Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:No jos yhtään lohduttaa niin sulla on kyllä ihan kivasti sexy ääni.
Do dii. Heti tuli parempi mieli :) Voitaiskin taas soitella ens viikolla kun noi vaalitulokset on kirjattu. Vaikö?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:No jos yhtään lohduttaa niin sulla on kyllä ihan kivasti sexy ääni.
Do dii. Heti tuli parempi mieli :) Voitaiskin taas soitella ens viikolla kun noi vaalitulokset on kirjattu. Vaikö?
Kyllä se mulle sopii, course! Vaalitulosten jälkeistä ärrimurria ja kiihkoa?
CeDell Davis

RP kirjoitti:Kyllä se mulle sopii, course! Vaalitulosten jälkeistä ärrimurria ja kiihkoa?
Äänestän jotain hott.... Eikun ennustan keskustelun olevan kuum... Tai siis mennään asialinjalla? Puretaan sun pettymys ja mun onnistuminen?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:Kyllä se mulle sopii, course! Vaalitulosten jälkeistä ärrimurria ja kiihkoa?
Äänestän jotain hott.... Eikun ennustan keskustelun olevan kuum... Tai siis mennään asialinjalla? Puretaan sun pettymys ja mun onnistuminen?
Its a deal! Anyway u want it! Sitäpaittee jäi mielenkiintonen juttu kesken viimeks.
CeDell Davis

RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
Its a deal! Anyway u want it! Sitäpaittee jäi mielenkiintonen juttu kesken viimeks.
Puhelinlasku firman piikkiin! Ennustan pitkää sessiota.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dave kirjoitti:
Gat kirjoitti:Dave vanhan kansan miehenä luultavasti ajatteli Kalle-miestenlehden Homo-osuutta, "Gay-Kallea", joka minulle viattomalle teinipojalle 70-luvulla pilasi puolet lehdestä
Mä muistelisin, että sen nimenä oli "Gay kansan omat sivut". En muista. Ei ollut kivoja joo.
Älkää peljätkö, se on nykyään erillinen liite, jonka heittää nopeasti roskiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dave kirjoitti:Tästä hattu

ja sitten asiaan:
Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.
Kuten vespa sanoi, ei naisien simpukat lämpene pelkästään ulkonäölle. Sun täytyy löyhytellä vähän enemmän käytettävällä käteiskassalla ja varsinkin luoda mielikuvia naisille siitä mitä voisit käteiskassalla tehdä ja ostaa.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:
Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
We aim to please. Sä olet kyllä niiin naisjouden kuin vain olla saattaa.

G-miehen katkeruutta voidaan höllätä sillä, että olen saanut suunnilleen yhtä paljon pildeä tältä foorumilta kuin hänkin. Jotenkin minulla on kuitenkin sellainen olo, että se miltä näytän ja miten paljon pildeä tulee on minulle hieman pienempi issue kuin hänelle.
Viimeksi muokannut elco, 17.04.2011 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutkun imarteltelen itseäni, että kerran elcon nähtyäni ehkä virheellisesti koin, ettei se ole paljoa edes minua komeampikaan. Mikä on surkeeta molemmille.
Kuten vespa sanoi, ei naisien simpukat lämpene pelkästään ulkonäölle. Sun täytyy löyhytellä vähän enemmän käytettävällä käteiskassalla ja varsinkin luoda mielikuvia naisille siitä mitä voisit käteiskassalla tehdä ja ostaa.
Mä tarvin lisää rahaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dave kirjoitti:Mä tarvin lisää rahaa.
Niinpä. Ei tuolla eilisen euron lottovoiton hehkuttamisella taida päästä minkään hameen alle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco
Kitisijä

Dave kirjoitti: Mä tarvin lisää rahaa.
Luuletko tosissaan, että lisäraha tekisi sinut onnellisemmaksi. Vaikea kuvitella.

Tosin jos itse saisin lisää rahaa niin olen täysin vakuuttunut, että se lisäisi onnellisuuttani merkittävästi.
Dave

elco kirjoitti:
Luuletko tosissaan, että lisäraha tekisi sinut onnellisemmaksi. Vaikea kuvitella.

Tosin jos itse saisin lisää rahaa niin olen täysin vakuuttunut, että se lisäisi onnellisuuttani merkittävästi.
Olen filantrooppi. Enemmän rahaa mulle =>enemmän orgasmeja naisille.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
elco kirjoitti:

Olen filantrooppi. Enemmän rahaa mulle =>enemmän orgasmeja naisille.
Onko tullut jo montakin?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti:
Thanks. Hah hah, menen jatkamaan siivoomista, kunhan tätä funtsin imuroinnin ohessa. Joo, tosi paha oon. Kiitos.
We aim to please. Sä olet kyllä niiin naisjouden kuin vain olla saattaa.
Tosi kiva että vaivauduit kommentoimaan tätä tulvauntani, koska olin vähän minimaalisen paljon että eikö tule irtoa mitään sieltä suunnalta.

Mä en kyllä tiedä tuosta naisjoudenista, onko se kohteliaisuus vai loukkaus, mutta annan simpukkani päättää tämän asian. Valitettavasti se on tänään hyvin ansaitulla lomalla, ellei se nyt satu kokemaan pakottavaa tarvetta keskustella asiasta siitä huolimatta. Kuulostelen.
elco
Kitisijä

RP kirjoitti:
Tosi kiva että vaivauduit kommentoimaan tätä tulvauntani, koska olin vähän minimaalisen paljon että eikö tule irtoa mitään sieltä suunnalta.
En mä huomannut sitä aikaisemmin.

Onhan tämä tietty jossain määrin imartelevaa, että päätyy kuumottavaan uneen, mutta etupäässä se on vaan outoa kun emme tietääkseni ole tavanneet. Jos tollaset on unet niin voi kyllä olla parempi, ettemme tapaakaan - siis siinä mielessä, että todellisuus lienee mielikuvitusta valjumpi.
RP kirjoitti: Mä en kyllä tiedä tuosta naisjoudenista, onko se kohteliaisuus vai loukkaus,
En minäkään.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

No ei siinä mitään outoa ole, spesialisoitunut itseni mindfuckaamiseen (ajoittain myös toisten, pahat tavat pysyy tiukassa), joten en mä tarvi mitään fyysistä kontaktia (näkemistä) tehdäkseni näin. Siihen riittää ihan palstapersoona. Sun. Onhan se tietenkin aika ilkeää käyttää sua tolleen seksuaalisten himojen tyydyttämiseen. Oops.

Ajattelin mä kutsua sutkin sinne mun sylitanssi (Dumis) karaokeraiskausmiittiin (natsiasut sallittu) eikä ollut ajatuksena rahdata sua nurkaan kuiskuttelusessiolle, vähän niinkuin testaamaan mielikuvituksen ja todellisuuden eroja ihan vaan tieteen nimissä.

Mulla saattoi olla sormet ristissä tuon kirjoittaessa, mutta se on jo toinen tarina.

Mut siis, kivaa oli! Otetaan joskus uusiks!
elco
Kitisijä

RP kirjoitti: Ajattelin mä kutsua sutkin sinne mun sylitanssi (Dumis) karaokeraiskausmiittiin (natsiasut sallittu) eikä ollut ajatuksena rahdata sua nurkaan kuiskuttelusessiolle, vähän niinkuin testaamaan mielikuvituksen ja todellisuuden eroja ihan vaan tieteen nimissä.
Olen ilman muuta mukana. Kysymys vain kuuluukin, että riittävätkö sulla kivet.

Mä olen muutenkin vähän ajatellut, että kesällä voisi olla taas privamiitin paikka.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti: Ajattelin mä kutsua sutkin sinne mun sylitanssi (Dumis) karaokeraiskausmiittiin (natsiasut sallittu) eikä ollut ajatuksena rahdata sua nurkaan kuiskuttelusessiolle, vähän niinkuin testaamaan mielikuvituksen ja todellisuuden eroja ihan vaan tieteen nimissä.
Olen ilman muuta mukana. Kysymys vain kuuluukin, että riittävätkö sulla kivet.

Mä olen muutenkin vähän ajatellut, että kesällä voisi olla taas privamiitin paikka.
Häh? Olen luullut, että RP on siweellistä vaimoväkeä.
Mutta jos tuollaista järjestetään, haluan olla mukana. Koettaisin olla katsomatta elcoa alastomana, Ja ymmärrettävistä esteettistä syistä vice versa.
elco
Kitisijä

Gat kirjoitti: Mutta jos tuollaista järjestetään, haluan olla mukana.
Voit luottaa siihen, etteivät tiemme miiteissä enää kohtaa.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mutta jos tuollaista järjestetään, haluan olla mukana.
Voit luottaa siihen, etteivät tiemme miiteissä enää kohtaa.
Joo.
Sen ainoan kerran kun sata vuotta sitten sinä ja minä tapasimme, kutsuit jengiä asuntoosi. Sitten kieltäydyit päästämästä minua sisään, koska olen psykopaatti vai oliko se sosiopaatti. Ei auttanut, vaikka laitoin bootsin rautaporttisi ja kamanan väliin.
Viimeksi muokannut Gat, 17.04.2011 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco
Kitisijä

Gat kirjoitti: Sen ainoan kerran kun sata vuotta sitten sinä ja minä tapasimme, kutsuit jengiä asuntoosi. Sitten kieltäydyit päästämästä minua sisään, koska olen pykopaatti vai oliko se sosiopaatti. Ei auttanut, vaikka laitoin bootsin rautaporttisi ja kamanan väliin.
So? Mielestäni esitin melko hyvää tilannetajua tuossa.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: Sen ainoan kerran kun sata vuotta sitten sinä ja minä tapasimme, kutsuit jengiä asuntoosi. Sitten kieltäydyit päästämästä minua sisään, koska olen pykopaatti vai oliko se sosiopaatti. Ei auttanut, vaikka laitoin bootsin rautaporttisi ja kamanan väliin.
So? Mielestäni esitin melko hyvää tilannetajua tuossa.
No jos siellä ei olisi nussittu, en olisi yrittänyt tappaa ketään. (ja siis saanut turpiini) Muistaakseni olit huolestunut tiedänkö osoitteesi. jos päästät Sisään . Mutta en vieläkään muista edes missä kaupunginosassa se rautaporttisi oli. Kantastadia jotain. Olin känishä.

Ja hei, minähän äänestin Persuja!!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Gat kirjoitti:Häh? Olen luullut, että RP on siweellistä vaimoväkeä.
Mitä perverssejä juttuja sun päässä liikkuu, kysyy hän. Eiku unohda koko kysymys.
Vastaa Viestiin