Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

http://www.bullfarm.fi/bfshop/

Tuota ne yrittävät tyrkyttää taas Go fat go -haasteessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kyselisin stadilaisilta hyvistä rullaluistelureiteistä lyhyen matkan päässä keskustasta? Olen Stadissa työasioissa yhden yön tällä viikolla ja haluaisin tehdä illalla jotain muutakin kuin hotellikuolemoida.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

küllküll kirjoitti:Kyselisin stadilaisilta hyvistä rullaluistelureiteistä lyhyen matkan päässä keskustasta? Olen Stadissa työasioissa yhden yön tällä viikolla ja haluaisin tehdä illalla jotain muutakin kuin hotellikuolemoida.
Hesaria pitkin Kurvittaresta Roskapankkiin, toimii myös Niban hiihtolatuna.

Paitsi että Kurvitar ei ole Hesarilla, noh aloittaa sitten Lepakkomiehestä.
Bluntly
Kitisijä

küllküll kirjoitti:Kyselisin stadilaisilta hyvistä rullaluistelureiteistä lyhyen matkan päässä keskustasta? Olen Stadissa työasioissa yhden yön tällä viikolla ja haluaisin tehdä illalla jotain muutakin kuin hotellikuolemoida.
Kadut taitaa olla siinä kunnossa että tarvitaan maastorenkaat. Ainahan voi paahtaa töölönlahtea ympäri.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mietin jo pääni puhki että onko lätkässä paitsio jos kiekko hallussa peruuttaa siniviivan yli. Onneksi on google: Ei ole.

"Mies menee ennen kiekkoa" -sääntö ei siis aina päde. Ei siis sittenkään ole mitään kysyttävää, ajattelin vain jakaa tämänkin itselleni uuden tiedon kanssanne.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^Oli kyl täysin uutta tietoa mulle, olisin veikannut päinvastaista.
Saisko viel jotain linkkiä niin voin prassailla kavereille omin silmin katsoneeni.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ ~
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Minä taas täällä hei. Miten mä saan silikonin/sen vitun liiman mikä siitä on jääny kaakeliin, pois? Suihkuseinän irrotus oli vaikeeta mut noiden stanan silikonirippeiden riipiminen vie hermot. Sormenpäät jo verillä tost hinkkaamisesta.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei, nyt minä kysyn ihan tavallisena ihmisenä!!!

Vastatkaa siis ihan normaalisti, älkääkä ajatelko kuka minä olen!

Kysymys:

PITÄÄKÖ VANHAT KUMMIRENKAAT ENEMMÄN ÄÄNTÄ ASHVALTILLA kuin ihka uuret kummista valmistetut.

ELI tuntuu kuin automobiilivaununi pitäisi STADIN kaduilla enemmän ääntä nyt kun kummit ovat kuluneet kuin silloin kun ostin kummit uutena.

TÄMÄ KYSYMYS on tosi, jos vaikka tuo manattu tyyppi tietäisi kun hän hän hän tietää kaikki kaikki. Jos jokin tyttö tietää niin vastaa rohkeasti vanhalle kunnon Arskalle!

STADIN A
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sola kirjoitti:Minä taas täällä hei. Miten mä saan silikonin/sen vitun liiman mikä siitä on jääny kaakeliin, pois?
Mattoveitsellä olen ainakin toistaiseksi saanut vanhat pesutilojen saniteettisilikonit pois.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sola
Kitinän uhri

^Eikös se naarmuta kaakelia? Suurimman osan oon saanut kyllä pois mut kaikkee en. Ja se vaikuttas enemmän olevan ny jotain liimaa kun sitä silikonia. Silikonit itessään lähti aika helposti sormin pyörittelemällä.
Bluntly
Kitisijä

Suurimmat kaavitaan pois vaikka sillä mattoveitsellä, loput asetonilla.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Onko muuten syntiä jos vaan "korjailee" silikoneja eikä laita kokonaan uusia?
Came here for school, graduated to the high life
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:Onko muuten syntiä jos vaan "korjailee" silikoneja eikä laita kokonaan uusia?
Asunnon remonttimielessä ei, rintavarustuksesta puhuttaessa... ei.
The great club outshines the individual, always and forever.
exPertti
Kitisijä

Elppis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Onko muuten syntiä jos vaan "korjailee" silikoneja eikä laita kokonaan uusia?
Asunnon remonttimielessä ei, rintavarustuksesta puhuttaessa... ei.
Höh, nyt alkoi tehdä mieli tuijottaa tissejä. Taidan tehdäkin seuraavaksi niin.
exPertti
Kitisijä

So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:^ Kiitos, internet

http://www.listaholic.com/the-50-hottes ... boobs.html
Pah. Kauheaa ylimarkkinointia. En nähnyt yhtään tissiä, kaikki vaatteiden peitossa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Noniin, nyt olisi 2000-3000€ niiden kotisivujen tehtailuun, onko hyviä ehdotuksia?
Work like a captain, play like a pirate.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Tuo on melkein sama, kun menisi yksin keskelle favelaa huutamaan "mulla on tässä salkullinen rahaa, tulkaa ryöstämään mut!"
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:^ Tuo on melkein sama, kun menisi yksin keskelle favelaa huutamaan "mulla on tässä salkullinen rahaa, tulkaa ryöstämään mut!"
Siksi mä huudankin täällä, enkä mainostoimiston ovella. Daah.
Work like a captain, play like a pirate.
Sola
Kitinän uhri

Bluntly kirjoitti:Suurimmat kaavitaan pois vaikka sillä mattoveitsellä, loput asetonilla.
Eli kynsilakanpoistoaineella :]
Sola
Kitinän uhri

Kun armeijassa olleet sai niitä merkkejä niin pitikö ne ommella takkiin käsin vai saiko käyttää ompelukonetta? Oliko sillä merkitystä?
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sola kirjoitti:Kun armeijassa olleet sai niitä merkkejä niin pitikö ne ommella takkiin käsin vai saiko käyttää ompelukonetta? Oliko sillä merkitystä?
Aika harva sitä kantelee ompelukonetta mukaan kasarmille.
Sola
Kitinän uhri

^Äh, enhän mä ny noin sitä tarkottanut. Eli kaikkiko merkit piti siinä sitten heti ommella kaikkiin tarvittaviin kuteisiin? Et ei saanut viedä äitille niitä mitä ei heti tarvinnut käyttää ja merkit sai ommella myöhemmin?
Vastaa Viestiin