![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Päivän uutiskatsaus
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Unohdit TO-mafiaan kuuluvan Tri Ein.So Hard kirjoitti:Musta on tietyllä itseironisella tavalla hauskaa, että käytät rikosllisjärjestöön viittaavaa termiä tahoista jotka puuttuvat laillisin keinoin laittomuuksiin. Mafia kun perinteisesti on tainnut toimia juuri päinvastaisella logiikalla.Haemaeraemies kirjoitti:TO-mafian
Tästähän sais jo melkein sarjismateriaalia. TO-mafia vs. piraattiliiga. TO-mafian supersankareita voisivat olla Tähtilobbari, Superpukumies, Lasernettikyttä ja tissivakopr-mimmi G-Boobs. Piraattiliigaan kuuluisi Mr. Anonymous, Maxwaremies, Pilvenveikko, Mielensäpahoittaja ja pääideologi EveryWoman.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ja Natriummiehen, joka on liittoutumaton ja mystinen oman polkunsa kulkija ja G-Boobsin salaisen ihastuksen kohde.NuoriDaavid kirjoitti:Unohdit TO-mafiaan kuuluvan Tri Ein.So Hard kirjoitti:Musta on tietyllä itseironisella tavalla hauskaa, että käytät rikosllisjärjestöön viittaavaa termiä tahoista jotka puuttuvat laillisin keinoin laittomuuksiin. Mafia kun perinteisesti on tainnut toimia juuri päinvastaisella logiikalla.Haemaeraemies kirjoitti:TO-mafian
Tästähän sais jo melkein sarjismateriaalia. TO-mafia vs. piraattiliiga. TO-mafian supersankareita voisivat olla Tähtilobbari, Superpukumies, Lasernettikyttä ja tissivakopr-mimmi G-Boobs. Piraattiliigaan kuuluisi Mr. Anonymous, Maxwaremies, Pilvenveikko, Mielensäpahoittaja ja pääideologi EveryWoman.
Piraattilistalta puuttuu Vihreä Kuppaaja, Anarkosupermarko, Megapummi, Narisija, Kommuunihemmo ja Totaalikieltäytyjä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Kyllähän se tarina oikeasti menee niin, että vaikka Natriummies on Miesten Mies ja kaikkien sankari, on Natriummiehelläkin yksi heikkous; G-Boobs.elco kirjoitti:Ja Natriummiehen, joka on liittoutumaton ja mystinen oman polkunsa kulkija ja G-Boobsin salaisen ihastuksen kohde.
Work like a captain, play like a pirate.
Daah, eikös tuo ole just G-Boobsin supervoiman juju?Vesper kirjoitti:Kyllähän se tarina oikeasti menee niin, että vaikka Natriummies on Miesten Mies ja kaikkien sankari, on Natriummiehelläkin yksi heikkous; G-Boobs.elco kirjoitti:Ja Natriummiehen, joka on liittoutumaton ja mystinen oman polkunsa kulkija ja G-Boobsin salaisen ihastuksen kohde.
Masturbation is for the poor.
Piraattiliigan Mielensäpahoittajan ja Narisijan yhteisisku horjutti mafian Tähtilobbaria!
http://www.hs.fi/ulkomaat/Piratismilaki ... 5553811359
Mutta missä on G-Boobs?
http://www.hs.fi/ulkomaat/Piratismilaki ... 5553811359
Mutta missä on G-Boobs?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Lasernettikyttä ja Superpukumies juonivat koko piraattiliigan ansaan!sivustahuutaja kirjoitti:^ Jäivät odottamaan Irania.
http://news.cnet.com/8301-31322_3-57362 ... me_oneline
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Muutenkin ajatus, että pitäisi itse ostaa työkoneet tuntuu tosi vastenmieliseltä.masa kirjoitti:exsu kirjoitti:Työläppäri on erittäin epämukava reissun päällä, oma air on vaan tuhannesti parempi.
No it-maailmassa on aika huikean vastuutonta että saa sovittaa oman koneensä firman verkkoihin.
Came here for school, graduated to the high life
Jos mun työnantaja olisi niin tyhmä, että ei antaisi henkilöstölle edes pyydettäessä työvälineitä jotka riittävät tuottavaan työhön (eli kitinöintiin..) niin kyllä se tosiaan olisi varmaan työpaikan vaihto edessä. Eri asia sitten, että ei niiden tartte olla uutuudenkiiltäviä mäkbuukkeja tai iluureja vaan kolho levono ja epätrendikäs nokialainenkin riittävät tuottavaan työhön.
Todellakin. Mä olen parjännyt vanhoilla kierrätyskoneilla koko it-urani ajan. Nyt ekaa kertaa pyysin uuden koneen, koska nyt käytössä oleva T61 on ärsyn iso raahattavaksi. Muuten sillä pärjää helvetin hyvin.So Hard kirjoitti:Eri asia sitten, että ei niiden tartte olla uutuudenkiiltäviä mäkbuukkeja tai iluureja vaan kolho levono ja epätrendikäs nokialainenkin riittävät tuottavaan työhön.
Koodaajia ymmärrän hyvinkin. Ne ei pyöritä mitään javadevaus-ympäristöjä vanhoilla romuilla. Silloin pitää saada rautaa jossa riittää ruutia.
Täh?
http://www.iltasanomat.fi/digi/sonera-s ... 10371.html
Minä olen ollut ikuisesti siinä uskossa että ruokatunti ei ole palkallista aikaa
http://www.iltasanomat.fi/digi/sonera-s ... 10371.html
Minä olen ollut ikuisesti siinä uskossa että ruokatunti ei ole palkallista aikaa

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Arvatkaa olenko ikinä lukenut ainuttakaan TESsiä?NuoriDaavid kirjoitti:Joo. Sehän on ihan kiinni siitä, mitä TES:sa sanotaan, eli mitä työnantaja ja työntekijä ovat sopineet.exsu kirjoitti:^ Riippuu sopimuksesta.
Olen vaan automaagisesti kaikissa duuneissani ottanut sen safkatauon omaksi ajakseni, jos olen syömässä ns. duuniasioiden ulkopuolella. Tosin it-alalla tuolla nyt ei mitään väliä olekaan.
-
- Kitisijä
Homma taitaa mennä niin, että jos duuni on sellaista, että ei haluta jengin pysäyttävän pyöriä 11-12 välissä, niin maksetaan siitä puolesta tunnista ja sanotaan 'syö kun kerkeät'.exsu kirjoitti:^ Riippuu sopimuksesta. Meillä on joku sellainen epämääräinen lauseke, että ruokatauko kuuluu työaikaan ja siihen voi käyttää sen ajan mitä tarttee tms. Käytännössähän mä syön useimmiten tässä koneeni ääressä, kuten myös muut meillä.
Esim. nuorena olin kolmivuorohommissa tehtaalla ja siellä ei ollut mitään taukoja vaan työaika oli 8h. Yleensä tuossa ehti hyvin syömään, kahvittelemaan ja lehdetkin pariin kertaan lukemaan, mutta joskus jäi eväät syömättä kokonaan kun painettiin 8h putkeen.
Sonera on varmaan järjestellyt duunit uudestaan siten, että porukalla on mahdollisuus siihen ruokatuntiin ja tuo on sitten avannut säästömahdollisuuden. Tuossa pitää sitten duunarien kanssa pitää kiinni siitä ruokiksesta.