Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja aasi »

So Hard kirjoitti:Mä en ymmärrä. Sä maksat tuollaisesta "palvelusta." Mä olisin laittanut hukka-ajasta ja sopimusrikkomuksesta jo useamman laskun. Renkaat kyllä löytyvät, kun motivaatiota löytyy - ilmoittaa, että sijaisauto maksaa 120 € päivä joka päivältä kun renkaat ei löydy ja jokainen kerta kun pitää asioida, maksaa 200 € tunti.
Perustuuko tää mihinkään muuhun kuin lakimiesöykkäröintiin? Jotenkin luulen että tämänkään palvelun toimitusehdoissa ei perinteisesti paljon luvata..

Edit: tulikohan bon voyage? Oonko mä kysynyt tätä aiemminkin?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mä en ymmärrä. Sä maksat tuollaisesta "palvelusta." Mä olisin laittanut hukka-ajasta ja sopimusrikkomuksesta jo useamman laskun. Renkaat kyllä löytyvät, kun motivaatiota löytyy - ilmoittaa, että sijaisauto maksaa 120 € päivä joka päivältä kun renkaat ei löydy ja jokainen kerta kun pitää asioida, maksaa 200 € tunti.
Perustuuko tää mihinkään muuhun kuin lakimiesöykkäröintiin? Jotenkin luulen että tämänkään palvelun toimitusehdoissa ei perinteisesti paljon luvata..
Se, ettei rengassäilytyspalvelusta kysyttäessä löydy renkaita ensimmäisellä eikä toisellakaan kertaa on niin vakava sopimusrikkomus, että sellaisen sopimuksen voi välittömästi purkaa ja silloin toimitusehdoilla ei ole enää minkään sortin relevanssia asiassa. Käytännön elämässä oleellista on lyödä sellaiset vaateet että asiat tapahtuvat, ei se että ovatko ne kaikki pilkulleen perusteltuja.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Minua kiinnostaa myös tuo lähestymistapa. Oletko oikeasti reagoinut tuolla tavalla huonoon palveluun (uhannut lähettää tai jopa lähettänyt laskuja yhteydenotoista/sijaisautoista jne), ja minkälainen on ollut vastaanotto?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
aasi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mä en ymmärrä. Sä maksat tuollaisesta "palvelusta." Mä olisin laittanut hukka-ajasta ja sopimusrikkomuksesta jo useamman laskun. Renkaat kyllä löytyvät, kun motivaatiota löytyy - ilmoittaa, että sijaisauto maksaa 120 € päivä joka päivältä kun renkaat ei löydy ja jokainen kerta kun pitää asioida, maksaa 200 € tunti.
Perustuuko tää mihinkään muuhun kuin lakimiesöykkäröintiin? Jotenkin luulen että tämänkään palvelun toimitusehdoissa ei perinteisesti paljon luvata..
Se, ettei rengassäilytyspalvelusta kysyttäessä löydy renkaita ensimmäisellä eikä toisellakaan kertaa on niin vakava sopimusrikkomus, että sellaisen sopimuksen voi välittömästi purkaa ja silloin toimitusehdoilla ei ole enää minkään sortin relevanssia asiassa. Käytännön elämässä oleellista on lyödä sellaiset vaateet että asiat tapahtuvat, ei se että ovatko ne kaikki pilkulleen perusteltuja.
Niin maallikkona mietin, mitä tapahtuu, jos esitän ko. laskut. Eikö rangaspalvelu voi vain heittää ne roskikseen? Mitä lihaksia mulla on lähteä niitä perimään? Itse mietin, olisiko kuitenkin parempi sanoa, että seuraava vaihe on rikosilmoituksen tekeminen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Minua kiinnostaa myös tuo lähestymistapa. Oletko oikeasti reagoinut tuolla tavalla huonoon palveluun (uhannut lähettää tai jopa lähettänyt laskuja yhteydenotoista/sijaisautoista jne), ja minkälainen on ollut vastaanotto?
Mähän ensimmäisellä asiointikerralla uhkasin tehdä rikosilmoituksen varastetuista renkaista. Mietin siis siihen palaamista. Rikosilmoitus tuntuisi enemmän mulle lajityypilliseltä käytökseltä, kuin tixin ehdottama laskun esittäminen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja aasi »

So Hard kirjoitti:Käytännön elämässä oleellista on lyödä sellaiset vaateet että asiat tapahtuvat, ei se että ovatko ne kaikki pilkulleen perusteltuja.
Joo, ja jos ainoa työkalu on vasara, niin kaikki ongelmat ovat nauloja.

Siis oikeassa ongelmatilanteessa ekan tason asiakaspalvelija ei välttämättä pysty asiaa korjaamaan - toki se varmaan eskaloituu ylemmäksi hullua lakimiestä esittämällä, mutta ei se ehkä ihan välttämätöntä liene.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Minua kiinnostaa myös tuo lähestymistapa. Oletko oikeasti reagoinut tuolla tavalla huonoon palveluun (uhannut lähettää tai jopa lähettänyt laskuja yhteydenotoista/sijaisautoista jne), ja minkälainen on ollut vastaanotto?
Paha sanoa yksittäisistä toimijoista, mulla em. lähestymistapa on aina toiminut.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sopimushan on mun firmani ja rengassäilytysfirman välinen, eli sikäli olisi kait mahdollista myös uhata julkisella maksukehotuksella. Mutta mulla ei ole siitä kokemuksta. Vaatisi perintäfirmaa. Jos menisin kiusaamaan paikallista Pyrdeä, niin menisi yhteiskunnan piikkiin. Tosin rengasfirma varmaan pelkäisi julkista maksukehotusta eli protestilistaa enemmän.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Tosin rengasfirma varmaan pelkäisi julkista maksukehotusta eli protestilistaa enemmän.
Tarkistuskysymys: tietääkö firman toimitusjohtaja ongelmasta?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos tässä nyt nähdään metsä puilta ja yritetään saavuttaa haluttu lopputulos eli oman effortin minimointi niin eiköhän kaikki säilytyksessä olevat renkaat kannattaisi hakea sieltä pois ja viedä jonnekin muualle. Rikosilmoitukset ja laskunkirjoitukset ovat täyttä ceepee-fantasiaa, jos on niin poikuuslevelin saamaton jäppinen, ettei jaksa ajaa autolla renkaat kyydissä toiseen paikkaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tosin rengasfirma varmaan pelkäisi julkista maksukehotusta eli protestilistaa enemmän.
Tarkistuskysymys: tietääkö firman toimitusjohtaja ongelmasta?
En tiedä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti:Siis oikeassa ongelmatilanteessa ekan tason asiakaspalvelija ei välttämättä pysty asiaa korjaamaan - toki se varmaan eskaloituu ylemmäksi hullua lakimiestä esittämällä, mutta ei se ehkä ihan välttämätöntä liene.
Kiukuttelu tai hulluus ei ole voittava arpa, vaan asiallinen ja perusteltu lähestyminen. Kertoo, että te tässä laiminlyötte velvoitteita joihin olette sitoutuneet ja että se on sopimusrikkomus ja siitä seuraa vahingonkorvausvelvoite. Jatkaa sitten kertoen (tarvittaessa tilanteen mukaan kohtuullisesti liioitellen) millaista vahinkoa tässä pukkaa, oli se sitten sijaisauto, taksilla suhaaminen tai muu ja toteaa, että on kaksi vaihtoehtoa - sopimusvelvoitteet täytetään tai vahingot korvataan ja he saavat valita kummin toimitaan ja antaa kohtuullisen ajan korjata tilanne. Jos homma ei oikene ja sovita, niin sitten eskaloidaan vaatimuksia kunnes oikenee.

Yritykset eivät keskimäärin halua harmia ja badwilliä. Sen vuoksi riittävän perusteltu lähestyminen otetaan vakavasti. Daven varkaushömpötys on liian yliammuttua ja siksi tehotonta. Ei tavaran hukkaaminen täytä kavalluksen tunnusmerkistöä ja poliisi vain sanoo, että tämä on siviiliasia, eivät he sellaisiin puutu.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Jos tässä nyt nähdään metsä puilta ja yritetään saavuttaa haluttu lopputulos eli oman effortin minimointi niin eiköhän kaikki säilytyksessä olevat renkaat kannattaisi hakea sieltä pois ja viedä jonnekin muualle. Rikosilmoitukset ja laskunkirjoitukset ovat täyttä ceepee-fantasiaa, jos on niin poikuuslevelin saamaton jäppinen, ettei jaksa ajaa autolla renkaat kyydissä toiseen paikkaan.
Elco hyvä, mun ajankohtainen ongelmani on, miten saan talvirenkaani itselleni. Mun on mahdotonta kuskata niitä mihinkään, ennen kuin saan ne haltuuni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:Jos tässä nyt nähdään metsä puilta ja yritetään saavuttaa haluttu lopputulos eli oman effortin minimointi niin eiköhän kaikki säilytyksessä olevat renkaat kannattaisi hakea sieltä pois ja viedä jonnekin muualle. Rikosilmoitukset ja laskunkirjoitukset ovat täyttä ceepee-fantasiaa, jos on niin poikuuslevelin saamaton jäppinen, ettei jaksa ajaa autolla renkaat kyydissä toiseen paikkaan.
Elco hyvä, mun ajankohtainen ongelmani on, miten saan talvirenkaani itselleni. Mun on mahdotonta kuskata niitä mihinkään, ennen kuin saan ne haltuuni.
Villi veikkaus on, että sun ensi kevään ongelma on kesärengaiden saaminen haltuun.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti: Daven varkaushömpötys on liian yliammuttua ja siksi tehotonta. Ei tavaran hukkaaminen täytä kavalluksen tunnusmerkistöä ja poliisi vain sanoo, että tämä on siviiliasia, eivät he sellaisiin puutu.
Jaa? Miten Suomen lain mukaan sitten tulisi menetellä, jos vien renkaani säilytykseen paikkaan A ja niitä ei anneta mulle takaisin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:Jos tässä nyt nähdään metsä puilta ja yritetään saavuttaa haluttu lopputulos eli oman effortin minimointi niin eiköhän kaikki säilytyksessä olevat renkaat kannattaisi hakea sieltä pois ja viedä jonnekin muualle. Rikosilmoitukset ja laskunkirjoitukset ovat täyttä ceepee-fantasiaa, jos on niin poikuuslevelin saamaton jäppinen, ettei jaksa ajaa autolla renkaat kyydissä toiseen paikkaan.
Elco hyvä, mun ajankohtainen ongelmani on, miten saan talvirenkaani itselleni. Mun on mahdotonta kuskata niitä mihinkään, ennen kuin saan ne haltuuni.
Villi veikkaus on, että sun ensi kevään ongelma on kesärengaiden saaminen haltuun.
Se on mahdollista. Ehkä siinä vaiheessa jo tyhmempi ja laiskempikin uskoo :)

Nyt akuutisti haluan ne talvirenkaat.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oho, nythän tämä on mielenkiintoista

Renkaani ovat täällä

http://www.autopartner.fi/yritys-85

Ruosilantiellä. Menin PRH sivuille katsomaan firman tietoja ja tämän mukaan se on konkassa :shock:


Nimi:

Autokorjaamo Partner Ruosilantie Oy

16.09.2011

Historia



Y-tunnus:

2396613-1





Kotipaikka:

Helsinki

11.04.2011





Yritysmuoto:

Osakeyhtiö

11.04.2011





Yrityksen kieli:

suomi





Rekisteröintiajankohta:

11.04.2011





Viimeisin rekisteröintiajankohta:

06.06.2013

06.06.2013





Yrityksen tiedot järjestelmässä alkaen:

11.04.2011





Yrityksen tila:

Rekisterissä

11.04.2011





Yrityksen tilanne:


Konkurssissa


06.02.2013





Yhteystiedot:


09.09.2011




Postiosoite:

PL 102631ESPOO Suomi






Käyntiosoite:

Ruosilantie 1000390HELSINKI Suomi

Kyllä siellä valot oli päällä ja renkaita vaihdettiin... Ei taida ko. firmaa paljoa protesilistat ainakaan heilauttaa. Onkohan se konkurssipesä joka sitä pyörittää vai onkohan perustettu uusi Oy?

PRH:n sivuilta löytyy Autokorjaamo Partner Ristipellontie Oy, joka on toiminnassa. Ilmeisesti toiminta siirretty sinne..
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä siellä valot oli päällä ja renkaita vaihdettiin... Ei taida ko. firmaa paljoa protesilistat ainakaan heilauttaa. Onkohan se konkurssipesä joka sitä pyörittää vai onkohan perustettu uusi Oy?

PRH:n sivuilta löytyy Autokorjaamo Partner Ristipellontie Oy, joka on toiminnassa. Ilmeisesti toiminta siirretty sinne..
domain: autopartner.fi
descr: Autokorjaamo Partner Ristipellontie Oy
descr: 23862383
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä siellä valot oli päällä ja renkaita vaihdettiin... Ei taida ko. firmaa paljoa protesilistat ainakaan heilauttaa. Onkohan se konkurssipesä joka sitä pyörittää vai onkohan perustettu uusi Oy?

PRH:n sivuilta löytyy Autokorjaamo Partner Ristipellontie Oy, joka on toiminnassa. Ilmeisesti toiminta siirretty sinne..
domain: autopartner.fi
descr: Autokorjaamo Partner Ristipellontie Oy
descr: 23862383
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Yllättämään päässyt vastakaiku Pertsalta toki osoittaa, että mä olen aivan viimeinen henkilö arvioimaan sitä, missä sävyssä kannattaa jutustella, mutta silti kyllä tuntuu aika selvältä, että rikosilmoitusuhkaus nyt ainakin on absurdi veto. Vähän samaan sarjaan menee kyllä nuo laskutusuhkaukset yhteydenotoista. Ja jotten olisi ihan Elcon linjoilla, niin sanotaan nyt, etten minä nyt ihan varma ole siitäkään, että kannattaa välttämättä aina vaihtaa palveluntarjoajaa kun ongelmia ilmenee. Mitäs jos kokeilist sellaista, että jätät uhkailut väliin ja vain kovasti valittelet, että tämä heidän sopimusrikkomuksensa ja huono tiedottamisensa aiheuttavat sinulle aika merkittävää vahinkoa ja tulonmenetystä, mutta että olisihan se nyt tylsää tehdä valitksia kuluttaja-asiamiehelle tai alkaa periä korvauksia virkateitse. Eli eiköhän vain sovita, että ehdottavat itse, millä keinolla saadaan talvirenkaat ennen seuraavia pakkasia kummankin auton alle, ja sen lisäksi katsotaa sun renkaiden säilytys- ja vaihtokulut hoidetuksi myös vuoden 2014 osalta, niin sä jätät asian tähän.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt on sovittu huomiseksi vaihto.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos te saatte raflassa paskaa palvelua ja/tai paskaa ruokaa niin:

a) uhkaatteko jollain kuluttaja-asiamiehellä tai muulla systeemiauktoriteetillä
b) ryhdytte neuvonpitoon ravintolaesimiehen kanssa siitä kuinka näitä hommia pitää hoitaa ja vaaditte alennusta laskuun
c) tilaatte laskun ja syötte jatkossa muualla, jossa ruoka on parempaa ja palvelu pelittää

Olenko ainoa täällä, jonka elämä on niin helvetin helppoa, että valitsen c:n?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: tuntuu aika selvältä, että rikosilmoitusuhkaus nyt ainakin on absurdi veto.
Tästä tuntuu olevan jonkinlaista konsensusta, jota minä en ymmärrä. Mun mielestäni mun renkaani on varastettu, jos vien ne paikkaan A niitä sopimuksen vastaisesti ei enää anneta mulle takaisin. Poliisia toki watuttaa, mutta mitä se muuta voi, kuin tutkia, onko rikos tapahtunut.

Ps. toki se voi olla absurdi, sitä en kiellä. Mutta olisiko se sopiva uhkaus, mun mielestäni olisi. No, nyt renkaat pitäisi hu olla alla.

Nyt en uhannut poliisilla enkä laskulla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Toi on tuollaista hommahenkistä uuskirjaimellisuutta. Et sä niihin sankareihin halua assosioitua. Kaikki tietää, että varkaudesta ei ole kysymys.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Jos te saatte raflassa paskaa palvelua ja/tai paskaa ruokaa niin:

a) uhkaatteko jollain kuluttaja-asiamiehellä tai muulla systeemiauktoriteetillä
b) ryhdytte neuvonpitoon ravintolaesimiehen kanssa siitä kuinka näitä hommia pitää hoitaa ja vaaditte alennusta laskuun
c) tilaatte laskun ja syötte jatkossa muualla, jossa ruoka on parempaa ja palvelu pelittää

Olenko ainoa täällä, jonka elämä on niin helvetin helppoa, että valitsen c:n?
- Jos ravintola on kovasti ja aidosti yrittänyt, niin saatan vaivautua antamaan rakentavaa kritiikkiä. Tätä ei tapahtu edes kerran vuodessa.
- Jos olen itse mokannut raflan valinnalla, niin C)
- Jos olen mennyt raflaan esim. eat.fi:n hyvien pisteiden perusteella, niin saatan tasapainottaa pisteytystä kirjoittamalla oman realistisemman arvioni.

Minua vituttaa yli kaiken kuunnella jonkun elämää tärkeämmän asiakkaan tärkeilevää avautumista. Joten tehkää se silloin kun en ole jonossa seuraavana tai syömässä naapuripöydässä.
Vastaa Viestiin