elco kirjoitti:urpiainen kirjoitti:En mä mistään tässä ole kieltäytynyt. Olen keskustellut täsamälleen siitä, mistä muutkin, eli Biaudetin lausumasta.
Sulle olennaista tässä on tuntunut olevan se, että Biaudet on porvari. Muille olennaista on se, että Biaudet on kahjo ja hänen lausumansa on kahjo. Minun mielestäni lisäksi perussuomalaiset yksin ovat nykyisellä poliittisella kartalla eri mieltä Biaudet'n ja häntä tukevan multasateenkaaren kanssa.
Siis menikö tämä nyt niin, että
1. Elco syyttää Urpiaista siitä, että Urpiainen kieltäytyy taas (sic) keskustelemasta aiheesta x.
2. Todetaan, että Urpiainen ja kaikki muutkin ao. keskustelussa keskustelevat aiheesta y, jota keskustelu siis koskee.
3. Elco toteaa, että Elcoa pänniikin se, että aiheessa y Urpiaista kiinnostaa aspekti y.i (Sivustahuutajan, ei Urpiaisen esiinnostama ja korostama aspekti), kun taas Elco haluaisi fokusoida aspektiin y.ii, koska siitä saadaan aasinsilta aiheeseen "persut ovat jumalan lahja Suomen politiikalle", millä ei tietenkään ole juurikaan tekemistä aiheen y kanssa, josta muut keskustelevat ja joka Elcoa kiinnostaa vähemmän kuin persujen palvonta.
Ei kai tästä muuta johtopäätöstä voi vetää kuin tämän:
urpiainen kirjoitti:Mitä sä nyt taas sössötät? En mä mistään tässä ole kieltäytynyt. Olen keskustellut täsamälleen siitä, mistä muutkin, eli Biaudetin lausumasta. Tässä keskustelussa mua on erityisesti kiinnostanut sivustahuutajan implikoima kytkös Baiudetin lausumien ja hiherhippien velvollisuuksien välillä. Mä luulen, että se on sun pakkomielteesi, joka estää sua näkemästä, mistä muut keskustelevat.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."