Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Lievästi nyt vituttaa tuleva (iso?) rahanmeno liittyen autoon ja sen korjaamiseen. Ja siihen, että sillä ei oikein viitti nyt ajaa muualle kuin korjaamolle (johon pääsee perjantaiaamuna)
Ja ei, vika ei johdu siitä, että se on VW vaan puhtaasti iästä ja sen myötä kulumisesta.

Niinku että voihan vittu.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti: Ja ei, vika ei johdu siitä, että se on VW vaan puhtaasti iästä ja sen myötä kulumisesta.

Niinku että voihan vittu.
Kerro kerro!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Etupyörän laakeri tarttee vaihtaa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:^Etupyörän laakeri tarttee vaihtaa.
Paljoko siis kustannusarvio oli? Laakerisarja maksaa about 100 ecua, joten työ ei voi olla satasta kalliimpi.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ei ole vielä kustannusarviota, tänään iltapäivällä vasta, mutta kun ylimääräistä rahaa on tällä hetkellä 0 euroa, kaikki siitä yli on just tässä kuussa helvetin kallista.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:Ei ole vielä kustannusarviota, tänään iltapäivällä vasta, mutta kun ylimääräistä rahaa on tällä hetkellä 0 euroa, kaikki siitä yli on just tässä kuussa helvetin kallista.

:sir:

Moisen homman tekee sitten ihan mikä tahansa nyrkkipaja. Ei kannata siis marmoritiskejä lähestyä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Joo paikalliseen kolmen miehen pyörittämään korjaamoon oon menossa käymään. En nyt jaksa suosia merkkikorjaamon tuntiveloituksia.
Sitäpaitsi tolla autolla alkaa olla niin paljon ikää, että en ehkä viitsi sitä merkkihuollossa sen enempää muutenkaan käyttää kun samat huoltohommat tehdään muuallakin.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:.
Sitäpaitsi tolla autolla alkaa olla niin paljon ikää, että en ehkä viitsi sitä merkkihuollossa sen enempää muutenkaan käyttää kun samat huoltohommat tehdään muuallakin.

Sama. Mersun huollot maksaa nyrkkipajalla kolmanneksen marmoritiskiin verrattuna ja työn laatu on parempaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Sitäpaitsi pienyrittäjyyttä pitää suosia!!! :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lähiruokaa!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Sama. Mersun huollot maksaa nyrkkipajalla kolmanneksen marmoritiskiin verrattuna ja työn laatu on parempaa.
Ja parasta noissa on se, että pääsee yleensä asiakkaana juttelemaan suoraan mekaanikon kanssa ilman jotain työn vastaanottorajapintaa, jossa on pahimmassa tapauksessa isotissinen bimbo jota haluaisi vaan panna mutta ei antaa sille autonsa avaimia edes sen jälkeen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Ja parasta noissa on se, että pääsee yleensä asiakkaana juttelemaan suoraan mekaanikon kanssa ilman jotain työn vastaanottorajapintaa
Kyllä moon aina päässyt heti 18-vuotiaasta asti. NoProblemo.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ja parasta noissa on se, että pääsee yleensä asiakkaana juttelemaan suoraan mekaanikon kanssa ilman jotain työn vastaanottorajapintaa
Kyllä moon aina päässyt heti 18-vuotiaasta asti. NoProblemo.
What? Jos sä meet jonnekin Veholle selvittämään autossasi olevaa vikaa ja ne ottaa sun autosi diagnoosin alle joku päivä kun aamulla sen sinne viet, niin kyllä sä joudut sen auton töiden vastaanottoon jättämään ilman että niillä itselläänkään on vielä tietoa siitä kuka sen auton mahdollisesti edes työn alle on ottamassa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Olen sopinut, että mun auto on heti aamulla ensimmäisenä rassattava. Daah!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

No joo. Tuolla missä kävin, mekaanikko kävi ensin koeajamassa mun auton, sen jälkeen se ajoi auton nosturille, otti pyörät irti ja näytti mulle mikä on rikki ja mitä kaikkea pitää vaihtaa.

Niin että etujarrulevyt ja -palat ja oikeanpuoleinen pyöränlaakeri. Hmph.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paskat tuosta projektorista mikään lamppu ollut palanut vaan lämpörele oli pamahtanut. 218€ sinänsä hukkaan.

Ja hetken pähkäilyn jälkeen löytyi syy miksi rele oli pompannut: tuulettimet eivät pyöri.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vitun hiekkapillut osaamattomat työkaverit.

Työkaveri oli nyt 4 viikkoa lomalla ja alkoi tekemään sen jälkeen etänä vajaata päivää. Tässä nyt sitten sovittiin kaikkien kesken että multa siirretään puolet mun työtehtävistä sille ja mä otan suurimman osan sen nykyisistä töistä.

Tämän viikon alusta se palasi töihin (ja sen olisi pitänyt tehdä niitä töitäkin), niin nyt tänään mä saan sitten puhelun, että ei ei, sä teet vielä tän viikon ja ens viikkoa kunnes pomo palaa matkalta (loppuviikosta) niin niitä uusia hommia ja vanhoja. Sitten pidetään hand over, missä käydään läpi projektien asiat. Paitsi että mä olen käynyt sille jo tiistaiaamuna läpi kaikki sille siirtyvät projektit.

Ja tää yks hiekkapillu ilmeisesti kaivaa nenää kotona. Onko se tehnyt mitään hommia alkuviikosta? No EI!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:^
Olen sopinut, että mun auto on heti aamulla ensimmäisenä rassattava. Daah!
Kuten me kaikki. Miten tää nyt liittyi mitekään tohon mitä sanoin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Niin.
Autoa aletaan huoltamaan/korjaamaan heti ekana ko. mekanikon tjsp pokana. Sitten juttelen tarpeelliseksi katsomani asiat sille auton vieressä kun autoni on aamulla on työn alla. Aina on onnistunut. Eli teen huollon ajan (poislukien juttelut) etätöitä autoa odottaen. Näin pääsen juttelemaan tekijälle ennen/jälkeen huollon tai korjauksen ja tarvittaessa aikanakin
Että silleen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oot vissiin sellanen autohuoltojen unelma-asiakas.

Kuva

Ei meilläpäin ole asiakkailla ollut isommissa/maahantuojan autohuolloissa mitään asiaa huoltohallin puolelle.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lumiani on ollut mikro usb:nsä takia telakalla jo kohta 2 viikkoa. Kumma, että ei etene, vaikka olen kiusannut huoltoa käymällä kaksi kertaa paikan päällä ja just soitin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Lumiani on ollut mikro usb:nsä takia telakalla jo kohta 2 viikkoa. Kumma, että ei etene, vaikka olen kiusannut huoltoa käymällä kaksi kertaa paikan päällä ja just soitin.
Älä sitten hämmästy jos IMEI on vaihtunut vaikka vika olikin "sinun". :) Ainakin jos matkapuhelinfoorumien juttuja on uskomista.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Lumiani on ollut mikro usb:nsä takia telakalla jo kohta 2 viikkoa. Kumma, että ei etene, vaikka olen kiusannut huoltoa käymällä kaksi kertaa paikan päällä ja just soitin.
Ei hätää, onneksi Nokian huolto toimii täällä kotimaassa, Salon tehtailla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen jotenkin päätynyt mentoroimaan, tai ei, tuutoroimaan erästä tuttua työn ohella suoritettaviin opintoihin liittyen. Käytännössä oikoluen ja kommentoin tehtäviä, jotka ei onneksi ole kovin laajoja. Mutta kun se teksti on ihan täyttä kuraa, lähes lukukelvotonta! Argh, menee hermo! Eikö ihmiset ole kuulleet oikolukuohjelmista?!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kokeilen vanhoja silkkialushousuja käyttää, ikävää kun munat pullahtaa ulos koko ajan en ymmärrä niitä jotka suosivat silkkialusvaatteita.. Vai oliks' tää liian kasaria?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin