LOL Tää laski päivän vitutuskäyrää piirun verranPulkannaru kirjoitti:...on ollut auto, jonka logossa komeilee neljä persreikää ja viides on kuskina.

Haa haa! *osoittaa sormella*küllküll kirjoitti:Ja te saata*** idiootit, jotka jätätte pysäköisessänne viereiseen autoon puoli autonleveyttä / -pituutta väliä. Ei ihme ettei mistään tahdo löytää parkkipaikkaa, kun pysäköit peltilehmäsi päin persieitä!
Sanoisin, että suunnilleen yhtä paljon.par-sky kirjoitti:En oo saanu päätettyä kummat vituttaa enempi: ihmiset jotka painavat lisää kaasua kun lähdet ohittamaan vai peräkontissa roikkujat, jotka ei kumminkaan mene ohi vaikka voisivat.
Lähestulkoon aina joudun ostamaan parkkitilani, joten tilani myös käytän, saatana! Eiku... Ei ton ranskalaisen peileistä voi nähdä missä se naapurin keula on ja kun on kerran autosta noussut, niin ei "tosi mies" enää ala korjaamaan! Eiku... Mun onkin pitänyt uusia nää silmälasit jo vuosia sitten. Tai siis. Tjöh! En vaan osaa :(exPertti kirjoitti:Haa haa! *osoittaa sormella*küllküll kirjoitti:Ja te saata*** idiootit, jotka jätätte pysäköisessänne viereiseen autoon puoli autonleveyttä / -pituutta väliä. Ei ihme ettei mistään tahdo löytää parkkipaikkaa, kun pysäköit peltilehmäsi päin persieitä!
Näille runkuille(=ohituskaistakiihdyttelijöille) on sävelletty oma biisi.par-sky kirjoitti: En oo saanu päätettyä kummat vituttaa enempi: ihmiset jotka painavat lisää kaasua kun lähdet ohittamaan
Mä just puhuin miehen isälle ja avovaimolle, ettei antais lahjoja tolle 3 veelle kokoajan, muuten se assosioi siellä käymisen tai ko. tyypit AINA lahjoihin. Nyt kävi siellä yökylässä heidän pyynnöstään; tuli takas pussillinen täynnä kaikkea kivaa. Jätkä vaan loistaa ja kertoo että "kiltit pojat saa lahjoja". Juu, jos olis kotona kiltisti.. tottakai sitä vierailemassa käyttäydytään nätistiMirkku kirjoitti:Jos mä kiellän/käsken kakaraa, niin se ei perkele tarkoita sitä, että samalla sekunnilla mutsi sanoo: "anna nyt toisen......". Se on jumalauta mun kakara ja mummi ei tee mun käskyjä mitättömiksi!!!
Selostetaan sitten lisää.Gat kirjoitti:Minä räjäytin auton!
Tai vain ilmansuodattimen.
Senkin onneksi isän autosta.
Ja isän kanssa yhteistoiminnassa.
Pitkä, surullinen tarina sen auton terveysongelmista, en taida nyt jaksaa selostaa.
Tattista.Pulkannaru kirjoitti:^^
Siskon Golffissa oli muinoin sama vika. Paitsi ettei ampunut takaisin.
Syyt:
- Hall-anturi paskana -> uusi virranjakaja
- moottorin lämpötila-anturi paskana -> uusi anturi.
Tietysti lappilainen merkkiliike ei vikoja löytänyt, mutta kirjoitti rapakan laskun ja kun matkaa oli 200+km per suunta ei mennyt takaisin valittamaan vaan vaihtoin muun merkin merkkikorjaamohuoltikseen samoin tuloksin. Paitsi, että matkaa oli 20km. Nyt rasvanäppi sai multa neuvoja siskon kertomana "mitä?? tallenna oskiloskooppiin hallin sakara-aaltoa pari-kolme minsaa ja tsekkaa se. Häh?Miten?" Onnistui kuitenkin lopulta. paitsi ei ollut, työtilauksesta hpoiketen, mitannut lämpötila-anturia, jolloin moottorin aivot luulivat olevan kesäkeli vaikka -20 astetta ja rikastuksen tarve käynnistäessä ilmeinen. Sisko sai toki auton puhelinavustuksellani käyntiin, mutta ei ollut herkkua herätä muutamia kertoja klo 0100-0330 puhelinneuvontaan (no laita puhelin ikkunasta ulos, että kuulen miltä se kuulostaa kun käynnistät jne).
Jos se levy on todella kärähtänyt, ei sitä kukaan mies korjaa edes pillupalkalla. Varmuuskopiointi pitäisi aina tehdä, vaikka minäkään en tee.Suvinen kirjoitti:Ahistaa kun (miehen) koneesta pamahti kovalevy. Nettiin pääsee harvakseltaan, ja työjutut sekä valokuvat makaavat vissiin kärähtäneellä kovalevyllä. Eikä kukaan (mies) laita tikkua ristiin ongelman ratkaisun eteen.
Ei, kyllä urpot rajoittuu lähinnä suhun, nibaan ja ninniin. Enkä ehkä ihan uskaltaisi sanoa että se olisi trauma etten pidä sinusta tai vanhemmistani. Traumaattista todennäköisesti olisi jos huomaisin yht'äkkiä pitäväni typeryksistä.Georgina kirjoitti:Täällähän ei kukaan tajua mitään ja kaikki on manaajan mielestä urpoja. Että näköjään tuotakin traumaa voi purkaa ainakin näin internetissä, toivotaan että oikeassa elämässä on sitten helpompaa pärjätä huonojen vanhempien aiheuttamien spasmien kanssa.
Meitä on joka junaan, sen sanon.masa kirjoitti:No vittu joo. Pohjalaista vituttaa noissa kolmessa tuntemassani P-Karjalalaisessa se, että mikään luvattu ei pidä ikinä paikkaansa. Siis näköjään Pohjois-Karjalaiseen luonteeseen kuuluu olla avulias ja reilu, mutta varsinainen toteuttaminen kusee, aina.
Nyt pistin kovan sanan yhdelle noista mulkeroista ja kas, pian vuoden lainassa ollut 650 euroa kuulemma palautuu tililleni tänään. Näkis vaan.