Vesper kirjoitti:(ei Gat!)

*loukkaantuu*
No OK. Graafikonhommani ainakin rajoittuivat kuvien pienentämiseen ja pakkaamiseen, niin että siihen aikaan mahtuivat myös 56 k modeemin läpi vikkelästi. Fiineistä pilkunnussintavaatimuksista (mikä "anti-alias?) en ollut kuullutkaan, eikä asiakkaatkaan tienneet.
Jos joku on nähnyt hylätyn oman kotisivuni, niin senhän tein kurssiharjoituksena v. 1998 ennen kuin olin töitä nähnytkään. Tahallani camp- räikeäksi, mitä ei nykyään ymmärretä. Ja kokeillen kaikkia mahdollisia hilavitkuttimia, jotka eivät nykyisillä selaimilla edes toimi tai vetävät ihan vituralleen. Sitten jos joku on päätellyt, missä olin töissä, niin niiden pääsivuthan (jotain 4 erillistä saittia) siis ei ole minun tekosiani, En minä niitä alkanut uusimaan vaan lätkin uutta sille vanhalle kökköpohjalle, jonka joku halpiseditorilla oli tehnyt. Sen sijaan sen ajan monien olleiden ja menneiden urheilutapahtumien sivustot on kokonaan minun. Niissäkin minulla oli taipumusta vipstaakeihin, pitäen huolta selainyhteensopivuudesta. Nekin varmaan jumii nyt, koska selaimiin on tehty silkkoja huononnuksia esim. että hyväksi koetut scriptit ei toimikaan ja applettituki on poistettu kokonaan. Minun spesialiteettini oli kai käyttäjäystävällisyys ja navigointi. Joka paikasta piti päästä joka paikkaan suoraan, koskematta selaimen nappeihin. Siinä oli hyvä käyttää kehyssivuja, joita niitäkin jostain käsittämättömästä järettömästä syystä nyt halveksitaan.
Oli mulla yksi pimeänä maksava yksityisasiakaskin. Venakkosukuinen muija jonka mökkivuokraussivuja laitoin. Se soitteli taas pari viikkoa siten johon minä, että sori, asun nyt 250 km päässä ja minulla on oma elinkeino. (Hän kun maksoi lähinnä vodkapulloina)