kolme neljä. Vieläkin pönttö ihan vajaateholla, a-m-a-t-ö-ö-r-i.
Mylwin kirjoitti:Tänään viikoksi räyskälään komppanian hyökkäysharjoitukseen.
Ei jaxaxsz.
Eipä käy kateeksi, räyskälästä on vielä tiukimmat leirimuistot.
Ugh. No, onneksi myö taistellaan vaan karttalaukuilla kun komppanian päälliköitä ollaan.
Konteissa nukutaan ja saunakin on lähellä, eli ei pitäis rasitusmittarin juuri nousta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Huomenta. Niska on niiiiin jumissa ettei pää käänny. Lounastapaaminen iskän kanssa, mä oon tällänen isin pikku tyttö...
Eilen hetkellisesti jo kuvittelin potevani normidarran lisäksi sitä moraalistakin, mutta viimeistään tänä aamuna tajusin sen olevan vain harhaa. Heräsin hymyillen
Tissinikki kirjoitti:Huomenta. Niska on niiiiin jumissa ettei pää käänny. Lounastapaaminen iskän kanssa, mä oon tällänen isin pikku tyttö...
Eilen hetkellisesti jo kuvittelin potevani normidarran lisäksi sitä moraalistakin, mutta viimeistään tänä aamuna tajusin sen olevan vain harhaa. Heräsin hymyillen
Mitäs sitä on sitten tullut tehtyä, jotta melkein morkkista puski?
Huokaus taas sohvalla vietetty yö... Hellitin pettymystäni eilen katsomalla kaikki Julmahuvit putkeen. Nyt on olo kieltämättä nuutunut. Täytyisi kuitenkin pysyä hereillä, ettei nyt taas päivä menisi plörinäksi... Lasillinen mehia ja kahvia. Sitten aamujumppa ja suihkuun. Sitten kai pitäisi mennä selvittelemään työvuoroja työpaikalle.
killkill kirjoitti:Ei kai meillä puolustus-vetäytymisharjoituksia tehdäkään? Tarvittaessa tehdään taktinen täyskäännös, jonka jälkeen jatketaan etenemistä
Sontakärry- ja jääkäripataljoonat puolustavat ja viivyttävät (eivät vetäydy!), m05 hyökkäilee.
Kulutussodankäynti on alalla viimeisin trendi!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005