Työ on työtä.Kottarainen kirjoitti:Ja melkein uskallan väittää ettei tämä ammatti olisi kovin tavoiteltu jos nuoret tajuaisivat mitä se työ suurella osalla oikeasti on. Tyttärelle täytyy ainakin aikanaan asiaa valottaa, jotta osaa valita viisaammin.
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- Kottarainen
- Kitisijä
Töitä on erilaisia.NuoriDaavid kirjoitti:Työ on työtä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
- Kottarainen
- Kitisijä
Mulla oli varmaan nuorena virheellinen mielikuva työn sisällöstä.masa kirjoitti:Ok. Miten ihmeessä sinusta tuli vahingossa lekuri?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Ja yhteistä kaikille töille on, että niihin kaikkiin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin.Kottarainen kirjoitti:Töitä on erilaisia.NuoriDaavid kirjoitti:Työ on työtä.
- Kottarainen
- Kitisijä
Mä en ole kyllästynyt. Vaan väsynyt epäkohtiin jotka eivät muutu miksikään.masa kirjoitti:Ja yhteistä kaikille töille on, että niihin kaikkiin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin.
Kottarainen kirjoitti:Mä en ole kyllästynyt. Vaan väsynyt epäkohtiin jotka eivät muutu miksikään.masa kirjoitti:Ja yhteistä kaikille töille on, että niihin kaikkiin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin.
Silloin on aika vaihtaa duunipaikkaa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mitä sä hait, kun päätit opiskella lääkäriksi?Kottarainen kirjoitti:Mulla oli varmaan nuorena virheellinen mielikuva työn sisällöstä.masa kirjoitti:Ok. Miten ihmeessä sinusta tuli vahingossa lekuri?
Mulla oli ammatinvalinnan kriteerinä pyrkimys saada hyvä ansio ja arvostettu ammatti.
Hyvä ansiotaso ei toteutunut julkisella (tai no, kyllähän se sielläkin helvetillisellä työllä), mutta privaatissa kyllä siistillä sisätyöllä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- Riemumieli
- Kitisijä
Sanotaan näin, että kun ihminen on ammatiltaan Jumalasta seuraava, siitä valittaminen on vittuilua muille. Voi bassibatuukki sentään.
Paras päivä ikinä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Riemumieli kirjoitti:Sanotaan näin, että kun ihminen on ammatiltaan Jumalasta seuraava, siitä valittaminen on vittuilua muille. Voi bassibatuukki sentään.
Noo. Kyllä julkisen puolen lekurin homma toisaalta on aika pitkälti /c:stä, mutta mikäpä ei olisi. Kusi?
- Kottarainen
- Kitisijä
Me varmaan haettiin eri asioita. Mä alunperin ammattia jossa voisi yhdistää humanistiset arvot ja luonnontieteet. Turvattua toimeentuloa toki myös, mutta en niinkään korkeaa tulotasoa. Ammatin arvostuksella ei ollut mitään merkitystä. Pidin itsestäänselvyytenä vaikutusmahdollisuuksia omaan työhön (työtahti, työnkuva). Tyhmä olin siis.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä sä hait, kun päätit opiskella lääkäriksi?Kottarainen kirjoitti:Mulla oli varmaan nuorena virheellinen mielikuva työn sisällöstä.masa kirjoitti:Ok. Miten ihmeessä sinusta tuli vahingossa lekuri?
Mulla oli ammatinvalinnan kriteerinä pyrkimys saada hyvä ansio ja arvostettu ammatti.
Hyvä ansiotaso ei toteutunut julkisella (tai no, kyllähän se sielläkin helvetillisellä työllä), mutta privaatissa kyllä siistillä sisätyöllä.
Aamuinen katsastuskonttorikäynti antoi siunauksen autonvaihdospäätökselle. 04 vm ja 320tkm sai hylsyn katsatuksesta. Puslia, jarrupaloja ja jarrulevyjä taas vaihtolistalla. Lisävaivoina rikkinäinen turvavyön lukko takapenkillä, kuskin istuimen sähkösäädössä johtovikaa ja kuskin oven lukko ei toimi kunnolla.
Kun vielä listaan lisätään temppuileva webasto ja uusien kesärenkaiden tarve niin kiinnostus vanhan korjaamiseen alkaa olla nolla.
Jos tältä konkan partaalla olevalta lafkalta tulee lupa liisarin hankintaan, niin mersu lähtee kiertoo asap.
Kun vielä listaan lisätään temppuileva webasto ja uusien kesärenkaiden tarve niin kiinnostus vanhan korjaamiseen alkaa olla nolla.
Jos tältä konkan partaalla olevalta lafkalta tulee lupa liisarin hankintaan, niin mersu lähtee kiertoo asap.
Vittu.
Palohälytys keskellä yötä hotellissa.
Joku urpo laittanut kirjan mikroaaltouuniin.
Hienoa.
Turku.
Jep. jep.
Hienoa.
Turku.
Jep. jep.
Nopea tapa sisäistää kirjan sisältämä informaatio aivoaaltoja manipuloimalla, kunhan muistaa laittaa päänsäkin sinne kirjan seuraksi.huima kirjoitti:Joku urpo laittanut kirjan mikroaaltouuniin.
Hienoa.
Turku.
Jep. jep.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
Alaikäisten älytön päähänpisto aiheutti hotellin tyhjentämisenhuima kirjoitti:Vittu.
Hienoa.
Turku.
Jep. jep.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
- Pulkannaru
- Kitisijä
Olohuoneen latialämmityksen ohjausyksikkö päästänyt toimintasavut seinälle. Onneksi savuvaurion vioittama alue seinässä on suht pieni, noin 1 neliösenttimetri.
Uusi on laitettava huomenna, tänään ei jaksa+viitti. Onneksi noita on omassa varastossa, tosin niile oli paikat tiedossa jo entuudestaan.
Noin 130e kulut, kun itse paskartelee paikalleen.
Uusi on laitettava huomenna, tänään ei jaksa+viitti. Onneksi noita on omassa varastossa, tosin niile oli paikat tiedossa jo entuudestaan.
Noin 130e kulut, kun itse paskartelee paikalleen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^ Minkä firman säädin tuo on? En ole moisesta ennen kuullutkaan.
Came here for school, graduated to the high life
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Ebeco.
En ole vielä katsonut mitä osasta tarkalleen savu on poistunut. Tän illan hommia. Vaihtuu uudempaan saman putiikin osaan, eli tilalle tulee tämän edellinen versio, koskapa niitä satuu olemaan varastossa vielä pari kpl.
Tuo kärähtänyt on vielä vanhempaa mallia.
Ebeco.
En ole vielä katsonut mitä osasta tarkalleen savu on poistunut. Tän illan hommia. Vaihtuu uudempaan saman putiikin osaan, eli tilalle tulee tämän edellinen versio, koskapa niitä satuu olemaan varastossa vielä pari kpl.
Tuo kärähtänyt on vielä vanhempaa mallia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
^^ Liian monta elektronista osaa.
Meillä on wirsbossa vain pyöritettävä säädin ja nappi, jossa on kolme asentoa.

Came here for school, graduated to the high life
Onko se toiminut ok noihin aikoihin? Mietin että tuohan voi olla myös ihan tapa pitää maksavat tyytyväisinä, jos on kapasiteettiongelmia, joita ei ehkä heti saada ratkottua.Suvinen kirjoitti:Finelin kalorilaskurin ilmaisohjelma on POISSA KÄYTÖSTÄ su-ke klo 19-23 välisenä aikana "alkuvuoden ajan". Onpa paska keino koettaa saada lisää maksavia asiakkaita, siirryn jonnekin muualle sitten.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mun mielestä siellä on aiemminkin ollut näinä sesonkiaikoina ilmaiskäytön rajoituksia, ettei töki maksavilla. Mun mielestä ihan reilua niitä kohtaan, jotka siihen laittaa rahaa kiinni.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
20€ / 6kk. Veikkaan että sunkaan talous ei tuohon kaadu?Suvinen kirjoitti:Finelin kalorilaskurin ilmaisohjelma on POISSA KÄYTÖSTÄ su-ke klo 19-23 välisenä aikana "alkuvuoden ajan". Onpa paska keino koettaa saada lisää maksavia asiakkaita, siirryn jonnekin muualle sitten.
-
- Kitinän uhri
40€ vuodessa siitä, että joku laskee kaloreitasi? Oi aikoja, oi tapoja. Mun kipurajani ko. palvelun suhteen menee tasan nollassa jurossa.
Ei, vaan 30 euroa.Hans Jörgen kirjoitti:40€ vuodessa .
- McJanne
- Kitisijä
http://kiloklubi.fi/ on ilmainen ja ihan ok.
Kirjoitan tätä alasti
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Eikös Kitinässä saa ammattilaisten kalorinlaskenta ja ruokavalio-ohjausta ihan ilmaiseksi?