Gat kirjoitti:Dave vanhan kansan miehenä luultavasti ajatteli Kalle-miestenlehden Homo-osuutta, "Gay-Kallea", joka minulle viattomalle teinipojalle 70-luvulla pilasi puolet lehdestä
Mä muistelisin, että sen nimenä oli "Gay kansan omat sivut". En muista. Ei ollut kivoja joo.
Älkää peljätkö, se on nykyään erillinen liite, jonka heittää nopeasti roskiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gat kirjoitti:Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.
Kuten vespa sanoi, ei naisien simpukat lämpene pelkästään ulkonäölle. Sun täytyy löyhytellä vähän enemmän käytettävällä käteiskassalla ja varsinkin luoda mielikuvia naisille siitä mitä voisit käteiskassalla tehdä ja ostaa.
RP kirjoitti:
Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
We aim to please. Sä olet kyllä niiin naisjouden kuin vain olla saattaa.
G-miehen katkeruutta voidaan höllätä sillä, että olen saanut suunnilleen yhtä paljon pildeä tältä foorumilta kuin hänkin. Jotenkin minulla on kuitenkin sellainen olo, että se miltä näytän ja miten paljon pildeä tulee on minulle hieman pienempi issue kuin hänelle.
Viimeksi muokannut elco, 17.04.2011 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gat kirjoitti:Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.
Kuten vespa sanoi, ei naisien simpukat lämpene pelkästään ulkonäölle. Sun täytyy löyhytellä vähän enemmän käytettävällä käteiskassalla ja varsinkin luoda mielikuvia naisille siitä mitä voisit käteiskassalla tehdä ja ostaa.
RP kirjoitti:
Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
We aim to please. Sä olet kyllä niiin naisjouden kuin vain olla saattaa.
Tosi kiva että vaivauduit kommentoimaan tätä tulvauntani, koska olin vähän minimaalisen paljon että eikö tule irtoa mitään sieltä suunnalta.
Mä en kyllä tiedä tuosta naisjoudenista, onko se kohteliaisuus vai loukkaus, mutta annan simpukkani päättää tämän asian. Valitettavasti se on tänään hyvin ansaitulla lomalla, ellei se nyt satu kokemaan pakottavaa tarvetta keskustella asiasta siitä huolimatta. Kuulostelen.
RP kirjoitti:
Tosi kiva että vaivauduit kommentoimaan tätä tulvauntani, koska olin vähän minimaalisen paljon että eikö tule irtoa mitään sieltä suunnalta.
En mä huomannut sitä aikaisemmin.
Onhan tämä tietty jossain määrin imartelevaa, että päätyy kuumottavaan uneen, mutta etupäässä se on vaan outoa kun emme tietääkseni ole tavanneet. Jos tollaset on unet niin voi kyllä olla parempi, ettemme tapaakaan - siis siinä mielessä, että todellisuus lienee mielikuvitusta valjumpi.
RP kirjoitti:
Mä en kyllä tiedä tuosta naisjoudenista, onko se kohteliaisuus vai loukkaus,
No ei siinä mitään outoa ole, spesialisoitunut itseni mindfuckaamiseen (ajoittain myös toisten, pahat tavat pysyy tiukassa), joten en mä tarvi mitään fyysistä kontaktia (näkemistä) tehdäkseni näin. Siihen riittää ihan palstapersoona. Sun. Onhan se tietenkin aika ilkeää käyttää sua tolleen seksuaalisten himojen tyydyttämiseen. Oops.
Ajattelin mä kutsua sutkin sinne mun sylitanssi (Dumis) karaokeraiskausmiittiin (natsiasut sallittu) eikä ollut ajatuksena rahdata sua nurkaan kuiskuttelusessiolle, vähän niinkuin testaamaan mielikuvituksen ja todellisuuden eroja ihan vaan tieteen nimissä.
Mulla saattoi olla sormet ristissä tuon kirjoittaessa, mutta se on jo toinen tarina.
RP kirjoitti:
Ajattelin mä kutsua sutkin sinne mun sylitanssi (Dumis) karaokeraiskausmiittiin (natsiasut sallittu) eikä ollut ajatuksena rahdata sua nurkaan kuiskuttelusessiolle, vähän niinkuin testaamaan mielikuvituksen ja todellisuuden eroja ihan vaan tieteen nimissä.
Olen ilman muuta mukana. Kysymys vain kuuluukin, että riittävätkö sulla kivet.
Mä olen muutenkin vähän ajatellut, että kesällä voisi olla taas privamiitin paikka.
RP kirjoitti:
Olen ilman muuta mukana. Kysymys vain kuuluukin, että riittävätkö sulla kivet.
Mä olen muutenkin vähän ajatellut, että kesällä voisi olla taas privamiitin paikka.
Häh? Olen luullut, että RP on siweellistä vaimoväkeä.
Mutta jos tuollaista järjestetään, haluan olla mukana. Koettaisin olla katsomatta elcoa alastomana, Ja ymmärrettävistä esteettistä syistä vice versa.
Gat kirjoitti:
Mutta jos tuollaista järjestetään, haluan olla mukana.
Voit luottaa siihen, etteivät tiemme miiteissä enää kohtaa.
Joo.
Sen ainoan kerran kun sata vuotta sitten sinä ja minä tapasimme, kutsuit jengiä asuntoosi. Sitten kieltäydyit päästämästä minua sisään, koska olen psykopaatti vai oliko se sosiopaatti. Ei auttanut, vaikka laitoin bootsin rautaporttisi ja kamanan väliin.
Viimeksi muokannut Gat, 17.04.2011 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gat kirjoitti:
Sen ainoan kerran kun sata vuotta sitten sinä ja minä tapasimme, kutsuit jengiä asuntoosi. Sitten kieltäydyit päästämästä minua sisään, koska olen pykopaatti vai oliko se sosiopaatti. Ei auttanut, vaikka laitoin bootsin rautaporttisi ja kamanan väliin.
So? Mielestäni esitin melko hyvää tilannetajua tuossa.
Gat kirjoitti:
Sen ainoan kerran kun sata vuotta sitten sinä ja minä tapasimme, kutsuit jengiä asuntoosi. Sitten kieltäydyit päästämästä minua sisään, koska olen pykopaatti vai oliko se sosiopaatti. Ei auttanut, vaikka laitoin bootsin rautaporttisi ja kamanan väliin.
So? Mielestäni esitin melko hyvää tilannetajua tuossa.
No jos siellä ei olisi nussittu, en olisi yrittänyt tappaa ketään. (ja siis saanut turpiini) Muistaakseni olit huolestunut tiedänkö osoitteesi. jos päästät Sisään . Mutta en vieläkään muista edes missä kaupunginosassa se rautaporttisi oli. Kantastadia jotain. Olin känishä.