Tsöp tsöp!Dave kirjoitti:Ette oo riittävän söpöjä.Bluntly kirjoitti:Toivottavasti jokin instanssi kiinnostuu konsulttien epäinhimillisistä oloista.
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Kaikkien alojen asiantuntijuus on kyllä niin kova jobi, että jätän sen suosiolla muille. Sellaiset jäbät saa kyllä puolestani pistääkin omaan huoneeseensa ja vieläpä mieluusti niin, että ainoastaan oven ulkopuolella on kahva - jos sielläkään.So Hard kirjoitti:
Ei se mun vika ole jos et ole asiantuntija.
Kai mäkin tuota sietäisin jos kyse olisi oman tiimin tilasta, mutta siellä on puoli komppaniaa samassa avossa mölyapinoimassa.aasi kirjoitti:Mä oon nyt avotilassa, mutta eipä tämä nyt oikeastaan mitenkään töki, ja hiukan komppaan Elcoa että ihan yksin omassa kopissa tulisi varsin kahjoksi.
Mutta eipä tässä tilassa ole puhelimen kanssa töitä tekeviä yhtään, ja muutenkin tilaa varsin hyvin.
Kaikkein jurpointa tuossa tilaratkaisussa on se, että mun duunissa ei ole mitään elementtiä jota kukaan tiimin ulkopuolinen saisi kuulla ennen kuin ne ovat julkisia - eivätkä ne ole juuri koskaan.
Kun on tämmöinen paskakroppa, joka ei juuri vetoa siedä niin minkäs teet. Mielummin terveenä paikassa X kuin jatkuvasti saikulla.elco kirjoitti:Mutta siis toi eroamisella uhkailu vaatimustensa saamiseksi läpi on aina loistava veto.
Ja ei siihen eroamista vaadita. Vain vinkkaisu pomolle, että siirtää työpisteen johonkin toiseen firmaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
No kamoon, exsu on nainen. Tietenkin sillä on kuvat koirasta, kummitytöstä, hellusta jne ja sitten kaikkia ihQuja hassuja juttuja.elco kirjoitti:Tavaroihin? Siis onko teillä oikeasti joitain muitakin tavaroita duunissa kuin läppäri tai pari?exsu kirjoitti:Sitäpaitsi inhoan sitä, jos joku koskee mun tavaroihin, avokonttorissa se olisi ainakin todennäköisempää.
On. Läppäri nyt on vähän rekvisiittaa. Mulla on x määrä kansioita täynnä MUN papereita, pari kirjahyllyllistä kirjoja, lehtiä, kaiken maailman lippulappuja ja muuta sälää. Lisäksi kaikkia hienouksia kuten tunnekortteja, vahaliituja ja askartelumassaa. Ja hienoja kyniä ja muuta toimistosälää. Lisäksi mun työhuoneesta löytyy mm. teltta ja 300 kpl tikkareita.elco kirjoitti:Tavaroihin? Siis onko teillä oikeasti joitain muitakin tavaroita duunissa kuin läppäri tai pari?exsu kirjoitti:Sitäpaitsi inhoan sitä, jos joku koskee mun tavaroihin, avokonttorissa se olisi ainakin todennäköisempää.
Ja hellun, kummitytön ja koiran kuva, eikö niin?exsu kirjoitti:On. Läppäri nyt on vähän rekvisiittaa. Mulla on x määrä kansioita täynnä MUN papereita, pari kirjahyllyllistä kirjoja, lehtiä, kaiken maailman lippulappuja ja muuta sälää. Lisäksi kaikkia hienouksia kuten tunnekortteja, vahaliituja ja askartelumassaa. Ja hienoja kyniä ja muuta toimistosälää. Lisäksi mun työhuoneesta löytyy mm. teltta ja 300 kpl tikkareita.elco kirjoitti:Tavaroihin? Siis onko teillä oikeasti joitain muitakin tavaroita duunissa kuin läppäri tai pari?exsu kirjoitti:Sitäpaitsi inhoan sitä, jos joku koskee mun tavaroihin, avokonttorissa se olisi ainakin todennäköisempää.
Musta on tullu joku vatun pankki, ärsyttävää. Mutsi (no tää ei oikeesti hirveesti ärsytä) tilauttaa mulla netin kautta rehuja, eikä tietysti maksa ennen kuin tavara on toimitettu. No, mä maksan ne jo tilatessa. Broidi on pystyssä Rukan reissulta, makselee seuraavasta liksasta. Kertaluontoinen tapaus, joten ok. Mutta mun systeri, hermo menee. Ensin se lainaa rahaa, jonka maksaa liksapäivänä takas. Yllättäen pari vkoa liksapäivästä on rahat taas loppu, ja lainaa lisää. Ensin pari satasta, sitten taas pari ja ehkä vielä vähän. Tilipäivänä maksaa taas. Kuvio toistuu. Ja sitten kuitenkin kehtaa mulle selittää että on suunnitellut lähtevänsä viikon päästä etelään, kun on viikko lomaa. Tekis mieli huutaa että millä rahalla, multako meinasit ne vipata?! V*ttu, haluan mun rahat NYT, tuhlaan ne kaikki ens viikonloppuna Nykissä!!!
Work like a captain, play like a pirate.
Kertoilin tuossa aikaisemmin, että tiimistä yksi tipahti sairauslomalle, kestosta ei tieto, lekurit jatkavat sitä toistaiseksi 2 vkoa kerrallaan - mikä on meillä töissäolijoille aivan perseestä.
Tämä kesä näyttääkin sitten siltä, että koska en ehtinyt korvamerkitä neljää lomaviikkoani ajoissa niin loput kaksi viikkoa siirtyvät epämääräiseen ajankohtaan. Näillä näkymin en siis lomaile päivääkään perheen kanssa, muijan lomat ihan eri aikaan. Ja pisteeksi iin päälle eukkokulta järjesti itsensä polttareihin toisen lomaviikkoni lauantaina. Muuten jees, mutta se viikko piti ajaa pohjois-Norjaan sukeltamaan ja takaisin. Eli jos maanantaina aamulla pääsee lähtemään, ehtii perillä sukeltaa kaksi päivää suunnitellun viiden sijasta ennen kuin pitää lähtee ajamaan takaisin. Kyseinen paikka on hyvin eksklusiivinen ja sinne on todella hankala päästä.
Ihan VITUN jees. Pitäisköhän riipaista kännit vitutukseen?
Tämä kesä näyttääkin sitten siltä, että koska en ehtinyt korvamerkitä neljää lomaviikkoani ajoissa niin loput kaksi viikkoa siirtyvät epämääräiseen ajankohtaan. Näillä näkymin en siis lomaile päivääkään perheen kanssa, muijan lomat ihan eri aikaan. Ja pisteeksi iin päälle eukkokulta järjesti itsensä polttareihin toisen lomaviikkoni lauantaina. Muuten jees, mutta se viikko piti ajaa pohjois-Norjaan sukeltamaan ja takaisin. Eli jos maanantaina aamulla pääsee lähtemään, ehtii perillä sukeltaa kaksi päivää suunnitellun viiden sijasta ennen kuin pitää lähtee ajamaan takaisin. Kyseinen paikka on hyvin eksklusiivinen ja sinne on todella hankala päästä.
Ihan VITUN jees. Pitäisköhän riipaista kännit vitutukseen?
Luulis harrastusmatkan olevan prioriteeteissä korkeammalla kuin ryyppyreissun. Vallankin jos matkaa on suunniteltu jo aikaisemmin. Eikö se olisi ennemminkin vaimon tehtävä järjestää lastenhoitaja, jos haluaa polttareihin lähteä?küllküll kirjoitti:Ja pisteeksi iin päälle eukkokulta järjesti itsensä polttareihin toisen lomaviikkoni lauantaina. Muuten jees, mutta se viikko piti ajaa pohjois-Norjaan sukeltamaan ja takaisin.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Paitsi jos harrastusmahdollisuuksia on päässyt suorittamaan, mutta toinen on ollut kotona lasten vankina. Ilman harrastus tai ryyppäysmahdollisuuksia. Jos näin on, niin se on voi voi ja iso kyynel jos toinen joutuu tinkimään myös menoistaan.Vagabondo kirjoitti:Luulis harrastusmatkan olevan prioriteeteissä korkeammalla kuin ryyppyreissun. Vallankin jos matkaa on suunniteltu jo aikaisemmin. Eikö se olisi ennemminkin vaimon tehtävä järjestää lastenhoitaja, jos haluaa polttareihin lähteä?küllküll kirjoitti:Ja pisteeksi iin päälle eukkokulta järjesti itsensä polttareihin toisen lomaviikkoni lauantaina. Muuten jees, mutta se viikko piti ajaa pohjois-Norjaan sukeltamaan ja takaisin.
Mutta mutta, en siis tiedä miten setä kk:n kodissa tilanne on. Tämä on virallinen disclaimeri.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Tiedän kyllä, että työnantajan (ja työkavereiden) toive monesti on, että lääkäri kirjoittaa kerralla riittävän pitkän sairasloman, koska se helpottaa työpaikan käytännön järjestelyjä.küllküll kirjoitti:Kertoilin tuossa aikaisemmin, että tiimistä yksi tipahti sairauslomalle, kestosta ei tieto, lekurit jatkavat sitä toistaiseksi 2 vkoa kerrallaan - mikä on meillä töissäolijoille aivan perseestä.
Tämä ei kuitenkaan ole taas lainsäädännön mukaan mahdollista, koska sairaslomaa voi kirjoittaa vain sille ajalle, jolla arvioi potilaan olevan työkyvytön. Ts. jos ei pysty arvioimaan työkykyä yli 2 viikon päähän, ei voi kirjoittaa sairaslomaakaan sen pidemmäksi.
Viimeksi muokannut Dave, 10.05.2011 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En sitten ehtinyt mitään tämän suhteen. Pomo vaihtoi vakanssia ja työpisteen pomo pisti meikäläisen siirtymään paikasta paska paikkaan melko hyvä.Bluntly kirjoitti:Ja ei siihen eroamista vaadita. Vain vinkkaisu pomolle, että siirtää työpisteen johonkin toiseen firmaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jos mä oikein ymmärsin, niin ei kk:lla ole suunnitelmissa kuin pari viikon sukellusreissua. Luulis että sitä pullonkallistelu aikaa voi järjestää niiden muiden viikkojen aikana tai vaihtoehtoisesti järkätä lapsen hoitoon kyseiseksi illaksi. No, kukin tyylillään. Mun prioriteettilistalla polttarit ei oo kovin korkeassa asemassa.par-sky kirjoitti:Paitsi jos harrastusmahdollisuuksia on päässyt suorittamaan, mutta toinen on ollut kotona lasten vankina. Ilman harrastus tai ryyppäysmahdollisuuksia. Jos näin on, niin se on voi voi ja iso kyynel jos toinen joutuu tinkimään myös menoistaan.
We used to laugh a lot
Kyllähän mie tämän ymmärrän. Kuitenkin henkilöllä on historiassa jo yksi diagnosoitu masis ja tämä on kuulemma "keskivakava". Koska masennus ei parane tietääkseni millään ilveellä / lääkkeillä muutamassa viikossa, niin siksi ihmettelen tätä vetkuttelua.Dave kirjoitti:Ts. jos ei pysty arvioimaan työkykyä yli 2 viikon päähän, ei voi kirjoittaa sairaslomaakaan sen pidemmäksi.
Ymmärrän että nillitykseni saattaa kuulostaa ylimitoitetulta. Vitutuksen määrä aukeaa ehkä paremmin, jos lisätään fakta että viimeiset kolme kesää ollaan "jouduttu" kesälomat olemaan tasan himassa. Niistä yhden neliviikkoisen mä olin koko ajan yksin toisen skidin kanssa kotona yksin kun muija oli töissä. Että ei tässä näitä harrastusmenoja ole kummallekaan ihan hirveesti siunaantunut. Itse olen päässyt veteen keskimäärin kerran kolmessa viikossa, puolentoista kk tauotkaan eivät ole harvinaisia. Dyykkiharrastus on lisäksi ainoa "sosiaalinen henkireikä", meikällä nyt vaan ei ole kavereita sen harrastuspiirin ulkopuolella. Duunikin on enimmäkseen yksin koneella istumista.Vagabondo kirjoitti:Jos mä oikein ymmärsin, niin ei kk:lla ole suunnitelmissa kuin pari viikon sukellusreissua.
Kuten aikaisemminkin kerrottu, niin tänne on lastenhoitajan saaminen melko mahdotonta. MLL:n tarjonta on olematonta, vanhemmat asuu 150-250 km päässä ja neljästä ainoastaan kaksi on "täysikuntoisia".
Jos vaan rahat piisaa, niin lennetään koko lössi syyskussa yhdeksi viikoksi säästölomalle vaikka Epsanjaan. Pakko tässä on maisemaa välillä vaihtaa, jatkuva kotinurkissa luuhaaminen käy molempien vanhempien hermoille.
Viimeksi muokannut küllküll, 11.05.2011 9:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyh ja pöh. Parisuhde on oman itsekkyyden pelikenttä. KK haluaa sukeltaa maksimiajan mikä on mahdollista ja puoliso haluaa olla kännissä kavereitten kanssa milloin polttariaika on. Vain toinen voi voittaa.Vagabondo kirjoitti:Jos mä oikein ymmärsin, niin ei kk:lla ole suunnitelmissa kuin pari viikon sukellusreissua. Luulis että sitä pullonkallistelu aikaa voi järjestää niiden muiden viikkojen aikana tai vaihtoehtoisesti järkätä lapsen hoitoon kyseiseksi illaksi. No, kukin tyylillään. Mun prioriteettilistalla polttarit ei oo kovin korkeassa asemassa.par-sky kirjoitti:Paitsi jos harrastusmahdollisuuksia on päässyt suorittamaan, mutta toinen on ollut kotona lasten vankina. Ilman harrastus tai ryyppäysmahdollisuuksia. Jos näin on, niin se on voi voi ja iso kyynel jos toinen joutuu tinkimään myös menoistaan.
Came here for school, graduated to the high life
Ei lääkärit tee virheitä!küllküll kirjoitti:Kyllähän mie tämän ymmärrän. Kuitenkin henkilöllä on historiassa jo yksi diagnosoitu masis ja tämä on kuulemma "keskivakava". Koska masennus ei parane tietääkseni millään ilveellä / lääkkeillä muutamassa viikossa, niin siksi ihmettelen tätä vetkuttelua.Dave kirjoitti:Ts. jos ei pysty arvioimaan työkykyä yli 2 viikon päähän, ei voi kirjoittaa sairaslomaakaan sen pidemmäksi.
No, oikeasti voi olla niinkin, että lääkäri ei ajattele asiaa työpaikan kannalta.
Riippuu työstä kauanko ollaan saikulla vai ollaanko ollenkaan. Kun mulla diagnosoitiin keskivakava niin en ollu päivääkään saikulla - sitä kyllä tarjottiin mut en halunnut.küllküll kirjoitti:Kyllähän mie tämän ymmärrän. Kuitenkin henkilöllä on historiassa jo yksi diagnosoitu masis ja tämä on kuulemma "keskivakava". Koska masennus ei parane tietääkseni millään ilveellä / lääkkeillä muutamassa viikossa, niin siksi ihmettelen tätä vetkuttelua.Dave kirjoitti:Ts. jos ei pysty arvioimaan työkykyä yli 2 viikon päähän, ei voi kirjoittaa sairaslomaakaan sen pidemmäksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.