Exsu hyvä! ET KOE???? Voih. Ethän masenna. Tai masensit todella. Et ole kyllä voinut lukea juurikaan noita tyypin juttuja. Ilmankos et mukamas tiedä kumman puolella olet... Laitan kokoelman. Nämä ovat nyt sulle selkeitä ja onhan tyyppikin sen hyväksynyt mitä olen sanonut paitsi että hän ei koe antaneensa tappouhkausta. Ei ole pientä hiventäkään HÄNELLÄ kysymys palstakuolemastani. Se on omaan itseeni kohdistuva kuolemantoive ja kuinkahan minä kuolisin muuten kuin tekemällä itsemurhan tai hän tappaisi mut sillä "lusikalla" joka on siis joku ase oikeasti. Ei siinä ole sinun kokemisen kanssa mitään tekemistä. Vieläkin tunnen pahaa oloa kun sanot että ET KOE!!! Eikä ole tämä pientä atomin osaakaan mielipidekysymys.exsu kirjoitti:Voin vastata omasta puolestani, että en ole tätä konfliktia kommentoinut, koska
a) En koe manalan uhkanneen sinun henkeäsi vaan toivonut erikoisen nettipersoonasi poismenoa
b) Mun mielestä tuo touhu on lähtenyt teiltä molemmilta täysin käsistä ja saavuttanut kohtuuttomat mittasuhteet
c) Mun mielestä tuo sun vinkuminen on turhaa. Jos koet, että sinua kohtaan on tehty rikos ja pelkäät aidosti henkesi puolesta, teet rikosilmoituksen. Ja nimenomaan poliisille, et ylläpidolle.
Mun mielestä palstan ylläpito toimii oikein siinä, ettei ole puuttunut tähän välienselvittelyyn.
SIKSI ainoastaan olen järkyttynyt. Tietysti vain siksi . Mitä minä vitsinomaisista palstakuolemasta välittäisin. Exsu!! KENELLÄKÄÄN muulla ei ole suoraa henkilökohtaista uhkaa ja kuolemantoivomusta kuin Manalalla minulle. (Luojan kitos) MUUT puhuvat "vain" palstakuolemasta, mikä sekin on erittäin röyhkeää ja ylimielistä toki.
Tässä nämä kun et ole ilmeisesti juuri yhtään lukenut/ katsonut tarpeeksi. Älähän oleta ja sano sen perusteella mielipidettä, Exsu hyvä . olet mukava, en tarkoita pahalla mutta olen epätoivoinen...! Ja katsopa nämä ERITTÄIN tympeät väkivaltavideot jotka on tarkoitettu minulle. Jos koet, että manala on ihan ok, eikä pahasti sairas tai joka tapauksessa tuomittava tyyppi niin olen hiljaa ja todella epätoivoinen.
Alkaa entinen kirjeenvaihto:
Manaaja kirjoitti:SA, kuole pois. Ihan oikeasti, kuole.
Manaaja kirjoitti:Okei, sori, koska unohdin perustella.Stadinarska kirjoitti: HUHHUH. Pyydätkö vaikka anteeksi niin unohdan sen saman tien!
Olet täydellisen merkityksetön ja turha ihminen. Ajatuksesi ja kirjoituksesi ovat turhinta ja typerintä täytepaskaa, mitä internetissä on kuunaan liikkunut. Ulostat kirjaimellisesti sitä samaa paskaa, mitä ulkohuusin jäteämpärit ovat täynnä. Pelkkää kusta ja ripulia.
Sen lisäksi että olet äärimmäisen turha ja typerä ihminen joka jauhaa pelkkää ripulipaskaa, olet niin saatanan ylitsevuotavan narsistinen, ettei sinua vain pysty sietämään.
Eli siis toisin sanoen, sinä visvainen olmi ja internetlavantauti, kuole pois, nyt heti paikalla, ole hyvä.
Manaaja kirjoitti:Olen erittäin selvinpäin ja kaikesta päätellen huomattavasti arvostelukykyisempi kuin sinä itse.Stadinarska kirjoitti:Tämä on periaatekysymys. Uskon, että Manala on humalassa tai jotenkin arvostelukyvytön, mutta en oikein antaisi sen vesittää koko asiaa.
En jaksa mussuttaa tekopyhyyksiä joten sanon asian suoraan: Jos nyt vaikka hukkuisit ja katoaisit pilkkireissullasi huomenna, niin uskon että se toisi yli kuukauden mittaisilla aikajänteillä huomattavasti enemmän hyvää kuin pahaa tullessaan, ainakin tälle palstalle. Olet ihan oikeasti vain niin turha, ärsyttävä ja narsistinen ilman minkäänlaisia positiivisia, nautittavia tai stimuloivia vastakomponentteja luonteessasi tai kirjoittajana, joita sentään yleensä mulkuimmistakin ihmisistä löytyy.
Sinusta ei vaan löydy. Sinusta ei synny mitään hyvää eikä positiivista, joka olisi samalla aitoa. Olet kuin pelle-Hermanni ilman että olet oikeasti hauska ja hyväsydäminen. Usch! Kuole jo, äkkiä nyt!
Manaaja kirjoitti:Die already, DIEEEE!
Manaaja kirjoitti:Sä elät kyllä niin omassa vääristyneessä todellisuudessasi. Kuolisit nyt jo, silleen hups vaan, ei tehdä siitä numeroa?
Aasi tai Hämärämies, laittakaa toi joka ketjuja väreillä sotkeva Hermanni nyt jäähylle edes muutamaksi vuodeksi. Periaatejuttuja. Jos ette laita, uhkaan vielä tappaa sen jälkiruokalusikalla.
Manaaja kirjoitti:Niin että kun ei kerran itse osaa, niin pitäisikö sitä auttaa? Eli siis kysymys lähinnä kuuluu, että niin kauan kun se peeloilee täällä mielivaltaisesti ketjusta toiseen muoto- ja värivirheinensä, niin olisiko se oikein käyttää kaveriin videossa esitettyjä voimatoimia jälkiruokalusikalla?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y[/youtube]
Manaaja kirjoitti:Johan minä perustelin? Koska olet niin hullun ärsyttävä, tyhmä, vihjeetön ja sisällötön paskanlaukoja, jossa ei ole minkäänlaista positiivista puolta, vaan jonka koko persoona huokuu epäinhimillistä itsekeskeisyyttä ja konfliktitilanteissa kaksinaamaista pahantahtoisuutta. Olet just niitä tyyppejä jotka esittää kaikkien kaveria silloin kun se ei maksa mitään, mutta annas olla jos sun täytyisi luopua jostain muiden, varsinkin eri tavalla ajattelevien tähden, helvetti repeäisi. Sun kaltaiselle ihmiselle ajatus omasta kuolemastaan on todella se kamalin mahdollinen loukkaus.Stadinarska kirjoitti:Manala: Voisitko sanoa, miksi olet niin "hullun" vihainen minulle ja eikö sinulla ole munanhitustakaan että katsoisit olevasi asiassa väärässä ja sanoisit anteeksi. Toistan: Onko kuolemalla puhuminen noin kun olet tehnyt osalleni, sinusta ihan sallittua ja oikein?
Mitä siihen kuolemasta puhumiseen sitten tulee, niin olen tainnut olla sua kohtaan vähän liian hellä. Otan nyt käyttöön toisenkin lusikan.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t9-faa56l-s[/youtube]
Manaaja kirjoitti:Tottakai tiedän.Stadinarska kirjoitti:Hei , taidat Manala itsekin kyllä tietää, että olet sairas.
.
.
.
Tuolla toisessa ketjussa huomasin vihdoin, että Sleazoid on tietenkin Manala itse.
Mutta: Oh the irony. Sä jos joku saat mut näyttämään suhteellisen terveeltä. Et taida tosiaan ymmärtää että olet sekaisin kuin seinäkello?
Jos tulisin jälkiruokalusikoitteni kanssa kylään, millä tavalla koettaisit saada lusikallalyömisen loppumaan?
a) pukeutumalla suojapukuun
b) käyttämällä suurta magneettia
c) halaamalla vai
d) potkaisemalla haaroväliin?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VenEVnc3vqg[/youtube]