Mirkku kirjoitti:No voi V....! Minin ovet oli jäätyneet. Lukko sanoi surr, mutta nappula ei noussu ylös
Minigrip-pussiin kuumaa vettä ja pussi lukkoa vasten.
.. mutta, mutta... onko se lukko siinä kahvan lähistöllä vai jossain kauempana? Siis jos siellä on sen lukon kieleke/mekanismi/what ever jäässä, tolleenko se aukeaisi? Onneksi duunimatka on vaan muutaman kilsan. Ja onneksi lupailevat keskiviikoksi/torstaiksi vähemmän pakkasta. Ja onneksi Minillä on "help line", jonne soitettua hakevat auton pajalle ilman kustannuksia... ja korjaavatkin ilman kustannuksia.
Tietty tosiaan, jos se jäätynyt osa on siellä kauempana, niin ei se minigprip (no pun intended!) auta.
Itse oon tolla konstilla menestyksellisesti sulattanut postilaatikon lukon jo monta kertaa tänä talvena. Pitääkin tänään mennä hakeen huoltamolta lukkosulaa, jos se jotenkin voitelis niin, että ei enää jäätyisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
urpiainen kirjoitti:Mä olen luullut, että lasitiili on aina ja kaikkialla virallisesti kammotus.
Miksi?
Ne on niin 80 lukua.
^ Kappas vaan. Täytyypäs perehtyä tohonkin.
Tosin mittatilauksena tilatut lasit on helpommat. Ei tarvitse silloin yrittää muurauksia, laatoituksia ja alaslaskua niin millilleen.
On 80-lukulaisia ja sitten vähän modernimpia. Olen nähnyt pari saunaratkaisua jossa on käytetty tyylikkäästi. Valo menee läpi, mutta samalla se "yksityisyys" säilyy.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Kas, Netraudan hinnat laskeneet. Meille siis tuli saunaan ikkuna ja ovi tuolta kautta. Olen ollut lopputulokseen hyvinkin tyytyväinen. Avartaa kummasti pientä saunaa ja on tosiaan huoleton jättää poika porealtaaseen puljaamaan, kun voi saunan lauteilta tarkkailla tilannetta. Suihku on noin metrin päässä ikkunasta, eikä siitä ole aiheutunut mitään ongelmia. Se että siivooja putsaa paikat kerran kuussa on riittänyt pitämään lasit puhtaina ja siisteinä.
Lasitiilien tyylikkyys riippuu täysin siitä miten niitä asuntoon sijoitetaan. Kaiken voi aina vetää överiksi, jos tyylitaju ei riitä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
urpiainen kirjoitti:Mä olen luullut, että lasitiili on aina ja kaikkialla virallisesti kammotus. Tuosta kirkkaasta lasista sen evrran, että epäilen sen olevan muotivillitys, joka näyttää hyvältä ja tyylikkäältä muuten, paitsi varsinaisessa käytössä BB-talon ulkopuolella. Saunaan kuuluu tietty yksityisyyttä tuova hämäryys. Eikä se nyt ihan selvä ole, että peseytyjät haluavat katsella lauteilla hikoilevaa Masaa.
No jumalauta jos oma perhe ei haluaisi katsella "jumalaisia hartioitani" saunan hiessä niin pitäisi etsiä perhe joka haluaa.
Gat kirjoitti:Saunojen rakenteessa minua kiinnostaisi löytää kätköpaikkoja tirkistelykameroille, siis taloyhtiön saunatiloihin Varkaudessa.
Onko siellä montakin pystytisumisua?
Gat kirjoitti:Saunojen rakenteessa minua kiinnostaisi löytää kätköpaikkoja tirkistelykameroille, siis taloyhtiön saunatiloihin Varkaudessa.
Onko siellä montakin pystytisumisua?
Porraskäytäväotoksesta päätellen nyt on muuttanut paljon nuoria naisia. Aiemmin oli enemmän vanhoja ihmisiä.
No ei sitten muuta kuin naamioimaan riistakameraa lämpömittariksi!