Kyselisin stadilaisilta hyvistä rullaluistelureiteistä lyhyen matkan päässä keskustasta? Olen Stadissa työasioissa yhden yön tällä viikolla ja haluaisin tehdä illalla jotain muutakin kuin hotellikuolemoida.
küllküll kirjoitti:Kyselisin stadilaisilta hyvistä rullaluistelureiteistä lyhyen matkan päässä keskustasta? Olen Stadissa työasioissa yhden yön tällä viikolla ja haluaisin tehdä illalla jotain muutakin kuin hotellikuolemoida.
Hesaria pitkin Kurvittaresta Roskapankkiin, toimii myös Niban hiihtolatuna.
Paitsi että Kurvitar ei ole Hesarilla, noh aloittaa sitten Lepakkomiehestä.
küllküll kirjoitti:Kyselisin stadilaisilta hyvistä rullaluistelureiteistä lyhyen matkan päässä keskustasta? Olen Stadissa työasioissa yhden yön tällä viikolla ja haluaisin tehdä illalla jotain muutakin kuin hotellikuolemoida.
Kadut taitaa olla siinä kunnossa että tarvitaan maastorenkaat. Ainahan voi paahtaa töölönlahtea ympäri.
Mietin jo pääni puhki että onko lätkässä paitsio jos kiekko hallussa peruuttaa siniviivan yli. Onneksi on google: Ei ole.
"Mies menee ennen kiekkoa" -sääntö ei siis aina päde. Ei siis sittenkään ole mitään kysyttävää, ajattelin vain jakaa tämänkin itselleni uuden tiedon kanssanne.
Minä taas täällä hei. Miten mä saan silikonin/sen vitun liiman mikä siitä on jääny kaakeliin, pois? Suihkuseinän irrotus oli vaikeeta mut noiden stanan silikonirippeiden riipiminen vie hermot. Sormenpäät jo verillä tost hinkkaamisesta.
Vastatkaa siis ihan normaalisti, älkääkä ajatelko kuka minä olen!
Kysymys:
PITÄÄKÖ VANHAT KUMMIRENKAAT ENEMMÄN ÄÄNTÄ ASHVALTILLA kuin ihka uuret kummista valmistetut.
ELI tuntuu kuin automobiilivaununi pitäisi STADIN kaduilla enemmän ääntä nyt kun kummit ovat kuluneet kuin silloin kun ostin kummit uutena.
TÄMÄ KYSYMYS on tosi, jos vaikka tuo manattu tyyppi tietäisi kun hän hän hän tietää kaikki kaikki. Jos jokin tyttö tietää niin vastaa rohkeasti vanhalle kunnon Arskalle!
STADIN A
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Sola kirjoitti:Minä taas täällä hei. Miten mä saan silikonin/sen vitun liiman mikä siitä on jääny kaakeliin, pois?
Mattoveitsellä olen ainakin toistaiseksi saanut vanhat pesutilojen saniteettisilikonit pois.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^Eikös se naarmuta kaakelia? Suurimman osan oon saanut kyllä pois mut kaikkee en. Ja se vaikuttas enemmän olevan ny jotain liimaa kun sitä silikonia. Silikonit itessään lähti aika helposti sormin pyörittelemällä.
^Äh, enhän mä ny noin sitä tarkottanut. Eli kaikkiko merkit piti siinä sitten heti ommella kaikkiin tarvittaviin kuteisiin? Et ei saanut viedä äitille niitä mitä ei heti tarvinnut käyttää ja merkit sai ommella myöhemmin?