Horny Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:No voi V....! Minin ovet oli jäätyneet. Lukko sanoi surr, mutta nappula ei noussu ylös :evil: :cry:
Minigrip-pussiin kuumaa vettä ja pussi lukkoa vasten.
.. mutta, mutta... onko se lukko siinä kahvan lähistöllä vai jossain kauempana? Siis jos siellä on sen lukon kieleke/mekanismi/what ever jäässä, tolleenko se aukeaisi? Onneksi duunimatka on vaan muutaman kilsan. Ja onneksi lupailevat keskiviikoksi/torstaiksi vähemmän pakkasta. Ja onneksi Minillä on "help line", jonne soitettua hakevat auton pajalle ilman kustannuksia... ja korjaavatkin ilman kustannuksia. :roll:
Tietty tosiaan, jos se jäätynyt osa on siellä kauempana, niin ei se minigprip (no pun intended!) auta.

Itse oon tolla konstilla menestyksellisesti sulattanut postilaatikon lukon jo monta kertaa tänä talvena. Pitääkin tänään mennä hakeen huoltamolta lukkosulaa, jos se jotenkin voitelis niin, että ei enää jäätyisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä olen luullut, että lasitiili on aina ja kaikkialla virallisesti kammotus.
Miksi?
Ne on niin 80 lukua.

^ Kappas vaan. Täytyypäs perehtyä tohonkin.

Tosin mittatilauksena tilatut lasit on helpommat. Ei tarvitse silloin yrittää muurauksia, laatoituksia ja alaslaskua niin millilleen.
On 80-lukulaisia ja sitten vähän modernimpia. Olen nähnyt pari saunaratkaisua jossa on käytetty tyylikkäästi. Valo menee läpi, mutta samalla se "yksityisyys" säilyy.

Vaikea keksiä esim. tästä mitään moitittavaa.

http://www.lumilaude.fi/web/wp-content/ ... /helo3.jpg

Toki makuja on monia.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Lasten takia siitä pitää nähdä läpi. Voi huoletta istua saunassa kun muksut pluttaa ammeessa lasin toisella puolen.
Ah, ei tullut mieleen. Hyvä peruste. Toivottavasti saat toteutettua järkevästi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kas, Netraudan hinnat laskeneet. Meille siis tuli saunaan ikkuna ja ovi tuolta kautta. Olen ollut lopputulokseen hyvinkin tyytyväinen. Avartaa kummasti pientä saunaa ja on tosiaan huoleton jättää poika porealtaaseen puljaamaan, kun voi saunan lauteilta tarkkailla tilannetta. Suihku on noin metrin päässä ikkunasta, eikä siitä ole aiheutunut mitään ongelmia. Se että siivooja putsaa paikat kerran kuussa on riittänyt pitämään lasit puhtaina ja siisteinä.

Lasitiilien tyylikkyys riippuu täysin siitä miten niitä asuntoon sijoitetaan. Kaiken voi aina vetää överiksi, jos tyylitaju ei riitä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
So Hard
Kitisijä

Jos laittaisin lasiseinät omaan, niin kyllä se menisi varmaan tommoiseen pronssin sävyyn.

http://www.lumilaude.fi/web/wp-content/ ... eina-2.jpg
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Lasit ovat käytännässä tiivistyneen kosteuden takia ummessa. Ei niistä näy läpi. Paitsi jos kädellä pyyhkäisee kosteuden pois.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Lasit ovat käytännässä tiivistyneen kosteuden takia ummessa. Ei niistä näy läpi. Paitsi jos kädellä pyyhkäisee kosteuden pois.

Kumma juttu, kun mä olen noissa lasiseinäsaunoissa saunonut, niin niistä on aina näkynyt läpi.

Sulla on liian pieni sauna?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Lasit ovat käytännässä tiivistyneen kosteuden takia ummessa. Ei niistä näy läpi. Paitsi jos kädellä pyyhkäisee kosteuden pois.
Näin. Ainakin meidän lasiovessa ja saunan ikkunassa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

masa kirjoitti:

Kumma juttu, kun mä olen noissa lasiseinäsaunoissa saunonut, niin niistä on aina näkynyt läpi.

Sulla on liian pieni sauna?
Me heitetään löylyä :wink:
masa

NuoriDaavid kirjoitti:
Me heitetään löylyä :wink:
Tä. Oletko sä hullu. Se kiuas on sähköinen. Sehän on hengenvaarallista heitttää sinne vettä!

Totesi eräs ruotsalaismies ystävälleni eräässä ruotsalaisessa uimahallissa..

Edit. Nyt putosi mailiin toinekin tarjous, ja hintakin oli jo viitisensataa halvempi.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:Mä olen luullut, että lasitiili on aina ja kaikkialla virallisesti kammotus. Tuosta kirkkaasta lasista sen evrran, että epäilen sen olevan muotivillitys, joka näyttää hyvältä ja tyylikkäältä muuten, paitsi varsinaisessa käytössä BB-talon ulkopuolella. Saunaan kuuluu tietty yksityisyyttä tuova hämäryys. Eikä se nyt ihan selvä ole, että peseytyjät haluavat katsella lauteilla hikoilevaa Masaa.
No jumalauta jos oma perhe ei haluaisi katsella "jumalaisia hartioitani" saunan hiessä niin pitäisi etsiä perhe joka haluaa. :)
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

masa kirjoitti:Lasten takia siitä pitää nähdä läpi. Voi huoletta istua saunassa kun muksut pluttaa ammeessa lasin toisella puolen.

Lasi on 2.8 metrin metrin päässä suihkuista, joten roiskevesien pyyhkiminen on varmaankin aika pientä.
Meillä on "hetivalmis" jossa on siis kylmät sivut ja se amme on saunan puolella kiukaan lähistöllä.
masa

exPertti kirjoitti:Meillä on "hetivalmis" jossa on siis kylmät sivut ja se amme on saunan puolella kiukaan lähistöllä.
:think:

Amme on siis saunassa kiukaan vieressä.
exPertti
Kitisijä

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Meillä on "hetivalmis" jossa on siis kylmät sivut ja se amme on saunan puolella kiukaan lähistöllä.
:think:

Amme on siis saunassa kiukaan vieressä.
Kokolailla siinä vieressä. Hetivalmiissa alin polttavan kuuma kohta on kannen sisäpuolella.
masa

Pakko varmentaa. Teillä on amme saunassa??!
Dumiz
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Oon vieläkin sokissa kun eräs tyyppi kysyi että tuliko mökille puukiuas.

Nyt on kyllä ylinukuttu viikonloppuna, ei mopo meinaa millään lähteä käyntiin. Kohta hierojalle, sitten illaksi töihin.
exPertti
Kitisijä

masa kirjoitti:Pakko varmentaa. Teillä on amme saunassa??!
Ei vaan vanna eli sellainen muovinen liikuteltava vedenläiskyttelypaikka.
masa

Oletko sä Pertti kännissä?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Saunojen rakenteessa minua kiinnostaisi löytää kätköpaikkoja tirkistelykameroille, siis taloyhtiön saunatiloihin Varkaudessa.
exPertti
Kitisijä

masa kirjoitti:Oletko sä Pertti kännissä?
Emmä tiä, kuinni?
So Hard
Kitisijä

Gat kirjoitti:Saunojen rakenteessa minua kiinnostaisi löytää kätköpaikkoja tirkistelykameroille, siis taloyhtiön saunatiloihin Varkaudessa.
Onko siellä montakin pystytisumisua?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Saunojen rakenteessa minua kiinnostaisi löytää kätköpaikkoja tirkistelykameroille, siis taloyhtiön saunatiloihin Varkaudessa.
Porraskäytäväotoksesta päätellen nyt on muuttanut paljon nuoria naisia. Aiemmin oli enemmän vanhoja ihmisiä.
So Hard
Kitisijä

Gat kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Porraskäytäväotoksesta päätellen nyt on muuttanut paljon nuoria naisia. Aiemmin oli enemmän vanhoja ihmisiä.
No ei sitten muuta kuin naamioimaan riistakameraa lämpömittariksi!
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Onko siellä montakin pystytisumisua?
No ei sitten muuta kuin naamioimaan riistakameraa lämpömittariksi!
Itse suosisin kaksipuolista peiliä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Se huurustuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin