Jalla, jalla -keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Voin vastata omasta puolestani, että en ole tätä konfliktia kommentoinut, koska
a) En koe manalan uhkanneen sinun henkeäsi vaan toivonut erikoisen nettipersoonasi poismenoa
b) Mun mielestä tuo touhu on lähtenyt teiltä molemmilta täysin käsistä ja saavuttanut kohtuuttomat mittasuhteet
c) Mun mielestä tuo sun vinkuminen on turhaa. Jos koet, että sinua kohtaan on tehty rikos ja pelkäät aidosti henkesi puolesta, teet rikosilmoituksen. Ja nimenomaan poliisille, et ylläpidolle.

Mun mielestä palstan ylläpito toimii oikein siinä, ettei ole puuttunut tähän välienselvittelyyn.
Exsu hyvä! ET KOE???? Voih. Ethän masenna. Tai masensit todella. Et ole kyllä voinut lukea juurikaan noita tyypin juttuja. Ilmankos et mukamas tiedä kumman puolella olet... :roll: Laitan kokoelman. Nämä ovat nyt sulle selkeitä ja onhan tyyppikin sen hyväksynyt mitä olen sanonut paitsi että hän ei koe antaneensa tappouhkausta. Ei ole pientä hiventäkään HÄNELLÄ kysymys palstakuolemastani. Se on omaan itseeni kohdistuva kuolemantoive ja kuinkahan minä kuolisin muuten kuin tekemällä itsemurhan tai hän tappaisi mut sillä "lusikalla" joka on siis joku ase oikeasti. Ei siinä ole sinun kokemisen kanssa mitään tekemistä. Vieläkin tunnen pahaa oloa kun sanot että ET KOE!!! Eikä ole tämä pientä atomin osaakaan mielipidekysymys.

SIKSI ainoastaan olen järkyttynyt. Tietysti vain siksi . Mitä minä vitsinomaisista palstakuolemasta välittäisin. Exsu!! KENELLÄKÄÄN muulla ei ole suoraa henkilökohtaista uhkaa ja kuolemantoivomusta kuin Manalalla minulle. (Luojan kitos) MUUT puhuvat "vain" palstakuolemasta, mikä sekin on erittäin röyhkeää ja ylimielistä toki.

Tässä nämä kun et ole ilmeisesti juuri yhtään lukenut/ katsonut tarpeeksi. Älähän oleta ja sano sen perusteella mielipidettä, Exsu hyvä :h: . olet mukava, en tarkoita pahalla mutta olen epätoivoinen...! Ja katsopa nämä ERITTÄIN tympeät väkivaltavideot jotka on tarkoitettu minulle. Jos koet, että manala on ihan ok, eikä pahasti sairas tai joka tapauksessa tuomittava tyyppi niin olen hiljaa ja todella epätoivoinen.

Alkaa entinen kirjeenvaihto:
Manaaja kirjoitti:SA, kuole pois. Ihan oikeasti, kuole.
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: HUHHUH. Pyydätkö vaikka anteeksi niin unohdan sen saman tien!
Okei, sori, koska unohdin perustella.

Olet täydellisen merkityksetön ja turha ihminen. Ajatuksesi ja kirjoituksesi ovat turhinta ja typerintä täytepaskaa, mitä internetissä on kuunaan liikkunut. Ulostat kirjaimellisesti sitä samaa paskaa, mitä ulkohuusin jäteämpärit ovat täynnä. Pelkkää kusta ja ripulia.

Sen lisäksi että olet äärimmäisen turha ja typerä ihminen joka jauhaa pelkkää ripulipaskaa, olet niin saatanan ylitsevuotavan narsistinen, ettei sinua vain pysty sietämään.

Eli siis toisin sanoen, sinä visvainen olmi ja internetlavantauti, kuole pois, nyt heti paikalla, ole hyvä.
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tämä on periaatekysymys. Uskon, että Manala on humalassa tai jotenkin arvostelukyvytön, mutta en oikein antaisi sen vesittää koko asiaa.
Olen erittäin selvinpäin ja kaikesta päätellen huomattavasti arvostelukykyisempi kuin sinä itse.

En jaksa mussuttaa tekopyhyyksiä joten sanon asian suoraan: Jos nyt vaikka hukkuisit ja katoaisit pilkkireissullasi huomenna, niin uskon että se toisi yli kuukauden mittaisilla aikajänteillä huomattavasti enemmän hyvää kuin pahaa tullessaan, ainakin tälle palstalle. Olet ihan oikeasti vain niin turha, ärsyttävä ja narsistinen ilman minkäänlaisia positiivisia, nautittavia tai stimuloivia vastakomponentteja luonteessasi tai kirjoittajana, joita sentään yleensä mulkuimmistakin ihmisistä löytyy.

Sinusta ei vaan löydy. Sinusta ei synny mitään hyvää eikä positiivista, joka olisi samalla aitoa. Olet kuin pelle-Hermanni ilman että olet oikeasti hauska ja hyväsydäminen. Usch! Kuole jo, äkkiä nyt!
Manaaja kirjoitti:Die already, DIEEEE!
Manaaja kirjoitti:Sä elät kyllä niin omassa vääristyneessä todellisuudessasi. Kuolisit nyt jo, silleen hups vaan, ei tehdä siitä numeroa?

Aasi tai Hämärämies, laittakaa toi joka ketjuja väreillä sotkeva Hermanni nyt jäähylle edes muutamaksi vuodeksi. Periaatejuttuja. Jos ette laita, uhkaan vielä tappaa sen jälkiruokalusikalla.
Manaaja kirjoitti:Niin että kun ei kerran itse osaa, niin pitäisikö sitä auttaa? Eli siis kysymys lähinnä kuuluu, että niin kauan kun se peeloilee täällä mielivaltaisesti ketjusta toiseen muoto- ja värivirheinensä, niin olisiko se oikein käyttää kaveriin videossa esitettyjä voimatoimia jälkiruokalusikalla?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y[/youtube]
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Manala: Voisitko sanoa, miksi olet niin "hullun" vihainen minulle ja eikö sinulla ole munanhitustakaan että katsoisit olevasi asiassa väärässä ja sanoisit anteeksi. Toistan: Onko kuolemalla puhuminen noin kun olet tehnyt osalleni, sinusta ihan sallittua ja oikein?
Johan minä perustelin? Koska olet niin hullun ärsyttävä, tyhmä, vihjeetön ja sisällötön paskanlaukoja, jossa ei ole minkäänlaista positiivista puolta, vaan jonka koko persoona huokuu epäinhimillistä itsekeskeisyyttä ja konfliktitilanteissa kaksinaamaista pahantahtoisuutta. Olet just niitä tyyppejä jotka esittää kaikkien kaveria silloin kun se ei maksa mitään, mutta annas olla jos sun täytyisi luopua jostain muiden, varsinkin eri tavalla ajattelevien tähden, helvetti repeäisi. Sun kaltaiselle ihmiselle ajatus omasta kuolemastaan on todella se kamalin mahdollinen loukkaus.

Mitä siihen kuolemasta puhumiseen sitten tulee, niin olen tainnut olla sua kohtaan vähän liian hellä. Otan nyt käyttöön toisenkin lusikan.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t9-faa56l-s[/youtube]
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hei , taidat Manala itsekin kyllä tietää, että olet sairas.
.
.
.
Tuolla toisessa ketjussa huomasin vihdoin, että Sleazoid on tietenkin Manala itse. :(
Tottakai tiedän.

Mutta: Oh the irony. Sä jos joku saat mut näyttämään suhteellisen terveeltä. Et taida tosiaan ymmärtää että olet sekaisin kuin seinäkello?

Jos tulisin jälkiruokalusikoitteni kanssa kylään, millä tavalla koettaisit saada lusikallalyömisen loppumaan?

a) pukeutumalla suojapukuun
b) käyttämällä suurta magneettia
c) halaamalla vai
d) potkaisemalla haaroväliin?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VenEVnc3vqg[/youtube]
Viimeksi muokannut Stadinarska, 10.03.2011 0:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Piti ottaa osaa Xiben puolesta, mutta kai se vähän hölmöltä näyttäisi tänkin narsismimarttyyripötkön perään.

Pahoittelut ja halit joka tapauksessa.
Stadinarska
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Piti ottaa osaa Xiben puolesta, mutta kai se vähän hölmöltä näyttäisi tänkin narsismimarttyyripötkön perään.

Pahoittelut ja halit joka tapauksessa.
Jos mä nyt avaisin lähes eka kertaa jotain rumaa: Olet uskomaton narsistinen SENSUROITU SANA En juuri koskaan ole sanonut ketään idiootiksi, enkä sano muuten nytkään...et ole sitäkään ansainnut. olen sinulle vihainen.

Peru nuo oikeasti rikollistyyppiset sanasi. Sinun täytyisi se oikeasti tehdä. tajuatko sinä tyyppi yhtään mitään? Oikeasti!

Xibe on vastapainoksi ihana. Muistithan katsoa oman osanottoni edellisen viestini keskellä.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Kottarainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^Joo, kyllä kaikki varmasti lukevat nuo spämmit sanasta sanaan. Kuten myös hengenheimolaistesi RaamattuPetrin ja viri-tööt-Ydinmiehen.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Manaaja

Stadinarska kirjoitti:Peru nuo oikeasti rikollistyyppiset sanasi. Sinun täytyisi se oikeasti tehdä. tajuatko sinä tyyppi yhtään mitään? Oikeasti!
Sulla on oikeasti koiran ihmisarvo.
Stadinarska
Kitisijä

Kottarainen kirjoitti:^Joo, kyllä kaikki varmasti lukevat nuo spämmit sanasta sanaan. Kuten myös hengenheimolaistesi RaamattuPetrin ja viri-tööt-Ydinmiehen.
No kuule ne on tasan tarkkaan tyypin tekemiä ja koko jutun tyyppi aloittanut.

Nyt mulle välähti miksi porukka puhunut minunkin palstakäyttäytymisestä samaan aikaan kun tuo tyyppi mesoaa.

HE EIVÄT ole lukeneet noita tyypin uhkaavia ja iljettäviä viestejä!???

Siis kuinka muutoin olisi edes mahdollista että jotkut vertaa kumman palstakäyttäytyminen on huonoa ja kenen ei!!!

Kummanhan se huonoa on. Lue nyt sinäkin Kottarainen hyvä, että sinä valaistut. Toinen mahdollisuus on olla arvostelematta minun palstakäytöstäni jota olen saanut lähes harmaaksi viime aikoina. Nyt tuo tyyppi haluaa vesittää hyvän palstakäytökseni...

Ja sitten hän puhuu jostain marttyyripötköstä VAIKKA TASAN TARKKAAN on KAIKEN TÄMÄN PASKAN aikaansaanut!

LOPETAN OMAN TUSKANHUUTONI TÄÄLLÄ, JOS TYYPPI MANALA PERUU KAIKET KUOLEMANPUHEENSA!!!

Kehottakaa hänen siis tekemään se! Se OLISI paitsi AINOA OIKEA ratkaisu, myös lopettaisi kaiken. Antaisin vielä anteeksikin.

Mutta mitäs hän tekee?

Katsotaan! Haluaako se, jatkaa? Jos haluaa jatkaa tätä pöllöyttä niin kenen on syy! Minun varmaan joo :(

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 10.03.2011 0:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Etkös sä luvannut boldailla ja värittää vain omissa ketjuissasi?
Work like a captain, play like a pirate.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Mahtaako arska olla tosissaan? Jos on, niin KSE olisi varmasti kaikkien kannalta paras ratkaisu.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mitä se sanosi??
Dave

CeDell Davis kirjoitti:Mitä se sanosi??
Remmi vaikuttaa luistavan pahasti. Puhuu olevansa epätoivoinen. Jos kitinä aiheuttaa noin suurta tuskaa, niin silloin on järkevintä lähteä pois.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ei oteta sitä interwebbiä niin tosissaan!!!!
Stadinarska
Kitisijä

Dave kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Mitä se sanosi??
Remmi vaikuttaa luistavan pahasti. Puhuu olevansa epätoivoinen. Jos kitinä aiheuttaa noin suurta tuskaa, niin silloin on järkevintä lähteä pois.
Tyypinhän pitäisi lähteä pois. Hän on tämän aikaansaanut. Miksi minä lähtisin?

Annoin hänelle mahdollisuuden lopettaa koko asia, koska hän on väärässä ihan varmasti. Peruisi kamalat väärät moraalittomat puheensa ja asia olisi selvä.

Sehän olisi aivan hölmöä jos tuollaista kielenkäyttöä kuolemaan kehottamisesta ja nettikäytöstä vapaasti saava heppu saa vapaasti terrorisoida ja uhrin lähteminen olisi se ratkaisu. Dave, please.

Nyt menen nukkumaan ja toivon tyypin sekä peruvan puheensa että pyytämän anteeksi. Minä olisin sikäli tyytyväinen etten puhuisi koko asiasta ja asia menisi unholaan.

Nyt minulla on kyllä täysi oikeus vaatia häntä vastuuseen. NOIN EI yksinkertaisesti saa käyttäytyä missään!

Hyvää yötä kaikille teille jotka joutuvat ymmärrettävästi tällaisesta hölmöstä "sodasta" kärsimään.

Mutta on teidän hyvä ymmärtää mistä on kysymys ettei tule näitä "vespereitä" jotka kaiken jälkeen ovat huolestuneita minun boldauksesta. Minä blondaan kohta tukkani!

No hyvää yötä tosiaan. En halua alistua KSE:hen vaikka en jaksa tällaista kauan tietenkään.

Miettikää jos teille sanottaisiin että olette aivan paskja ja turha ja epäonnistunut ja koira ja sinun pitäisi kuolla ja tulen kylään tappamaan ja mitä sitten teet?

MIETI, sinä lukijani! ÄLÄ puhu boldauksesta sen jälkeen tai ...en tiedä, en vain kestä aina yksinkertaisuutta...

kaikki on nyt tyypistä kiinni!

SA
Dave

Tsiisus fak, kun tämä on vain keskustelupalsta. Jos tämä aiheuttaa sulle noin uurta tuskaa, miksi et lähde. Tänne kirjoittaminen on aivan vapaaehtoista. Ei tämä ole koulu tai työpaikka, jossa on "pakko" käydä.
Manaaja

Stadinarska kirjoitti:uhrin lähteminen
Näetkö itsesi useinkin syyttömänä uhrina?
Stadinarska kirjoitti:Olen tosissani, että hänen pitäisi saada rangaistus.
Ja vaaditko useinkin ihmisille rangaistuksia ajatusvirheistään?

Sä olet kyllä niin oppikirjakamaa.

Sun on nyt ihan turha kuule odotella multa mitään anteeksipyyntöjä mielipiteistäni, sillä ne mielipiteet ovat olleet ainoastaan aitoja ja suoria. Mä en aio pyytää mitään sellaista anteeksi mitä olen tarkoittanut, ja jonka sä olet itse osoittanut ansaitsevasi pilkuntarkasti.

Mä en ole koskaan tavannut sua livenä, ja palstalla sä olet ainoastaan vastenmielinen narsisti ilman inhimillisiä ja aitoja piirteitä. Tämä johtaa siihen että sun poismenosi, olisi se sitten pelkkä palstapoismeno tai aito kuolema, ei todennäköisesti koskisi mua oikein millään tavalla, vaikka miten yrittäisin. Ainoa ero olisi että mun ja kymmenien muiden ihmisten palstakokemusta se tuntuisi parantavan huomattavasti.

Sulla ihan oikeasti pyörii iso narsistipyörä pahasti tyhjää, sillä sä odotat erityiskohtelua ja arvostusta sulle tuntemattomilta ihmisiltä. Mä en odottaisi vastavuoroisesti sultakaan yhtään mitään, eikä sun mielipiteesi minusta sen vuoksi vaikuta muhun millään tavalla - mua ei voisi vähempää hetkauttaa jos vaikka toivoisit kuolemaani. Paitsi ehkä sen verran, että saattaisin kaksi kertaa miettiä mitä teen väärin aiheuttaessani moisia reaktioita ihmisissä jos niitä reaktioita tulee useammilta ilmansuunnilta, kuten sinun tapauksessasi. Tämän luulisi olevan suhteellisen selvää kauraa edes puolittain täysjärkiselle ihmiselle.
Stadinarska
Kitisijä

Dave kirjoitti:Tsiisus fak, kun tämä on vain keskustelupalsta. Jos tämä aiheuttaa sulle noin uurta tuskaa, miksi et lähde. Tänne kirjoittaminen on aivan vapaaehtoista. Ei tämä ole koulu tai työpaikka, jossa on "pakko" käydä.
Olithan sinäkin ahdistuksessasi CB:n sanottua paljon vähemmän tyhmiä kuin M sanonut mulle. ja uhkasit poliisilla ja teit KSE:n ja tulit takaisin.

Kyllä minä ne luin ja tuomitsinkin sen toisen tietenkin.

Onhan tämä vapaaehtoista, mutta tuntuisi ihan hölmöltä alistua ja lähteä pois kun toinen käyttäytyy noin. Eihän kukaan halua alistua tuollaiseen.

Mutta kiitos sinulle kommentista. Se oli järkevä sinänsä ja jopa rauhoittava. Nuo tavalliset järkevät ajatellut kommentit ovat hiukan kiven alla olleet... :)

Mutta kehotatko sinä tuota tyyppiä perumaan puheensa! Kyllä hän voisi sen tehdä, jos kerran tämä on "vain keskustelupalsta". Ja hänen pitäisi se tehdä! Haluaa jatkaa yhä! Kylläpä kunnioittaa teitä kaikkia lukijoita!

Minä ymmärrän, että tällainen kirjoittelu on rasittavaa, mutta nyt pyydän VAIN JA AINOASTAAN katsomaan oikeaan ositteeseen: Manalaan.

Minä tekisin anteeksipyynnön sata kertaa vastaavassa tilanteessa jos olisin jotenkin sanonut väärin jollekin henkilökohtaisesti.

Mutta minä en ole kyllä lainkaan tyypin kanssa samalla aaltopituudella. Olemme varmaan henkisiltä ajatuksiltamme täysin vastakkaiset. Vihjaan, etten halua omasta ajatusmaailmastani luopua.

Nyt kyllä hyvää yötä, mutta kiitos Dave vielä!

SA
Stadinarska
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:uhrin lähteminen
Näetkö itsesi useinkin syyttömänä uhrina?
Stadinarska kirjoitti:Olen tosissani, että hänen pitäisi saada rangaistus.
Ja vaaditko useinkin ihmisille rangaistuksia ajatusvirheistään?

Sä olet kyllä niin oppikirjakamaa.

Sun on nyt ihan turha kuule odotella multa mitään anteeksipyyntöjä mielipiteistäni, sillä ne mielipiteet ovat olleet ainoastaan aitoja ja suoria. Mä en aio pyytää mitään sellaista anteeksi mitä olen tarkoittanut, ja jonka sä olet itse osoittanut ansaitsevasi pilkuntarkasti.

.
Luepa uudelleen nuo kirjoituksesi kun liitin. Etkö todella häpeä niitä?
Oletko niistä ylpeä.

Hei kuules mies: Nuo ovat hävettäviä ja erittäin väärin. oletko sinä aivan sairas vai miksi minua kiusaat?

Siis onko tämä kiusaamista vaan? VOIKO olla niin että aikuinen mies kirjoittaa tuota sontaa ja kuolemalla leikkiä että minun pitäis kuolla hiihtoreissulla ja sitten kirkkain silmäin kirjoittaa kuinka huono ihminen minä olen.

Onko tämä ihan pelkästään sinun sairasta kirjoitustasi niin että itsekin tiedät kirjoittavasi idiootin lailla? Sinulla kuitenkin tuntuu olevan ainakin jonkinlaista teknistä älyä.

Siis minä ansaitsen mielestäsi kuoleman!! Ole!!! TOTTAKAI olit tosissasi ja sanojesi mittainen oikein hyvä mies! Ihan selkeä asia että mun pitäis tehdä itsari. Ja sun tulla tappamaan mut "lusikoilla".

arkipäivän järkevän miehen puhetta ja työtä! Ihana juttu. Kaikki varmaan ymmärtää oikein mainiosti.

Ja haluat sitten jatkaa siis ja jatkaa myös tätä tyhmyyttä ja myös MUITTEN LUKIJOITTEN KIUSAAMISTA, kun et peru puheitasi HETI?

Ihan oikeasti en kyllä haluaisi sulle kirjoittaa. Olet yksinkertaisesti tyhmä ja hyvin itsekeskeinen, ylimielinen, pahaa mieltä aiheuttava, masentava ja kenties jopa vaarallinen, tyyppi. Eikös kukaan sinulle ole opettanut esimerkiksi elämän sääntöjä?

Minkäs minä sinulle voin! Lähteä varmaan pois.... Oikeus toteutuisi vallan täydellisesti, hiphurraa!!

SA
Manaaja

Stadinarska kirjoitti:Luepa uudelleen nuo kirjoituksesi kun liitin. Etkö todella häpeä niitä?
En.
Oletko niistä ylpeä.
En? Pitääkö omasta kommunikointikyvystään olla jotenkin ylpeä? Oletko sinä itse aina pakahtumaisillasi ylpeydestä kun saat uuden hienon väripostauksen aikaiseksi? Älä vastaa, taidan kyllä tietää vastauksen.
oletko sinä aivan sairas vai miksi minua kiusaat?
Minusta on ihan hienoa avata ihmisten silmiä. Siinä missä jotkut ajattelivat ennen sinun olevan ihan harmiton veikko, tajuavat nekin nyt vihdoin sinun olevan aivan täydellisen hullu.
minun pitäis kuolla hiihtoreissulla
Hiihtoreissulla? No eihän siinä, kuole vaan!
Siis minä ansaitsen mielestäsi kuoleman!!
Enhän minä niin sanonut? Pointti oli siinä että toisiko se kokonaisvaltaisesti enemmän hyvää kuin pahaa tullessaan.
Ja haluat sitten jatkaa siis ja jatkaa myös tätä tyhmyyttä ja myös MUITTEN LUKIJOITTEN KIUSAAMISTA, kun et peru puheitasi HETI?
Melko narsistista yrittää pistää minun piikkiini se että sinulla sutii iso pyörä tyhjää huomattavasti suuremmin palstamillimetreissä mitattuna. Ja jos et ole huomannut niin näissä sinun saamissa vastauksissa on tunnuttu pidettävän sinun väri- ja tyylipeeloiluasi suurempana ongelmana, jota sinä et tietenkään voi ymmärtää.
Ihan oikeasti en kyllä haluaisi sulle kirjoittaa. Olet yksinkertaisesti tyhmä ja hyvin itsekeskeinen, ylimielinen, pahaa mieltä aiheuttava, masentava ja kenties jopa vaarallinen, tyyppi.
Ja heti kun näet nämä ominaisuudet itsessäsi, niin siitä se parantuminen lähtee.
Eikös kukaan sinulle ole opettanut esimerkiksi elämän sääntöjä?
Ei narsistien elämänsääntöjä. Enkä ajatellut niitä alkaa noudattamaan.
Minkäs minä sinulle voin! Lähteä varmaan pois.... Oikeus toteutuisi vallan täydellisesti, hiphurraa!!
Totta.
Stadinarska
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Luepa uudelleen nuo kirjoituksesi kun liitin. Etkö todella häpeä niitä?
En.

No kerron sinulle, että ehkä kuule pitäisi. Ja paljon
Oletko niistä ylpeä.
En? Pitääkö omasta kommunikointikyvystään olla jotenkin ylpeä? Oletko sinä itse aina pakahtumaisillasi ylpeydestä kun saat uuden hienon väripostauksen aikaiseksi? Älä vastaa, taidan kyllä tietää vastauksen.

No sinähän olet. Oletkohan myös maailman tekopyhin tyyppi?
oletko sinä aivan sairas vai miksi minua kiusaat?
Minusta on ihan hienoa avata ihmisten silmiä. Siinä missä jotkut ajattelivat ennen sinun olevan ihan harmiton veikko, tajuavat nekin nyt vihdoin sinun olevan aivan täydellisen hullu.

No jos he eivät sinusta sitä nyt tajua monta monta MONTA kertaa enemmän kuin minusta niin on se kumma!
minun pitäis kuolla hiihtoreissulla
Hiihtoreissulla? No eihän siinä, kuole vaan!

No se oli pilkkireissu mistä puhuit. lainaus tässä. Olet sinä melkoinen veijari kun nyt alat vesittää...

En jaksa mussuttaa tekopyhyyksiä joten sanon asian suoraan: Jos nyt vaikka hukkuisit ja katoaisit pilkkireissullasi huomenna, niin uskon että se toisi yli kuukauden mittaisilla aikajänteillä huomattavasti enemmän hyvää kuin pahaa tullessaan,

Siis minä ansaitsen mielestäsi kuoleman!!
Enhän minä niin sanonut? Pointti oli siinä että toisiko se kokonaisvaltaisesti enemmän hyvää kuin pahaa tullessaan.

Vai et niin sanonut. No se on vale ja helppo osoittaa. lainaus

Melko narsistista yrittää pistää minun piikkiini se että sinulla sutii iso pyörä tyhjää huomattavasti suuremmin palstamillimetreissä mitattuna. Ja jos et ole huomannut niin näissä sinun saamissa vastauksissa on tunnuttu pidettävän sinun väri- ja tyylipeeloiluasi suurempana ongelmana, jota sinä et tietenkään voi ymmärtää.

Voi sinua tyyppi! Älä ärsytä! SINÄ ALOITIT TÄMÄN ASIAN, JOSSA KEHOTIT MINUA KUOLEMAAN OIKEASTI. Siinä ei ole muita syyllisiä nyt.
Ihan oikeasti en kyllä haluaisi sulle kirjoittaa. Olet yksinkertaisesti tyhmä ja hyvin itsekeskeinen, ylimielinen, pahaa mieltä aiheuttava, masentava ja kenties jopa vaarallinen, tyyppi.
Ja heti kun näet nämä ominaisuudet itsessäsi, niin siitä se parantuminen lähtee.

Tyypillinen defenssi.
Eikös kukaan sinulle ole opettanut esimerkiksi elämän sääntöjä?
Ei narsistien elämänsääntöjä. Enkä ajatellut niitä alkaa noudattamaan.

Siis et katso olevasi jutuissasi väärässä, noissa jotka liitin tämän päivän ketjuun aiemmin? Etkö tosiaan,
Totta.
Olet tässäkin osoittanut olevasi valehtelijakin.

SA
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Dave kirjoitti:
Mitenkäs tämä case arska/manala eroaa casesta dave/crowbar? Jollei nyt mennä aivan yksityiskohtiin siinä, miten aggressori sai ajettua uhrin epätoivoon.
Manaaja

Stadinarska kirjoitti:Voi sinua tyyppi! Älä ärsytä! SINÄ ALOITIT TÄMÄN ASIAN, JOSSA KEHOTIT MINUA KUOLEMAAN OIKEASTI. Siinä ei ole muita syyllisiä nyt.
OK hemmo. Voisitko nyt sitten edes kuolla oikeasti, ettei meidän muiden tarvitsisi katsella näitä värejä, isoilla kirjaimilla huutamisia ja turhia boldauksia?
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Stadinarska kirjoitti:KEHOTIT MINUA KUOLEMAAN OIKEASTI. .[/b]
Joo narsissi. Käytä tota.

Kuva
Dave

Stadinarska kirjoitti:
Dave kirjoitti:Tsiisus fak, kun tämä on vain keskustelupalsta. Jos tämä aiheuttaa sulle noin uurta tuskaa, miksi et lähde. Tänne kirjoittaminen on aivan vapaaehtoista. Ei tämä ole koulu tai työpaikka, jossa on "pakko" käydä.
Olithan sinäkin ahdistuksessasi CB:n sanottua paljon vähemmän tyhmiä kuin M sanonut mulle. ja uhkasit poliisilla ja teit KSE:n ja tulit takaisin.

1)En uhannut poliisilla
2)CB:n uhkaus oli pahempi. Manala on uhannut hakata sua jälkiruokalusikoilla. Haloo! Jokainen tajuaa, että ei se ole mikään oikea tappouhkaus. CB uhkasi raiskata ja tappaa perheeni.
3)Koska asia aiheutti watutusta, lähdin pois.
Dave

elco kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Mitenkäs tämä case arska/manala eroaa casesta dave/crowbar? Jollei nyt mennä aivan yksityiskohtiin siinä, miten aggressori sai ajettua uhrin epätoivoon.
Eroaa sillä tavoin, että koska koin suurta internettuskaa, lähdin pois. Samaa ratkaisua suositan Arskallekin.

CB:n ja mun välinen skaba myös lopulta ratkesi onnellisesti. Yhtä hyvään lopputulokseen en usko tässä päädyttävän.
Manaaja

Dave kirjoitti:CB:n ja mun välinen skaba myös lopulta ratkesi onnellisesti.
Onnellisesti? :shock: Oletko sä lääkkeissä?
Dave

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:CB:n ja mun välinen skaba myös lopulta ratkesi onnellisesti.
Onnellisesti? :shock: Oletko sä lääkkeissä?
Puhun nettinimimerkistä, en ihmisestä.

Ja sun on Manala aivan turha yrittää SA-viestihistoriasi huomioiden sovittaa mitään moraalisen närkästyksen viittaa yllesi.
Vastaa Viestiin