Oli.Manaaja kirjoitti:^ Oliko nuo ne jotkut überhintavat monokkelit joita hehkuttelit kuukausi, pari sitten?
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Mielestäni josse junalle on osuvampi termi kuin nysse bussille. Sama vitun ongelma täälläkin silloin harvoin, kun jalkaudun rahvaan pariin, niin puolen vuoden sisään jo kaksi kertaa nysse jättänyt vuoron väliin kokonaan tuossa arkena klo 17-18. Tuntee itsensä kohtuu saappaksi, kun menee turhaan pysäkillä jo valmiiksi kävelytielle varaten istumapaikkaan oikeuttavan lähtöruudun. Eikä ne taulun ajat pidä paikkaansa ollenkaan.nowaysis kirjoitti:Vois HSL sentään koittaa pitää julkisen liikenteen mainetta yllä, kun VR tunnetusti on jo luovuttanut.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Meidän bussin etenemiseen ainakin vaikuttaa Kustaa Vaasan tien vaihteleva tukkoisuus niin paljon, ettei tuosta valitettavasti ole hyötyä. Pitääkö niitten kuskien painaa jotain nappia vai mitä ilmoittaessaan että ovat tietyn minuuttimäärän myöhässä? Vituttaa tosiaan kun tänäänkään EI menty sporalla kun piti bussin tulla minuutissa, josta se vaihtuikin yhdeksään minuuttiin. Että seurataanko sitä jollain sateenliitillä vai pitääkö niiden ite painaa nappia? Jos pitää, saatan jättää tervehtimättä iloisesti, mikäli eivät ole painaneet ja mulle tulee turhaa tressiä!111
Myönnettävä sekin, että ehkä 85% näyttöhomma toimii ihan ok.
Myönnettävä sekin, että ehkä 85% näyttöhomma toimii ihan ok.
Prepare for the worstest.
Olen saanut tavattomasti paskaa niskaan yhdeltä, pian entiseltä kaverilta FB:n kautta.
Long story short: vaimonsa otti ja lähti pian kaksi vuotta sitten. Kaverista tuli maailman katkerin heppu ja purkaa katkeruuttaan kaikkeen ja kaikkiin. Nyt sitten ex-vaimonsa on raskaana ja tämä on syynä, että koko sonta kaadetaan minun niskaani... siis koska en kertonut tälle kaverilleni asiasta
. Hän huomasi meidän käyneen epämääräistä keskustelua FB:ssä suomeksi mm. kahvista ja sushista ja ovelasti käänsi sen googlen kääntäjällä.
Olen kuulemma huono ystävä, koska en kertonut hänelle noita pahoja uutisia. Siis häh? Mitä hänen ex-vaimonsa elämä enää tälle miehelle kuuluu? Sanoin, että unohtaisi ja jatkaisi elämäänsä ja lakkaisi olemasta katkera. Totesin myös, että heidän kahden väliset asiat eivät kuulu minulle, eikä hän voi pistää minua valitsemaan puoltani
Vastaus: Go Fuck Yourself

Long story short: vaimonsa otti ja lähti pian kaksi vuotta sitten. Kaverista tuli maailman katkerin heppu ja purkaa katkeruuttaan kaikkeen ja kaikkiin. Nyt sitten ex-vaimonsa on raskaana ja tämä on syynä, että koko sonta kaadetaan minun niskaani... siis koska en kertonut tälle kaverilleni asiasta

Olen kuulemma huono ystävä, koska en kertonut hänelle noita pahoja uutisia. Siis häh? Mitä hänen ex-vaimonsa elämä enää tälle miehelle kuuluu? Sanoin, että unohtaisi ja jatkaisi elämäänsä ja lakkaisi olemasta katkera. Totesin myös, että heidän kahden väliset asiat eivät kuulu minulle, eikä hän voi pistää minua valitsemaan puoltani

"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
- Riemumieli
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Brittiaksentti on ruvennut vituttamaan ihan järjettömän paljon. Syy on "laadukkaiden" brittidokkarien joita paskalootasta näytetään. Nytkin olisi tullut ykköseltä dokkari ruoan lisäaineista tai jotain, mutta kun kuulin kertojan äänen vehjes meni heti kiinni. Kuuntelen sitten musiikkia. :twisted:
Sitä paitsi sademaassa syödään ihan eri ruokaa, joten eipä toi suomalaiseen ruokavalioon taida liittyä.
Sitä paitsi sademaassa syödään ihan eri ruokaa, joten eipä toi suomalaiseen ruokavalioon taida liittyä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^Helposti hyviä rahoja ilman jotain erityistaitoa ei saa missään. Ihan kysynnän ja tarjonnan laki. Jos jostain saisi helposti hyvät rahat ilman mitään erityisvaatimuksia, niin tulokkaita olisi paljon =>tarjonta alentaa hintaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ahhahhahha! Pahan pistit!masa kirjoitti:..ja kertokaa miltä alalta saa yhtä helposti yhtä hyvät fyffet?
Sikäli pattitilanne, että tää on ainoa homma, mitä """osaan""". Ei ihan hirveesti hotsita tässä elämäntilanteessa heittäytyä uudelleenkoulutettavaksi, kun on noita suita ruokittavana ja velkaakin jonnii verran...
Eniten tässä nykyisessä haasteessa tympii se, miten vitun leväperäisesti firman konekantaa on hoidettu. Yritä nyt saada X työasemaa config managerissa nätisti ruotuun, kun niin rauta- että OS-pakka on täysin levällään. Joukossa on vaikka mitä silppua ja suunnilleen joka toisessa erilainen konffi

Ihan hirveetä kivireen vetämistä! Mutta periksi en perkele anna. Eräänä kauniina päivänä nää seisoo kaikki nätisti rivissä, uniformut kiiltävinä kuin pohjois-korealainen panssaridivisioona.
Ja sitten kun jonain päivänä pomot vittuilee tarpeeksi, vedän koko scheissen sellaiseen umpisolmuun ettei sitä saa kukaan auki ja nauran koko matkan varhaiseläkkeelle

EDIT: päivän ankaran huhkimisen, tunkkaamisen ja ahkeran googlaamisen jälkeen ensimmäiset konekiväärijoukkueet ovat ruodussa. On tässä vielä divisioonan särmäämiseen matkaa, mutta prkele, periksi ei anneta!
Viimeksi muokannut küllküll, 18.10.2011 15:49. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mikähän sellainen homma olisi?exPertti kirjoitti:Sääntöön on poikkeuksia varsinkin julkisella puolella. Siellä vaan paikat ovat kiven takana.NuoriDaavid kirjoitti:Jos jostain saisi helposti hyvät rahat ilman mitään erityisvaatimuksia, niin tulokkaita olisi paljon =>tarjonta alentaa hintaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Aikuisvitunopiskelijat. Mitä uskomatonta epäluotettavaa paskaa.
Ryhmätyö, 4 henkeä. 8 laajempaa kohtaa, 49 pientä kohtaa. Eikä ne laajatkaan kauheen laajoja ole. 2 jakaa ne 8 laajempaa kohtaa, minä ja jäljelle jäänyt ne 49 pientä kohtaa. Noh, kirjottelin sitten 27 niitä pieniä kohtia, tuo toinen 12! Ja niistä kahdesta jotka hoitaa laajemmat kohdat ei oo kuulunu mitään. Ei perkele. Onhan toki ihan mahdollista että on mennyt jotain ohi ja niitä pieniä kohtia piti myös laajojen kohtien kirjoittajien täyttää.
Varmaa on, että yhtään en kyllä kirjota enempää kuin mitä nyt on tehty.
Ryhmätyö, 4 henkeä. 8 laajempaa kohtaa, 49 pientä kohtaa. Eikä ne laajatkaan kauheen laajoja ole. 2 jakaa ne 8 laajempaa kohtaa, minä ja jäljelle jäänyt ne 49 pientä kohtaa. Noh, kirjottelin sitten 27 niitä pieniä kohtia, tuo toinen 12! Ja niistä kahdesta jotka hoitaa laajemmat kohdat ei oo kuulunu mitään. Ei perkele. Onhan toki ihan mahdollista että on mennyt jotain ohi ja niitä pieniä kohtia piti myös laajojen kohtien kirjoittajien täyttää.
Varmaa on, että yhtään en kyllä kirjota enempää kuin mitä nyt on tehty.
Me transmitte sursum, Caledoni!