No kun kaikki ei voi saada lapsia. Ja osalle se on todella kova paikka.Vesper kirjoitti:masa kirjoitti:Häh? Nyt ei kyllä poreile opastuksesi.
Jaahas. Selvännäkijän taidot hukassa.
Tosin silloin ei kyllä kannata tulla asioista keljuilemaankaan
Ymmärsit nyt vähän väärin. Tarkoitin, että kun ei voi tietää, niin ei kannata heittää sitä läppääkään. Tiedätkö, jossain sukujuhlissa tivataan että koskas teillä kuullaan pikkujalkojen tepsutusta. Ja pariskunta on käynyt esim. vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Viaton utelu saattaa osua arkaan paikkaan. Tässä vähän sama homma.masa kirjoitti:Jaahas. Selvännäkijän taidot hukassa.Vesper kirjoitti:No kun kaikki ei voi saada lapsia. Ja osalle se on todella kova paikka.masa kirjoitti:Häh? Nyt ei kyllä poreile opastuksesi.
Jonkun kannattaa nyt päivittää kitinän säännöt, sillä tähän saakka asiaa on sivuttu palstalla miljoonia kertoja suunnillen jokaisen kirjoittajan toimesta.Vesper kirjoitti: Ymmärsit nyt vähän väärin. Tarkoitin, että kun ei voi tietää, niin ei kannata heittää sitä läppääkään. Tiedätkö, jossain sukujuhlissa tivataan että koskas teillä kuullaan pikkujalkojen tepsutusta. Ja pariskunta on käynyt esim. vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Viaton utelu saattaa osua arkaan paikkaan. Tässä vähän sama homma.
.
Juu juu.Vesper kirjoitti:.
Ja väännän vielä kerran vaikka rosterista: konnetillani ei ollut mitään tekemistä exatin tai masan kanssa.
Yakuza.sivustahuutaja kirjoitti:Olympus maksoi 'neuvonannosta' 500 miljoonan palkkion, eli 36% yrityskaupan arvosta.
Olympuksen kommentti: Emme kerro neuvonantajien nimiä, emmekä tiedä heidän olinpaikkaansa.
Vittu!? Meikäläinen on ihan väärissä bisneksissä. Minäkin lupaan hävitä kuin pieru saharaan, jos joku maksaa minulle puoli miljardia.
Mm. tästä syystä mä en koskaan kysele mitään henkilökohtaisia asioita juuri keneltäkään, jos ei siis kyseessä ole oikein läheinen ystävä. Mutta on tässä minusta ongelmansa: tällaisen asian neutraali kysyminen on minusta tavallaan nähtävissä ihan peruskohteliaaksi kiinnostukseksi toisen elämästä. Ja ainahan siihen voi vastata, että jaa-a, että eipä kyllä tiedetä, tai jopa että ei mielellään keskustele näin henkilökohtaisesta asiasta sukujuhlissa tai ylipäänsä muun kuin puolisonsa kanssa. Hyvin moukkamaista utelu on oikeastaan vain silloin, kun siihen liittyy vahva normatiivinen viesti, esim. että kyllähän kaikkien tulee tai ei tule niitä lapsia hankkia, tai hankkia tietyssä iässä tai mitä lie. Ja usein tietysti utelun kohde lukee tällaisen normatiiviseen painostuksen uteluun silloinkin, kun sitä ei siellä tosiasiassa ole. Mutta yleisesti ottaen, minusta aika usein myös itseensä ottajalla tai loukkaantujalla on vastuu siitä, että menee herneen nenään ottamaan. Jos sille tielle lähtee, saa koko ajan pahastua kaikenmaailman pikkuasioista. Melkein minkä vain voi tulkita kielteisesti, jos sellainen tulkintalinja vetoaa.Vesper kirjoitti:Tarkoitin, että kun ei voi tietää, niin ei kannata heittää sitä läppääkään. Tiedätkö, jossain sukujuhlissa tivataan että koskas teillä kuullaan pikkujalkojen tepsutusta. Ja pariskunta on käynyt esim. vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Viaton utelu saattaa osua arkaan paikkaan. Tässä vähän sama homma.
Aloittelijan virhe, kannattaisi käydä hedelmällisyyshoidoissa. Ja toisaalta ei elämäänsä voi elää miettimällä, loukkaantuuko joku tästä, tuosta vai jostain muusta. Pareilta on tapana kysyä, josko lapsia olisi tulossa, koska lajin eloonjääminen on kiinni lisääntymisestä. Toisin kuin sontaluukun naisille ja kastroiduille miehille tehdyistä sisustusohjelmien perusteella joku voisi kuvitella, se ei ole kiinni keittiön uudesta sisustuksesta.Vesper kirjoitti:Tiedätkö, jossain sukujuhlissa tivataan että koskas teillä kuullaan pikkujalkojen tepsutusta. Ja pariskunta on käynyt esim. vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Viaton utelu saattaa osua arkaan paikkaan.
Itse erottaisin koulusta tuon tytön määräajaksi. Voisivat koettaa (turhaan) käräjöidä sitä vastaan.Riemumieli kirjoitti:Joo, joo, mutta pois saa viedä, sormien vetäminen korvista on eri asia.masa kirjoitti:..jolloinka tytön käteen ei olisi tullut "kipeää"?
Itsekään en ymmärrä, miksi koulussa ei vain jaeta ensin kahta kirjallista varoitusta ja sen jälkeen erotus määräajaksi? Parasta tietenkin olisi, jos tokan varoituksen kohdalla vanhemmilta perittäisiin 100€ kansliamaksu ja erotuksen kohdalla 500€ korotettu kansliamaksu.exPertti kirjoitti:Itse erottaisin koulusta tuon tytön määräajaksi. Voisivat koettaa (turhaan) käräjöidä sitä vastaan.Riemumieli kirjoitti:Joo, joo, mutta pois saa viedä, sormien vetäminen korvista on eri asia.masa kirjoitti:..jolloinka tytön käteen ei olisi tullut "kipeää"?
Vuonna 85 kun olin välitunnilla metalliluokassa leikkimässä mig-hitsillä ilman lupaa, tuli Kosti (kässän maikka) ja potkaisi minua täysiä perseeseen samalla karjuen että nyt vittu ulos täältä. Tepsi. En mennyt enää hitsipillillä leikkimään. :auts:Riemumieli kirjoitti:Oppilaan poistamisessa ei saa käyttää voimankäyttövälineitä. Voimakeinojen käyttöön turvautuneen opettajan tai rehtorin tulee antaa kirjallinen selvitys tapahtuneesta opetuksen järjestäjälle.
.
Aika oli eri ja toisaalta, ei tuossakaan käytetty voimankäyttövälineitä, vaan omaa jalkaa.masa kirjoitti:Vuonna 85 kun olin välitunnilla metalliluokassa leikkimässä mig-hitsillä ilman lupaa, tuli Kosti (kässän maikka) ja potkaisi minua täysiä perseeseen samalla karjuen että nyt vittu ulos täältä. Tepsi. En mennyt enää hitsipillillä leikkimään. :auts:Riemumieli kirjoitti:Oppilaan poistamisessa ei saa käyttää voimankäyttövälineitä. Voimakeinojen käyttöön turvautuneen opettajan tai rehtorin tulee antaa kirjallinen selvitys tapahtuneesta opetuksen järjestäjälle.
Vesper kirjoitti:Ymmärsit nyt vähän väärin. Tarkoitin, että kun ei voi tietää, niin ei kannata heittää sitä läppääkään. Tiedätkö, jossain sukujuhlissa tivataan että koskas teillä kuullaan pikkujalkojen tepsutusta. Ja pariskunta on käynyt esim. vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Viaton utelu saattaa osua arkaan paikkaan. Tässä vähän sama homma.masa kirjoitti:Jaahas. Selvännäkijän taidot hukassa.Vesper kirjoitti: No kun kaikki ei voi saada lapsia. Ja osalle se on todella kova paikka.
Ja väännän vielä kerran vaikka rosterista: kommentillani ei ollut mitään tekemistä exatin tai masan kanssa.